Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rahalla ei saa aina tyyliä

Vierailija
05.10.2014 |

Maksaisitko 129 euroa tästä neuleesta? https://stockmann.com/fi/hp/naiset/vaatteet/neuleet/neulepuserot/versace-collection-neule?itemId=900231

Ja se on vielä tarjouksessa.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta ei se tee siitä rumaa ettei se ole juuri minun makuuni.

Vierailija
2/23 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mun makuuni. Selasin hieman tuota tarjontaa ihan yleisesti. Siis noita Hullut Päivät tarjouksia. Moni oli kalliimpi mitä muualta saa ihan oikeasti tarjouksesta tai mikä muille on normaalihinta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa puserossa ei ole mitään esteettisesti kaunista. Sellainen joka siitä maksaa, näkee varmaan kauniina sen Versace-merkin, that's all.

Kim Kardashian on mielestäni kauni nainen, mutta vaatemaku on aika kamala, mitä mieltä olette tästä - voiko tuo "reikäasu" olla oikeasti kenenkään mielestä tyylikäs?

http://necolebitchie.com/2014/10/kim-kardashian-responds-to-reports-that-she-almost-forgot-north-inside-a-hotel/

Vierailija
4/23 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 19:35"]

Tuossa puserossa ei ole mitään esteettisesti kaunista. Sellainen joka siitä maksaa, näkee varmaan kauniina sen Versace-merkin, that's all.

Kim Kardashian on mielestäni kauni nainen, mutta vaatemaku on aika kamala, mitä mieltä olette tästä - voiko tuo "reikäasu" olla oikeasti kenenkään mielestä tyylikäs?

http://necolebitchie.com/2014/10/kim-kardashian-responds-to-reports-that-she-almost-forgot-north-inside-a-hotel/

[/quote]

Olen kyllä erimieltä tuosta ettei siinä mitään kaunista ole. Ja jos julkkiksista puhutaan, niin heti tuli mieleen että tuo laittamasti Versace sopisi Rihannalle kuin nyrkki silmään. Siihen vielä Rihannalle ööverit nahkapöksyt ja nyörikengät, niin voila!

Siis ihan oikeasti. Ei tuo paita jokaiselle käy, mutta jos osaa ja sopii niin hyvältä sen saa näyttämään.

Vierailija
5/23 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo nyt on vaan on mauton. Versace on tosin yleensäkin. Ja jos unohdetaan ulkonäkö hetkeksi, niin se on kahden keinokuidun sekoitusta, joka vaatii kemiallisen pesun. Ei voi laadusta puhuakaan.

Vierailija
6/23 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 19:35"]

[/quote]Pitääköhän se KK oikeasti omia vaatteitaan kauniina tai tyylikkäinä vai haluaako vain provosoida? Onhan makuja monenlaisia mutta vaikea uskoa että esim tuo reikävaateparsi olisi jonkun mielestä oikeasti hieno?

Vierailija
7/23 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En maksaisi, koska ei ole yhtään minun tyyliseni vaate. En ottaisi kaapin täytteeksi edes ilmaiseksi. Mutta silti, tuo voisi oikeasti näyttää ihan hyvältä vaikka tuon mainitun Rihannan päällä, hänelle sellainen yliampuva tyyli jotenkin sopii.

Hullut päivät ei ole alennuskampanja, suuri osa tuotteista on sellaisia, että eivät kuulu kaupan normaaliin valikoimaan. Jotkut ovat edullisiakin, mutta suurimman osan saa muualta edullisemmin koska tahansa, jonottamatta.

Vierailija
8/23 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no tuskinpa ne maailman suurimmat pop-tähdet, joilla räikeä pukeutuminen on osa imagoa, käyvät Stockalla shoppaamassa. Lähinnä ne on ne keski-ikäiset tikki-takit, joilla noihin on Suomessa varaa. Ja tietty ne idästä päin tulevat turistit.

Vierailija
9/23 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 19:30"]Joku ryssä varmaankin pitää tuota tyylikkäänä.
[/quote]
Sä varmaankin oot oikee tyyli-ikoni.

Vierailija
10/23 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 20:04"]

Niin no tuskinpa ne maailman suurimmat pop-tähdet, joilla räikeä pukeutuminen on osa imagoa, käyvät Stockalla shoppaamassa. Lähinnä ne on ne keski-ikäiset tikki-takit, joilla noihin on Suomessa varaa. Ja tietty ne idästä päin tulevat turistit.

[/quote]

No voihan sitä Rihannan tyyliä kopioida, miksi ei? Sitähän varten monikin seuraa julkkisten pukeutumista. Kyllähän tuon paidan saa toimimaan, siinä vaan tarvitaan kantajalta rohkeutta. Yleisestikin mä kaipaisin suomalaiseen pukeutumiseen huomattavasti lisää "versacee", tarkoitan siis rohkeutta,väriä,iloa, kuvioita, persoonallista tyyliä, pohdintaa tyylistä. jne.

Ahdistavinta on juurikin tuo asenne että hyi olkoon, ruma, kamala, ei voi sopia, kuka ostaa jne. koska nämä hölmöydet tulee yleensä juuri niiden suista, jotka kadulla jää suu auki möllöttämään, jos joku pukeutuu massasta poikkeavasti.

