Miehellä meni päivän ruokiin 45e
Osti 2 pakettia erikoisjäätelöä, tortillatarpeet ja limsaa. Samalla rahalla olis melkein jo syönyt ulkona!
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 17:17"][quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 17:11"]
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 16:59"][quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 16:54"][quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 16:49"] [quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 16:47"][quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 16:37"] [quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 16:32"]Ja sä loisit miehesi lompakolla? Olisit halunnut noikin rahat itsellesi ? Et edes kaupassa käy itse, maksatat senkin miehellä? [/quote]Mieheni on työtön ja käytännössä loisii minunlompakollani, kun käyttää omat rahansa noin. Ai niin, eilen meni hänellä 100e baariin. Arkisin minä ostan ruuat ja mies käyttää rahansa mihin lystää. [/quote] Niin varmaan. Keksit vastauksen, koska et halua myöntää olevasi loinen. [/quote]Ja sinulleko on mahdotonta kuvitella sellaista tilannetta, että työtön mies loisii naisen lompakolla? Tai työttömyys on vähintäänkin naisen nalkutuksen vika, jolloin loisiminen on oikeutettua? [/quote] Sanoit itse että maksoi ruoat, eli loinen olet sinä. Jos kerran tienaat niin hyvin, tulisi sinun maksaa suurin osa menoista. [/quote]Eli sinusta on ok, että naisesi ostaa kerran viikossa ruoat ja muina päivinä elätät hänet. Loput rahansa naisesi käyttää vaatteisiin, meikkeihin ja pelikoneisiin. Olisit tyytyväinen tähän järjestelyyn, eikä se olisi mielestäsi loisimista? [/quote]Ai niin, naisesi kävisi lähes joka viikonloppu myös baarissa.
[/quote]
Miksi mies ei saisi loisia? Sitähän palstan mammatkin tekee, ja vielä vakuuttelee oikeutustaan siihen!
[/quote]Minä en saisi valittaa, koska joku mamma jossain elää miehensä rahoilla? Ja tämä tortillaraivo siksi, että se on kirsikkana kakun päällä tuon baarireissun jälkeen.
Mun mies kävi eilen kaupassa ja teki ruoan meille. Kauppaan meni 62€ ja alkoon 20€. Hyvää oli ja kaiken ja koko rahan arvoista.
En näe mitään pahaa siinä että joskus käyttää ruokaan enemmän.. Mutta satanen baariin?? Sillä sais jo kotiin esim 10 litraa viiniä.. Joka meillä riittäisi noin vuodeksi, ainakin.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 16:37"][quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 16:32"]Ja sä loisit miehesi lompakolla? Olisit halunnut noikin rahat itsellesi ?
Et edes kaupassa käy itse, maksatat senkin miehellä?
[/quote]Mieheni on työtön ja käytännössä loisii minunlompakollani, kun käyttää omat rahansa noin. Ai niin, eilen meni hänellä 100e baariin. Arkisin minä ostan ruuat ja mies käyttää rahansa mihin lystää.
[/quote]
Oot tainnut mun veljeni löytää miehekses :)
No ei sentään vetänyt niin överiksi kuin työtön exäni, joka saattoi käydä taksilla kaupassa, koska ei kuulemma jaksanut kantaa ostoksia. Matkaa oli pari kilometriä, eikä mitään fyysistä syytä taksille. Sitten ihmeteltiin, että mitenkäs ne kuukauden rahat meni parissa päivässä.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 16:19"]
Osti 2 pakettia erikoisjäätelöä, tortillatarpeet ja limsaa. Samalla rahalla olis melkein jo syönyt ulkona!
[/quote]
Ollaan todettu miehen kanssa monta kertaa, että ruuan laittaminen kotona ei todellakaan tule mitenkään automaattisesti edullisemmaksi kuin ravintolassa - riippuu aivan ruuasta. Toki jos haluaa, itse laittamalla pystyy säästämään, mutta silloin pitää koko ajan miettiä, mitä tekee. Meillä esim. kun pitsaa laitetaan, niin tehdään aina kaksi pellillistä erilaisilla laadukkailla täytteillä, jotka hyvinkin maksavat jo lähes 20 euroa. Versus kaksi pitsaa ravintolassa, vaikka vähän laadukkaammassakin, niin samoissa hinnoissa ollaan.
Munkaan mies ei yhtään osaa laskea kaupassa, sen takia teen aina valmiin listan.