Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvaile kotisi tämänhetkinen tunnelma

Vierailija
05.10.2014 |

Millainen tunnelma asunnossanne on tällä hetkellä? Mitä kukin tekee? Minä makaan sängyllä läppäri sylissä ja poikaystäväni katsoo Simpsoneita ja syö sipsejä. Valot ovat himmeällä, sillä olemme pian menossa nukkumaan. Ilmassa leijailee kevyt pieruntuoksu. Saatan keittää vielä Lidlin kamomillateetä ennen nukkumaanmenoa.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, se pierun TUOKSU.
:'(

Vierailija
22/27 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 22:43"]

Ap, se pierun TUOKSU. :'(

[/quote]

Ja teidän kodeissanneko on 24/7 ruusun ja vaniljan tuoksu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä HAISEE tai LÖYHKÄÄ pierut.

Vierailija
24/27 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki viisi lapsukaista omissa sängyissään,vanhin taitaa vielä telkkaa katella,muut unten mailla niinkun isäntäkin.sohvalla pötköttelen telkkua katellen,palstalle tulin pyörähtää ja sitte lämpöseen kainaloon.

Vierailija
25/27 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhallinen tunnelma tähänaikaan. Lapset nukkuu, selailen netissä verkkokauppoja. Mies ei saa unta, niin tuli sohvalle kaveriksi. Mies silittelee jalkojani, minullakin alkaa himot heräilemään. Huomenna ei ole töihinmenoa. Taitaa tulla kiihkeä ilta. :)

Vierailija
26/27 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset nukahtivat yhdeksältä. Käytiin miehen kanssa saunassa. Syötiin iltapala. Mies kuuntelee sängyssä koneelta musiikkia kuulokkeille ja nukahtaa kohta. Minä ajattelinvielä ajasta boksille viikon ohjelmien tallennuksen ennen nukkumaan menoa.

Huomenna mies töihin ja lapset kouluun. Minulla pitkä lista rästitöitä odottamassa tekemistä kun olen taas työttömänä.

Vierailija
27/27 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen mielestä varmaan hyvä, tai sit se yrittää saada mut hyvälle tuulella tuolla juttelulla, läpän heitolla. Ei vain onnistu nyt kun elämästä puuttuu erittäin tärkeä osa. Olen masentunut ja mikään ei kiinnosta. Vähän sellainen norsu posliinikaupassa, kun kumpikaan ei halua puhua meidän ongelmista mutta mä en jaksa keskustella muustakaan vaikka mies parhaansa yrittää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi