Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisella on tarve omistaa miehensä...

Vierailija
04.10.2014 |

...seksuaalisessa mielessä silloinkin, kun naista itseään ei kiinnosta koko seksi?

Toisin sanoen jos mies on kiinnostunut seksistä päivättäin ja nainen kerran kuussa, niin miksi nainen haluaa tukahduttaa miestään kieltämällä tältä seksin itsensä sekä muiden naisten kanssa?

Käytännössähän tämä tarkoittaa, että 29/30:stä päivästä mies joutuu pettymään itselleen tärkeässä asiassa naisen itsekkyyden vuoksi. Kompromisseihin nainen ei suostu. Kuitenkin nainen on omien sanojensa mukaan nauttinut seksistä ja se on ollut hyvää. On saanut orgasmejakin joka kerta. Jos kerran on niin kivaa, mutta ei kuitenkaan huvita, niin miksi se kiva pitää mieheltäkin kieltää? Mitä sillä miehen seksuaalisella vangitsemisella voittaa? Jos ei itseä kiinnosta, niin miksi miestä ei voi vain "vapauttaa" hakemaan tyydytyksen muualta?

"Oma käsi" -korttia on turha käyttää. Ei se vemputtaminen tuo todellista tyydytystä.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vattua? Luuletko että kaikki miehet on joitain alfauroksia? Hyvin monissa parisuhteissa nainen on se seksuaalisempi. Ihan yhtä hyvin tuon kysymyksen voisi asetella toisinpäin.

Vierailija
2/35 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sun naises tekisi kompromisseja jos sinäkin tekisit niitä? Jos nainen ei halua sua niin olisikohan syytä katsoa peiliin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 23:03"]

Ehkä sun naises tekisi kompromisseja jos sinäkin tekisit niitä? Jos nainen ei halua sua niin olisikohan syytä katsoa peiliin?

[/quote]

Kyllä me molemmat olemme tehneet monissa asioissa paljonkin kompromisseja ja myönnytyksiä. Ei voi johtua siitä.

Ja kun katson peiliin.... Kyllä. Mietin nykyisin joka päivä, että minun on oltava ruma, lihava, inhottava, kaikin puolin kelpaamaton ja surkea aviomies. Itsetuntoni alkaa olla romuna ja minusta on pikkuhiljaa tullut ärtyisä ja omiin oloihin vetäytynyt. Joskus vaimo kysyy, että mikä vaivaa. En voi kertoa hänelle todellista syytä kovin usein, koska hän kuitenkin ottaa sen syyttelynä. Joskus kerron mikä hiertää, mutta useimmiten keksin tekosyyn tai en vastaa mitään.

Seksiä en sitä halutessani uskalla ehdottaa kuin hyvin harvoin, koska tiedän tulevani jälleen torjutuksi. Silittelyä ja vierekkäin oloa vaimo ottaa vastaan ja sitä annankin joka päivä, mutta en saa sitä häneltä vastavuoroisesti takaisin. Eikä se riittäisi korvaamaan seksiä vaikka saisinkin.

Tästä viestistä saan tietty palstalaisilta lisähaukut. Jos olisin nainen, jolla pihtarimies, saisin ymmärrystä.

Kukaan ei ole vieläkään syyttelyltään ehtinyt vastata alkuperäisen viestin kysymyksiin.

AP

Vierailija
4/35 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siis yritän asiallisesti keskustella vaimon kanssa asiasta, niin hän ei keskustele. Jos yritän saada hänet kuuntelemaan, niin siitä nousee paskamyrsky. Siksi emme voi ratkaista asiaa keskustelemallakaan.

AP

Vierailija
5/35 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se lehmä

Vierailija
6/35 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 23:33"]

Jätä se lehmä

[/quote]

Tätä olen kieltämättä miettinyt. Ongelmani on, että rakastan häntä valtavasti. En käsitä enää itsekään, miksi.

AP

Vierailija
7/35 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen noin yleensä ottaen lämpenee sieltä yläpäästä. Kun hän saa huomiota, yhteistä aikaa, kokee arvostusta ja rakkautta, niin yleensä homma toimii makkarissakin. Jos yhteiset tekemiset on nolla ja molemmat ovat omiin asioihinsa uppoutuneena, niin loppuu vipinä vällyissäkin. Huomioikaa naisianne. Saakaa heidät tuntemaan itsensä maailman ainoaksi. Halutkaa olla yhdessä. Puhukaa, hassutelkaa, ulkoilkaa ja nauttikaa elämästä. Johan on ihme jollei ala herumaan.

