Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kissa- ja koiraihmiset. Päästättekö elukan sänkyyn?

Vierailija
05.10.2014 |

Kamalan epähygieenistä.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästän koiran sänkyyn. Yöllä jos herään, nuuhkin sen turkkia tai työnnän varpaat sen pehmeään turkkiin tai silitän sitä. Sen turkki on tyypiltään sellainen, että lika ja roskat eivät tartu siihen, joten mitään hygieniaongelmaakaan ei ole. 

Vierailija
42/52 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä parhaillaan lötköttelen kahden koiran kanssa sängyssä. :) Mukava nukkua lämpimien, tuhisevien karvakavereiden kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissat eivät öisin nuku sängyssä, mutta päivällä kyllä pötköttelevät, varsinkin jos sänky on pedattu

Vierailija
44/52 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira tietää että sängylle saa tulla ainostaan kun päiväpeitto laitettu ja luvan kanssa. :) Lakanoiden väliin en päästäisi.

Vierailija
45/52 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on juuri nyt menossa vaikea elämäntilanne ja mahan päällä nukkuva kissaystävä on yksi niistä asioista, joka tuo lohtua. En kyllä aiemminkaan estänyt kissaa tulemasta sänkyyn, sillä samat pöpöt taatusti jaetaan joka tapauksessa, kun yhdessä asutaan. Eivätkä lakanatkaan juuri karvastu, kun valitsee oikeat materiaalit, vaihtaa ne tarpeeksi usein ja harjaa kissasta irtokarvat kerran päivässä.

Vierailija
46/52 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä todellakaan päästäisi!!

Vierailija
47/52 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä jokapaikassa oon nukkunut kissan kanssa, niin omassa kodissa kuin vieraisillakin. Eikä oo haitannut. Se vaan on ollut ihanaa kun herää siihen että siinä vieressä on suloinen kehruurukki.

Ja on sitä tullut koirankin kanssa nukuttua, ei se aina ole niin tarkkaa :)

Vierailija
48/52 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on molemmat, kissa ja koira.
kumpikaan ei saisi tulla sänkyyn, mutta usein kissa livahtaa kainaloon kun nukun.
laitan kyllä heti alas jos havahdun.
en halua sänkyyn karvoja,
joita kissa hyvin anteliaasti jakelee.
koira ei ole koskaan edes yrittänyt sänkyyn ä.

Vierailija
49/52 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästän. Ja puhtaampi mun koira on kuin sinä. Laittaisin sut nukkumaan lattialle mieluusti.

Vierailija
50/52 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästän kissat mutta en koiria (kultaiset noutajat). Kissat tosin eivät halua tulla sänkyyn nukkumaan kuin ihan sydäntalvella. En tiedä menisikö hermo jos tunkisivat joka yö viereen.

Tuota epähygieenisyyttä en kyllä allekirjoita. Kissat ovat siistejä eläimiä ja karvat on helppo imuroida. Punkkeja niillä ei ole eikä muitakaan loisia. Vaihdamme lakanat kuitenkin usein.

Vierailija
51/52 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pääse koira meillä sänkyyn, eikä sitä tunnu hirveästi edes kiinnostavan, mielummin tuntuu nukkuvan lattialla tai omalla patjallaan. En halua nukkua karvan ja hiekan seassa, mitä tuo pörröturkkinen otus toisi väistämättä mukanansa. Joskus menen kyllä itse lattialle/patjalle sen viereen köllimään ja katsomaan vaikka telkkaria, silloin on kiva kun lämmin koira tuhisee kainalossa <3

Vierailija
52/52 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme kissaani pääsevät halutessaan viereen nukkumaan. Ihana nukahtaa kehräävä kissa kainalossa ja varsinkin miehen ollessa yövuorossa kissat tuovat turvaa ja seuraa. Koira nukkuu mielellään omassa pedissään alakerrassa, ei edes yritä tulla sänkyyn. Turvallinen olo, kun koira pitää alakerrassa jöötä ja itse saa olla kissojen ympäröimänä yläkerrassa. Ei pelota vanhassa talossa yksinäänkään, kun on lemmikkejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi