Miten tottua laihaan mieheen?
Olen yleensä seurustellut hyvin isokokoisten miesten kanssa. Siis sellaisten miehekkään kokoisten. On ollut lihaksia ja vähän sitä kaljamahaakin. Mutta nyt olen ihastunut mieheen, joka on sellainen todella hoikka ja jotenkin pienikokoinen. Pitkä hän kyllä on, mutta muuten sellainen "siro". Miehen koko ei sinänsä haittaa minua, mutta jotenkin tuntuu oudolta olla itse se isompi puoli. En ole ylipainoinen tai mitään, mutta tokihan olen laihaa miestä tietyllä tavalla isompi, kun sitä naisellista rasvaa kuitenkin on. Jotenkin pelkään, että rikon miehen sängyssä jos menen hänen päälleen. Myös laihan miehen halaaminen tuntuu oudolta, kun on tottunut halaamaan sellaista rotevaa miestä.
Oletteko te muut rotevien miesten kanssa seurustelleet enää tottuneet sellaiseen miehen siroon kroppaan? Miten hyväksytte sen, että mies on pienempi kuin te vaikka yleensä ajatellaan, että mies on isompi kuin nainen, koska naisethan niitä pieniä ovat.
Kommentit (87)
Minulla ei ole tuota ongelmaa, tai itse asiassa on päinvastainen ongelma, koska mieheni oli naimisiin mennessämme laiha mutta on lihonut niistä ajoista melkein 40 kiloa. Pidän pitkistä ja laihoista miehistä - minusta laihakin mies on miehekäs, kun on naista pidempi, vahvempi, karvaisempi, leveäharteisempi jne. Ihan varmaa on ettei mies sinun painostasi rikki mene. Eikö persoonallisuus ole kuitenkin tärkein?
Minä taas en voisi kuvitellakaan seurustelevani mahakkaan miehen kanssa. Laiha mies on tosi hot! Itse olen tälkainen pullukka ja muodokas. Mahakas mies aiheuttaa minussa lievää inhoa eikä missään nimessä herätä haluja.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 12:18"]
pidät kaverin hyvällä sapuskalla ja nesteeksi riittävästi olutta niin eiköhän tuo siitä pulskistu. Kaljamaha on suhteellisen helppo hankkia jos nyt kerta sellaisesta lämpenet.
[/quote]
Yleensä nämä hoikat miehet aina väittävät, että syövät paljon, mutta eivät silti liho. Mutta kun näiden kanssa viettää vaikkapa viikonlopun yhdessä, niin eivät he syö juuri mitään. Heidän pitäisi oikeasti viettää päivä jonkun ylipainoisen kanssa ja syödä hänen kanssaan samoja ruokia samoja määriä, niin tajuaisivat, kuinka vähän oikeasti syövät. Kyllä se paino tulee, kunhan tarpeeksi syö.
:-D Tiedän mitä tarkoitat ja se huvittaa, että jollakin on samat aatokset kuin minullakin. Minulla oli aikoinaan sama tilanne ja vuodessakaan en vain tottunut miehen kokoon vaikka todellakin parhaani yritin. Aloin myös välttelemään valokuvia jossa olisimme olleet vierekkäin, sillä minusta tuntui, että olen leveämpi, iso naamaisempi ja vaikka mitä. Mies oli pitkä, laiha, hänellä oli laihat hartiat, laihat pitkät kädet ja jalat, ja minä olin 160 cm normaalipainoinen, mutta rinnakas ja leveämpi lanteisempi. En uskaltanut oikein istua miehen sylissä, en olla hänen päällään ja en edes uskaltanut rutistaa häntä kun ajattelin murskaavani hänet. Vähitellen suhteesta katosi kaikki ja lopetin sen vaikka aineksia olisi ehkä ollut muuten jatkaa. Vähän sen jälkeen löysin itselleni isomman miehen kaikin puolin ja hänen kanssaan en tuntenut itseäni jätiksi, vaan oikein sopusuhtaiseksi. En tiedä siis mitä sinä tekisit, mutta minulla meni näin. Mutta tästä on jo aikaa...
Kyllä siihen tottuu. Exäni oli 185cm/90-100kg ja nykyinen 178cm/66-70kg ja kyllähän se aluksi vähän hassulta tuntui, mutta ei enää. Hän on kuitenkin ihan melko pitkä, harteikas ja miehekäs muuten, vaikka laiha onkin. Itse olen 165cm/61kg ja olemme naureskelleetkin, että painan melkein saman verran kuin hän silloin kun on laihimmillaan :D
Itse olin todella ihastunut erääseen hoikkaan mieheen, mutta ei siitä tullut mitään. Hän oli todella komea ja pitkä. Mutta aina halaillessa minua häiritsi miehen pieni koko. Olen itsekin siro, mutta tunsin oloni aivan jättiläiseksi miestä halatessa. Hoikissa miehissä on kyllä todella komeita tapauksia, mutta koen itselleni paremmaksi vaihtoehdoksi sellaisen lihaksikkaamman / isokokoisemman miehen.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 12:18"]
pidät kaverin hyvällä sapuskalla ja nesteeksi riittävästi olutta niin eiköhän tuo siitä pulskistu. Kaljamaha on suhteellisen helppo hankkia jos nyt kerta sellaisesta lämpenet.