Vierailija
8/35 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 12:36"]

No ensinnäkin sun pitää hyväksyä se todennäköinen vaihtoehto, ettei sun vaimosi pidä sua seksuaalisesti puoleensavetävänä (enää). Ala käymään salilla, hanki mielenkiintoisia OMIA harrastuksia, pyri parantamaan omaa sosiaalista asemaasi, pukeudu paremmin ja ylipäänsä yritä olla parempi MIES. Tärkeää olla itsevarma, oman arvonsa tunteva sekä omaa polkua kulkeva mies, joka on myös ulkokuoreltaan puolensavetävä. Lopullinen tavoite suinkaan ei ole 10/10 Ryan Gosling tasoa, kunhan olet viehättävämpi kuin vaimosi.

Monissa parisuhteissa seksi on tärkeä sisäisten valtasuhteiden väline, niin karulta kuin se kuullostaa. Naiset (ja miksei miehetkin) voivat kontrolloidessaan seksin määrää lisätä omaa määräysvaltaansa parisuhteessa. Tämä on erityisen helppoa silloin, kun mies on naista vähemmän viehättävä, jolloin uhkauksia erosta ja vieraissa kävimisestä ei oteta kauhean tosissaan. Sun toinen ongelma (ap, mä oletan että postauksessasi  on lopulta kyse sun omakohtaisista kokemuksista) on se, että pyydät seksiä ja kohtelet sitä kuin hyödykettä, jonka jaosta voidaan neuvotella parisuhteessa. Itsevarmana miehenä sun pitää tehdä selväksi, että haluat seksiä ja myös osoittaa se teoillasi. Älä pelkää omaa seksuaalisuuttasi, epävarmuus on turn off. Mutta muista, jos nainen sanoo EI niin se tarkoittaa EI (aikainen herätys, päänsärky yms. ovat tekosyitä eikä lopullisia ei -vastauksia).

Mutta jos lopulta palataan sun alkuperäiseen pohdintaan, että onko "miehen seksuaalinen omistaminen" oikeutettua, niin vastaus on tietenkin ei. Parisuhteessa (ainakin yleensä) ollaan lupauduttu seksuaaliseen uskollisuuteen. Tämä tarkoittaa, ettei panna muita ja myös sitä, että ollaan vastuullisia toisen seksuaalisesta tyydytyksestä. Ns. pihtaaminen on tässä tapauksessa huijaamista ja jopa osittain pettämiseen rinnastettavissa. Analogia: jos sovin toisen henkilön kanssa siitä, että syön loppuelämäni vain hänen tekemiään ruokiaan, niin eikö minulla ole oikeus tuntea itseni petetyksi, jos saan vain yksipuolista ja niukkaa ravintoa häneltä? Onko tällöin väärin haaveilla käymisestä salaa ravintolassa syömässä?

[/quote] Sulla on kyllä outo ja surullinen näkemys parisuhteesta. 

Vierailija
9/35 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
10/35 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni osa hyvää seksiä on se, kun saa nähdä rakkaansa nauttivan ja nimenomaan saa itse rakkaansa nauttimaan niin kovin.
Itse en kokisi seksiä niin hyväksi jonkun vieraan kanssa.
Ja se että mieheni pyytäisi minulta lupaa mennä muiden kanssa sänkyyn, koska minä en anna, ja tuolla sinun syylläsi, loukkaisi niin paljon että suhde päättyisi jo siihen ehdotukseen.
Minulle tulisi tuollaisesta sellainen olo, että olen vain yksi reikä muiden joukossa. Että mies saa saman tyydytyksen kenen kanssa tahansa.

Jos sinulla on tuollaisia haluja muita kohtaan niin kehoitan harkitsemaan suhteen jatkamista tarkkaan.

Vierailija
11/35 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP

Vierailija
12/35 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä se johtuu naisen huonosta itsetunnosta. Kuvio voi olla aivan hyvin myös toisinpäin, jotkut miehet voivat olla sairaalloisen mustasukkaisia.

Naiset helpoimmin yrittävät hallita miehiään rajoittamalla miehen omaa elämää ja menemisiä, käymällä kauppaa seksistä ja vaikuttamalla mielipiteisiin. On sairautta ylipäätään kuvitella, että voi "omistaa" toisen ihmisen.

Nim. Pitkässä suhteessa vieläkin yhdessä ja paljon oppineena

Vierailija
13/35 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai saat pskaa niskaan jos syyttelet "kaikkia naisia" vauvojen av- palstalla. Tuliko toi nyt tosissaan yllätyksenä? 

Vierailija
14/35 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ymmärrä alapeukkujen määrää aloitukseen.... t. toinen mies 

Vierailija
15/35 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

legendaarista :) aina miehen vika.  jos mies ei halua miehen vika, jos nainen ei halua niin miehen vika :) LOL 

Vierailija
16/35 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksipiippuinen juttu. Et voi pakottaa naista haluamaan useammin seksiä, niinkuin ei sekään voi pakottaa sinua haluamaan vähemmän. Et voi sanoa sille, että sun pitäis saada panna muita naisia niinkuin ei sekään voi vaatia seksiä muilta (jos sinä et sitä hyväksy).

Ehkä voisitte aloittaa sillä, että opettelisitte juttelemaan. Ei mitään syyttelyä, pelkkiä asioita. Pyydä hemmottelua ja koskettelua, -voisitko, kulta ottaa kädestä kiinni? :)

- Joo ja sitten kun rakastelette, niin koeta ihmeessä olla etenemättä liian nopeasti. Jos kovat paineet, niin saattaa tulla selainen "kiire" heittää vaatteet, mut nainen saattakin olla vasta vaiheessa -hmm?:)

Vierailija
17/35 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nainen samassa tilanteessa. Vuosi varoitin, että tässä voi käydä huonosti. Olin kyllästynyt saamiini pakkeihin ja jatkuvaan mieleni pahoittamiseen.

Ja olen niin sika, että minulla on nykyään rakastaja, jonka kanssa seksi on täydellistä ja joka tankkaa myös läheisyyden tarpeeni. Hän on kotonaan samassa tilanteessa kuin minä. Ja kumpikaan meistä ei ole eroamassa. Sitä miksei, en rupea täällä selittelemään. Tiedän myös, että suurin osa ei tätä hyväksy, mutten tarvitse kenenkään hyväksyntää. Olen tyytyväisempi elämääni kuin vuosiin ja se riittää minulle.

Vierailija
18/35 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 10:37"]

[/quote]

legendaarista :) aina miehen vika.  jos mies ei halua miehen vika, jos nainen ei halua niin miehen vika :) LOL 

[/quote]

Ei ihmiset ota vikoja itselleen, se on sisäänrakennettua. Nytkin sellainen asetelma, että syytellään sukupuolia jostain asiasta, mutta aina vika toisessa molemmin puolin. Miehet valittaa, että muka aina miehen vika. Se on yhtälailla vian ulkoistamista.

Vierailija
19/35 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kutsun tuota haluttomuudeksi. Ei tuota nyt omistamiseksi voi kutsua.

Parisuhteeseen kuuluu luottamus kumppania kohtaan, arvostus myös. Siihen kuuluu myös seksi.
Tulee aina puhua haluttomuudesta kumppanin kanssa ja kysyä siltä että miten asia hoidetaan. Naisen olisi helppo antaa vaikka ei niin tekis mielikään, jos vaan haluaa miellyttää kumppaniaan. Naisille e-pillerit aiheuttaa haluttomuutta.

Mutta vieraisiin ei pidä lähteä, ellei asiasta ole sovittu puolison kanssa. Ota ennemmin vaikka sitten ero.

Lue http://annanyt.blogspot.fi

Vierailija
20/35 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 23:26"]Jos siis yritän asiallisesti keskustella vaimon kanssa asiasta, niin hän ei keskustele. Jos yritän saada hänet kuuntelemaan, niin siitä nousee paskamyrsky. Siksi emme voi ratkaista asiaa keskustelemallakaan.

AP
[/quote] Jos sulla ainoa vaihtoehto on mennä vieraisiin, niin eikö olisi syytä antaa vaimolle vapaus ja erota? Antaisitko tasapuolisesti vaimollesikin luvan mennä vieraisiin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi