Kissa- ja koiraihmiset. Päästättekö elukan sänkyyn?
Kommentit (52)
Tietty päästän mun parhaan kamun nukkumaan mun viekkuun ♥ ja meil on siid koira
Mulla on kissa kainalossa tässä sängyssä nytkin. Ihanan pehmeä ja tuoksuva unikaveri :) Mikään ei rauhoita uneen paremmin kuin kissan kehräys ♡
meillä on koira, joka ei pääse sänkyyn. pelkään punkkeja hysteerisesti ja mulla on lievä allergia, joten parempi pysyä koiran lattialla. joskus saatan sohvalla nukkua koiran kanssa :)
Olen iloinen kun elukka joskus haluaa tulla nukkumaan viereeni sänkyyn :) (kissa)
Luulempa että tuo kissa on hygieenisempi kuin exäni.
Sisäkissat pääsee, koirat jää nukkumaan siihen matolle sängyn viereen. Karvoista ei niinkään ole kyse, vaan siitä, että ulkona koirat pyörii kaiken schaibeliinin seassa ja niitäkään ei viitsisi jokapäivä käyttää 3 kertaa suihkussa. Muutenkin ovat kömpelömpiä tassujensa kanssa, toisin kuin kissat, jotka osaavat pitää kynnet piilossa (eivät raavi yöllä, kun näkevät saalistusunia ja "potkivat"). Koirat ei saa myöskään kiivetä kirjahyllyyn. ^^
Kyllä kissat ja koira pääsee mut se elukka saa tyytyy sohvaan ku ei saa sitä kuorsaustaan kuriin!
Kissan päästän ja pienemmän koiran, isolla koiralla ei mitään asiaa muualle kuin omalle "sohvalle" :) ollaan siis rakennettu matala sohva rotikalle
Juu ei tule sänkyyn, eikä ole edes talossa sisällä. Oma tarha ja lämpöiset kopit on koirilla pihalla, kaksi suomenajokoiraa kyseessä.
Mulla on koiranpentu, ikää nyt 7kk, eikä oo tullu mieleenkään ottaa sitä sänkyyn tai päästää sohvalle. Sen paikka on lattialla ja se nukkuu omassa pedissään yöt ja päiväunet. Aamulla avaan makuuhuoneen oven ja se tulee vastaan tyytyväisenä häntää heiluttaen.
Musta on kiva pitää sängyt ja huonekalut puhtaana. Mun pentu kasvaa aika isoksi, ja siksikin on parempi ettei se luule pääsevänsä huonekalujen päälle.
Kisu nukkuu nytkin sängyssäni :) Koiraa en ehkä ottaisi sänkyyn hajun takia, mutta kissa ei haise.
En päästä. Makkari eläimiltä kielletty
Kissa saa makoilla vapaasti, mutta koira ei.
Juu pääsee. Kissat nukkuu aina sängyssä ja koira silloin kun saa luvan.
En todellakaan päästä koiriamme sänkyyn. Makkariin on porttikielto.
Ihan joka paikassa saa meidän koira ja kissat olla. Ihanaa tassuterapiaa, lämpoöä ja välittämistä.
luvan kanssa saa tulla sänkyyn :) 40kg koira on ja mahtuu perhepetiin :)
Koira on ja pääsee, muttei viihdy kauan vieressä kun tulee kuuma :3
EN päästä. Joskus sinkkuna mutta alkoi tympästä karvaset lakanat. Elukat nukkuu nykyisin lattialla. Tosin koira on kiero ja tietää että mies nukkuu sikeämmin. Ujuttaa itsensä pulkkaan vaivihkaa.saa aina lähöt kun mies herää..kissa nukkuu kopassaan.
Kyllä! Meidän tiibetinspanielimme nukkuu yöt vieressä, jopa lapsemme kanssa samassa sängyssä. Ei haittaa mitään, kaikki tutkimuksetkin puoltavat koiran kanssa nukkumista. Ei siitä mitään haittaa ainakaan ole, meillä kun se on ok kaikille perheenjäsenille.