[/quote]
Onko tää miehen kirjoittama? :-D
Itse en tottunut, mutta mieheni olikin tosi laiha. En päässyt yli siitä, että lantioni oli seksin jälkeen mustelmilla, kun miehen lantioluut hakkasi mua vasten. Ja perse oli kuin kaksi luupiikkiä, jotka oli päällystetty liian isolla nahkalla. Siitä oli mammat erotiikka kaukana.
Mun mieheni oli todella laiha, kun tavattiin (alle 25-vuotiaita oltiin molemmat). Hän on tosin myös pitkä, ja koska itse olin lyhyt ja hoikka, en tuntenut itseäni suureksi. Kun kolmekymmppiä tuli täyteen, mies alkoi rotevoitua ja lihaksetkin kasvoivat. Nyt on yli 40-vuotias, ja on aika roteva vaikkakaan ei pyylevä. Joskus nuoret miehet vain ovat aika hentoja, ja vasta iän myötä tulee massaa lisää.
juu en tottunut minäkään.Seukkasin miehen kanssa joka oli joku 175cm mut painoi vain noin 55 kiloa.Oli ihan häjyy kattoo häntä rannallakin ja kun halasi niin luinen rintakehä vaan "kolisi".Noh entäs sit alasti,hyvänkokoiset vehkeet linnunkoipien välissä...no sängyssä ei haitannut kylläkään,pääsi sopivan lähelle vaikka mulla sitten on tota läskipeitettä mahalla riittämiin.No kyllähän minä olin sen henkilön kanssa en sen ulkonäön,ja suhde loppui todellakin ihan muihin juttuihin.Mutta jos voin valita,niin mieluummi mehevämpi paisti :) Nyksäni on sit kyllä reilu joulukinkku mut oma ihana nalleni.
Mieti minkänäköisiä tyttärenne olisivat
En koskaan huolisi laihaa miestä, myönnän olevani pinnallinen siinä asiassa. Miehen nyt vaan pitää olla roteva ja pitkä. Laiheliinit eivät herätä mielenkiintoani millään tavalla ja en voi sille mitään.
Minun mieheni painoi tavatessamme vain noin 55 kg (hän ei ole hurjan pitkä, mutta minua pidempi kuitenkin), itse taisin olla kymmenen kiloa painavampi. Mies oli siis aivan keskitysleirikunnossa, enkä aluksi pitänyt häntä fyysisesti lainkaan viehättävänä. Rakastumishormonit tekivät kuitenkin ilmeisesti tehtävänsä ja suhde saatiin alulle. Suhteen ensimmäisten parin vuoden aikana mies sai vähän lihaa luidensa päälle ja itse taas puolestani hivenen laihduin. En siis tarkoituksella syöttänyt häntä lihavammaksi, vaan yhdessä terveellisesti syödessämme homma nyt vain meni näin. Nykyään taidan itse painaa 56-57 kiloa ja mies n. 65 kiloa — hän ei ole vieläkään mikään korsto, eikä sellaiseksi muutu, mutta komea ja hyvännäköinen (ja tietää, mitä sängyssä tehdä ;) )
Tärkeimpiä vinkkejä sinun tilanteeseesi: 1) Et voi rikkoa miestä sängyssä. Laihakin mies on yllättävän vahva, etkä saa häntä hajalle. Toisianne kuunnellen voitte harrastaa ihan millaista seksiä tahansa (poislukien nyt ehkä sellaiset asennot, missä mies kannattalee koko naisen painoa esim. seisaallaan, mutta sellaisia kai voivat muutenkin harrastaa lähinnä lyhyet ja sirot naiset) 2) Anna hommalle aikaa. Jos kunnolla rakastut mieheen, näyttää hän silmissäsi pian adonikselta oli paino mikä tahansa. Jos laihuus yhä puolen vuoden päästäkin ahdistaa, ahdistaa miehessä varmaan jokin muukin.
Hahahahahhahhahahaha vittu että nauran hahahaha
Suomessa nyt naiset muutenkin ovat sellaisia romuluisia mastodontteja, että hankalaa taitaa olla.
Miettikää sitä että minkä laista ois olla läskin kanssa
Hoikat miehet ovat parempia sängyssä kuin isot.
Sieltä tuli ratkasu: läskit miehet on paskoja ku ei omaa moloosakkaa nää