Mun mielestä joku bloggaaja voisi nyt tarttua haasteeseen ja näyttää miten tuon saa toimimaan! :)

Vierailija
11/23 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha, taas on jonkun anoppi käynyt hulluilla päivillä. Koska ap ei uskalla sanoa silmästä silmään mitään, hän tulee kiusaamaan anoppia tänne nettiin. Näin se menee.

Vierailija
12/23 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

OT, kenen muun silmään on pistänyt ne rumat punatupsuiset pipot Stockan näyteikkunassa? Olisi kiva tietää, paljonko niillekin on pistetty hintaa.

Vierailija
13/23 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryssätyyliä. Poistakaahan tämäkin viesti.

Vierailija
14/23 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 19:41"]

[/quote]

Olen kyllä erimieltä tuosta ettei siinä mitään kaunista ole. Ja jos julkkiksista puhutaan, niin heti tuli mieleen että tuo laittamasti Versace sopisi Rihannalle kuin nyrkki silmään. Siihen vielä Rihannalle ööverit nahkapöksyt ja nyörikengät, niin voila!

Siis ihan oikeasti. Ei tuo paita jokaiselle käy, mutta jos osaa ja sopii niin hyvältä sen saa näyttämään.

[/quote]

Versacen paita voisi kyllä sopia Rihannan 'tyyliin' mutta tuskin se olisi hänelläkän 'tyylikäs'. Noilla sanoilla kun on eri merkitys.

Vai mitä muotiraati sanoo tästä Rihanna + Versace -virityksestä? Se voi olla tietty tyyli, mutta onko tyylikästä?

www.starstyle.com/rihanna-instagram-pic-sp107042/

Vierailija
15/23 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oih, musta toi on ihana neule! Mietin just, että raaskisinko ostaa. Laittaisin duunin pikkujouludinnerille mustan minihameen ja pitkien mokkaisten korkosaapikkaiden kanssa. 

Vierailija
16/23 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 20:09"]

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 20:04"]

[/quote]

No voihan sitä Rihannan tyyliä kopioida, miksi ei? Sitähän varten monikin seuraa julkkisten pukeutumista. Kyllähän tuon paidan saa toimimaan, siinä vaan tarvitaan kantajalta rohkeutta. Yleisestikin mä kaipaisin suomalaiseen pukeutumiseen huomattavasti lisää "versacee", tarkoitan siis rohkeutta,väriä,iloa, kuvioita, persoonallista tyyliä, pohdintaa tyylistä. jne.

Ahdistavinta on juurikin tuo asenne että hyi olkoon, ruma, kamala, ei voi sopia, kuka ostaa jne. koska nämä hölmöydet tulee yleensä juuri niiden suista, jotka kadulla jää suu auki möllöttämään, jos joku pukeutuu massasta poikkeavasti.

Mun mielestä joku bloggaaja voisi nyt tarttua haasteeseen ja näyttää miten tuon saa toimimaan! :)

[/quote]

No minä en kyllä tuijota ketään, koska käytöstavat on jo pienenä opetettu, enkä edes kiinnitä sen kummemmin kanssaihmisiin huomiota. Persoonallisia pukeutujia näkee Helsingissä kuitenkin sen verran, ettei ole mikään maailman ihme. Suurin osa Stockan vaatteista on vaan tyyliä "ajaton" ja "klassinen" (minun makuuni tylsä ja keski-ikäinen), joten tuo paistoi kaikessa räikeydessään silmään. Suurin osa niistä Stockan kalliista merkkivaatteista on kuitenkin aika hillittyjä. Ei minulla mitään ole persoonallisuutta vastaan, mutta tuo nyt vaan sattuu silmiin ja itse välttelen keinokuituvaatteita tietoisesti, joten yli sadan euron tyköistuva keinokuituneule, jota ei voi edes koneessa pestä on vaan jotenkin turhuuden huipentuma minun silmissäni. Tulee mieleen, että tuollaisia ostelee ihmiset, joilla on niin paljon rahaa, että sitä on johonkin käytettävä ja mikä vaan kalliin merkin tuote tarttuu mukaan. Mutta tämä on siis minun mielipiteeni.  

Vierailija
17/23 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuasioista on paha kiistellä :-)

Mun sukulaisnaisella ja mulla on niiiiin eri maku, että kun minä sanon jostain vaatteesta kaupan ikkunassa että "Hyi kamala mitkä rätti!", se on hänestä maailman ihanin ja tyylikkäin! :-D

Vierailija
18/23 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta toi on nätti ja ajattelin ostaa hulluilta päiviltä ennen tätä keskustelua :(

Vierailija
19/23 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 20:45"]

Musta toi on nätti ja ajattelin ostaa hulluilta päiviltä ennen tätä keskustelua :(

[/quote]

No ei kai kukaan ole kieltänyt? Ei sillä, että sillä olisi edes väliä.

Vierailija
20/23 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 20:45"]

[/quote]

No sitten ostat. Mitäs siitä etten mä pidä siitä, et säkään todennäköisesti tykkää mun vaatteista. Pidä vaan oma tyylisi. Mutta onhan tuo tekokuitupaidaksi ylihinnoiteltu...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi