Syöpähoidoista kieltäytynyt Jani Kokki voi mainiosti
http://m.iltalehti.fi/viihde/2014070318458429_vi.shtml
Ai että tekee ihmisten hyvää tajuta että aina ei ole oma napa ja "ainahan näitä on käytetty"-hoidot parasta kaikille. Tuomitseminen Kokinkin kohdalla oli sairainta mitä tiedän.
Ps, kannattaa googlettaa "miksi syöpää ei saa parantaa" ...
Kommentit (308)
Nuorten miesten yleisin peräsuolisyöpä noudattaa ketjua: HIV - Papilloomavirus - solumuutokset --- peräsuolisyöpä
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 14:11"]
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 14:10"]
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 18:23"]
On epäselvää, onko Janilla syöpä vai ei. Siksi ruumiinavaus tehdään.
[/quote]
Onko Jani kuollut??
[/quote]Ei kun se on parantunut syövästä. Siitähän nämä täällä tappelee.
[/quote]
Missä kerrotaan että on parantunut? Tuossa luki vaan että ei ole halunnut tietää suolistonsa tämänhetkistä tilaa magneettikuvauksella.
Mun ympäriltä on lähiaikoina kuollut syöpään monta ihmistä, jotka ovat ajoissa menneet kipujensa kanssa lääkäriin ja saaneet terveen paperit. Pistää ajattelemaan!!!
Vai on Jani parantunut ja voi hienosti. Katsokaapa Janin facebookia.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 09:26"]Vai on Jani parantunut ja voi hienosti. Katsokaapa Janin facebookia.
[/quote]
Mitä siellä on? En näe kuin profiilikuvan syksyltä.
Millä rahoilla elää. Puoltoista vuotta tyttömänä mutta rahaa tuntuu olevan
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 09:46"]
[/quote]
Mitä se sinulle kuuluu?
Mulla on tauti, joka altistaa paksusuolensyövälle. Olen ihan raivoissani lueskellut tämän Kokin houreita viherpirtelöistä ja hoidoista kieltäytymisestä. Jos joskus saan syövän, otan taatusti vastaan kaiken mahdollisen hoidon. Sanokaa minun sanoneen, mutta tuolle Hunksille ei hyvin käy.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 09:46"]Millä rahoilla elää. Puoltoista vuotta tyttömänä mutta rahaa tuntuu olevan
[/quote]
Ei mulla ainakaan puolessatoista vuodessa säästöt palaneet, kun olin työttömänä.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 09:52"]
Mulla on tauti, joka altistaa paksusuolensyövälle. Olen ihan raivoissani lueskellut tämän Kokin houreita viherpirtelöistä ja hoidoista kieltäytymisestä. Jos joskus saan syövän, otan taatusti vastaan kaiken mahdollisen hoidon. Sanokaa minun sanoneen, mutta tuolle Hunksille ei hyvin käy.
[/quote]
Se on hänen valintansa olla ottamatta hoitoja vastaan. Aikuinen ihminen.
Onko se sitten elämän arvoista kitua hoitojen kanssa vuosi tolkulla,sairaana,hiuksettomana jne.. Vai ottaako elämän sellaisena kuin se annetaan ja elää niinkuin parhaaksi näkee siihen viimeiseen päivään asti.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 09:52"]
[/quote]
Miten tää kuuluu sulle?
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 09:54"]
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 09:46"]Millä rahoilla elää. Puoltoista vuotta tyttömänä mutta rahaa tuntuu olevan [/quote] Ei mulla ainakaan puolessatoista vuodessa säästöt palaneet, kun olin työttömänä.
[/quote]Vuokra Hesan keskutassa, matkustelu, kuntosalikortti, erikoisruoat ja superfoodit, muotivaatteet. vähintään 50 000 säästöt pitäny olla
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 09:55"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 09:52"]
[/quote]
Onko se sitten elämän arvoista kitua hoitojen kanssa vuosi tolkulla,sairaana,hiuksettomana jne.. Vai ottaako elämän sellaisena kuin se annetaan ja elää niinkuin parhaaksi näkee siihen viimeiseen päivään asti.
[/quote]
Eivät hoidot kaikille noita aiheuta. Niistä voi selvitä myös ilman kaljuuntumista, pahoinvointia jne.
T. Kokemusta on
Tuskin sillä mitään säästöjä on. Kavereiden piti lahjoittaa sille rahat sitä viherpirtelöleiriä varten.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 09:55"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 09:52"]
[/quote]
[/quote]
Jos se kituminen parantaa, on se sen arvoista. Toista kitua ne loppuvuodet ja sitten kuolla. Mut oma päätös tietenkin.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 09:49"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 09:46"]
[/quote]
Mitä se sinulle kuuluu?
[/quote]
Eh, no tuota. Jos se on halunnut julkisuuteen tulla ja syövästäänkin julkisuuteen puhua, miksi ei kuuluis?
Katso: Jani kokki, Facebook ja siinä oleva kuva.
No oma elämänsähän tuo on, joten tekee niin kuin haluaa. Ei hoitojen toimivuudestakaan ole takeita, mutta kyllä tuollaisessa tilanteessa kannattaisi edes yrittää. Ei tosin enää taida auttaa... Elää nyt nyt elämäänsä täysillä niin kauan kuin sitä riittää. Ei varmaan hirveästi oo enää jäljellä.
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 10:19"]
Pieni porukka tietää mitä hoitoja hän on käynyt, mutta vaitiolovelvollisuus estää kertomasta.
[/quote]
Ja varmasti on tehtykin vaikka mitä. Mutta JOS hän paranee saahan hän höynäytettyä monen ihmisen rahat itselleen myymällä jotain huuhaa-hyvinvointijuttuja eteenpäin.
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 14:10"]
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 18:23"]
On epäselvää, onko Janilla syöpä vai ei. Siksi ruumiinavaus tehdään.
[/quote]
Onko Jani kuollut??
[/quote]Ei kun se on parantunut syövästä. Siitähän nämä täällä tappelee.