Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvaile kotisi tämänhetkinen tunnelma

Vierailija
05.10.2014 |

Millainen tunnelma asunnossanne on tällä hetkellä? Mitä kukin tekee? Minä makaan sängyllä läppäri sylissä ja poikaystäväni katsoo Simpsoneita ja syö sipsejä. Valot ovat himmeällä, sillä olemme pian menossa nukkumaan. Ilmassa leijailee kevyt pieruntuoksu. Saatan keittää vielä Lidlin kamomillateetä ennen nukkumaanmenoa.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kireä.
Äiti tuli kotiin töistä ja alkoi heti tiuskimaan. Minä katson tvtä ja selaan avta. Sisko koneella ja äiti juoruu fbssä.

Vierailija
2/27 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset nukkuu huoneissaan. Käytiin miehen kanssa äsken saunassa. Sytyttelin kynttilöitä ja takassa on vielä tuli. Kuuntelen musiikkia ja silittelen kissaa. Mies meni vielä käyttämään koirat pihalla. Kohta keitän glögiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset (kaikki neljä) nukkuvat sikeästi. Takassa on tuli. Olohuoneessa palaa kynttilät. Hiljaista! Minä napsin karkkia ja kirjoittelen läppärillä. 

Vierailija
4/27 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tv pauhaa ja selailen kännykästä av:tä ja makoilen sohvalla. Ajattelin syödä jotain vielä ja himmentää valoja ja ehkä keittää teetä. Yksin olelen ja asun.

Vierailija
5/27 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puidaan avioliitto-ongelmia. Tunnelma pohtiva, rakentava.

Vierailija
6/27 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirtymävaiheessa. Minä istun vielä koneella yökkäri päällä ja mies pesee kikattavan vauvan hampaita vessassa. Kohta mennään nukkumaan koko konkkaronkka.

Vierailija
7/27 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lötköttelen sohvalla puhelimen kanssa, mies treenaa instrumenttinsa kera ja koirat tuhisevat sängyssä.

Vierailija
8/27 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljainen ja odottava.
Muksu nukkuu, mies tekee vielä remppaa yläkerrassa. Lämmitin pönttöuunin ja kännykällä selailen nettiä, katsoin säätiedotusta, mietin mitä ekaluokkalainen laittaa kouluun vaatteita aamulla.
Odottelen, että mies lopettaisi ja tulisi alas, joko houkuttelen sen peiton alle peuhaamaan tai meen vaan yksinäni tylsästi pesulle, saa nähdä kummin käy.

Vierailija
9/27 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaisu. Lapset lähtivät iltajunalla, kuopus nukkumassa, mies töissä. Täpötäyden viikonlopun jälkeen täytyy taas totutella pieneen elämään. Selaan ensi viikon töitä, varaan kalenterista aikoja ja yritän sovittaa syksylle 30 liukumatunnin korvaamista vapaalla. Olen siis jo melkein töissä, ajatuksissa ainakin.

Vierailija
10/27 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telkkari päällä tulee jotain pöhköä ohjelmaa, katoin just TTK:n boxista. Mies on laittanut peräkammariin toiselle koneelle pojille aku ankkaa tulemaan, pitäis komentaa ne sieltä iltapalalle. Mies söi just ite iltapalaa ja laittoi patterit päälle kun täällä on vähän kalsa. Tunnelma on aika rauhallinen. Mulla on mielessä jo että aamulla pitää töihin. Miehellä vielä muutama päivä lomaa, lapset päiväkotiin vasta perjantaina.

Vierailija
11/27 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valot himmeällä ja pari kynttilää. Teemalta tulee dokkari ALS-sairaasta muusikosta jja katson sitä puolihuolimattomasti, samalla kun selailen av:ta ja pohdin huomista työpäivää. Aviomies nukkuu jo syvää unta seinän takana. 

Vierailija
12/27 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tultiin saunasta, lapset pyjamassa hääräilee iltapalaa. Rauhallista.

Vierailija
13/27 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kulta kuorsaa sängyssä, mä läppärillä datailen. telkka päällä taustalla ja valot himmeenä. rauhallista siis ja kohta ite röökin kautta ukon kainaloon.

Vierailija
14/27 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset nukkuu (8v. ja 11v.) Minä av:lla, luin myös Hesarin netissä. Mieheni istuu ja katsoo Jason Becker yhä elossa. Rauhallinen ja levollinen tunnelma.

Vierailija
15/27 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katotaan leffaa ja jutellaan tulevasta. Lapset nukkuu huoneissaan ja yksi mun masussa. <3

Vierailija
16/27 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normiarkifiilis. Mies katsoo mi4:sta tai jtn vastaavaa telkusta, minä luen työjuttuja. Lapset nukkuu. Näin menee 19/20 meidän illoista.

Vierailija
17/27 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset nukkuu. Mies kiroilee, pieree , haukkuu minua, huutaa ja etsii passiaan. Ilma haisee. Makaan sohvalla, telkka on päällä, mahani päällä makaa lämmin kissa. Kirjoittelen avlle.

Vierailija
18/27 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsä tunnelma täällä. Lapset nukkuvat huoneissaan, mies pelaa kännykällä jotain sohvan nurkassa ja minä puhelin kädessä toisessa nurkassa tuijotan bb:ta.

Vierailija
19/27 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhallinen tunnelma. Olen yläkerran aulassa puhelinta näpyttelemässä. Yleensä täällä niin kauan että ainakin pienin nukahtaa. Mutta usein niinkuin nytkin jämähdin pidemmäksi aikaa, jos telkusta tulee jotain mitä haluan katsoa ja mies katsoo eri kanavaa alhaalla. Kohta menen alas ja vietämme hetken yhteistä aikaa ennen nukkumaanmenoa :)

Vierailija
20/27 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 21:28"]

Millainen tunnelma asunnossanne on tällä hetkellä? Mitä kukin tekee? Minä makaan sängyllä läppäri sylissä ja poikaystäväni katsoo Simpsoneita ja syö sipsejä. Valot ovat himmeällä, sillä olemme pian menossa nukkumaan. Ilmassa leijailee kevyt pieruntuoksu. Saatan keittää vielä Lidlin kamomillateetä ennen nukkumaanmenoa.

[/quote]

Miksi aloitustani alapeukutetaan? Ei ole pakko lukea. -AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme