Mitä nämä "olin ensin miehen kanssa, nyt olenkin naisen kanssa" -julkkikset oikein ajattelevat?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Onko biseksuaalisuus tuttu käsite?
Mistä ne yhtäkkiä biseksuaaliksi posahtaisivat? Ihan normaaleja naisia ja sitten alkavat olla jonkun, no joo, kanssa.
Minä rakastun ihmiseen, en sukupuoleen. Nyt se hyvä tyyppi vaan sattuu olemaan sukupuoleltaan mies.
Siitähän niille maksetaan. Nuorison mädättämisestä.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin on siellä perähikiällä, mistä ap kirjoittelee...
Haluavat olla otsikoissa. Nyt tuollainen on trendikästä.
Minä olen ollut naimisissa miehen kanssa 15 vuotta ja lapsiakin on. Erottiin ja nyt seurustelen naisen kanssa. Rakastun ihmiseen, sukupuolella ei ole minulle niin suurta merkitystä.
Tuulensuunta on nyt se, että on tosiaan trendikästä olla mitä tahansa muuta paitsi hetero.
Ei kai tämä ole enää kennekään jäänyt epäselväksi?
Love is love on se hokema, jota kuuluu toistella vaikka unissaan.
Sillä ei tietysti ole mitään väliä, kauanko suhteet kestävät. Pääasia että joku huomaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ollut naimisissa miehen kanssa 15 vuotta ja lapsiakin on. Erottiin ja nyt seurustelen naisen kanssa. Rakastun ihmiseen, sukupuolella ei ole minulle niin suurta merkitystä.
Minä olen miehen kanssa naimisissa ja minulla on myös tyttöystävä. Ihmisellä on erilaisia tarpeita, joita ei tyydytetä vain sen yhden ihmisen kanssa.
Tämä on erittäin ongelma, kun juntit luulevat biseksuaalisuutta huomion hakemiseksi tai ajattelevat, että ”yhtäkkiä” ”alkoi” sellaiseksi.
Homot hyväksytään muitta mutkitta, mutta ymmärrystä ei riitä biseksuaaleille. Hävetkää.
Vierailija kirjoitti:
Tuulensuunta on nyt se, että on tosiaan trendikästä olla mitä tahansa muuta paitsi hetero.
Ei kai tämä ole enää kennekään jäänyt epäselväksi?
Love is love on se hokema, jota kuuluu toistella vaikka unissaan.
Sillä ei tietysti ole mitään väliä, kauanko suhteet kestävät. Pääasia että joku huomaa.
Ällöttävää bifobiaa ja toisten seksuaalisuuden minimoimista ja kieltämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä ne yhtäkkiä biseksuaaliksi posahtaisivat? Ihan normaaleja naisia ja sitten alkavat olla jonkun, no joo, kanssa.
Älä helvetissä! :o
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No joskus käy näin, että ollaan ensin toisen ja sitten toisen kanssa. Mitä v se sulle kuuluu, onko miehen kanssa seurusteleva hetero, bi, a-seksuaali tai jotain muuta?
Jotkut teistä on niin yksinkertaisia, ette voi käsittää asioita mitä ei ole tuotu naaman eteen rautalangasta väännettynä. Pakko olla joku yhtäkkinen posahdus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uraa vauhdittamaan, levymyyntiä nostattamaan. . . Onhan noita.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on erittäin ongelma, kun juntit luulevat biseksuaalisuutta huomion hakemiseksi tai ajattelevat, että ”yhtäkkiä” ”alkoi” sellaiseksi.
Homot hyväksytään muitta mutkitta, mutta ymmärrystä ei riitä biseksuaaleille. Hävetkää.
Muiden juntiksi nimittely ei tee sinusta yhtään fiksumpaa. Asioiden looginen selittäminen voisi ehkä tehdä. Miksi biseksuaaleja on yhtäkkiä niin paljon? Ovatko naiset niin herkkiä ulkopuoliselle vaikutukselle?
Vierailija kirjoitti:
Minä rakastun ihmiseen, en sukupuoleen. Nyt se hyvä tyyppi vaan sattuu olemaan sukupuoleltaan mies.
"Hyvällä tyypillä" sukupuoleen katsomatta on yleensä aika erilaiset sukup.elimet. Eikö se kuitenkin ole hyvin erilaista. Vaikka persoona olisikin tärkeä. Vai kädestä pidellen vain parisuhde vaatteet päällä. Eivät ihmiset pysty parisuhteeseen saman sukupuolen kanssa -mitenkään-, ellei oikeasti ole vahva suuntaus siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No joskus käy näin, että ollaan ensin toisen ja sitten toisen kanssa. Mitä v se sulle kuuluu, onko miehen kanssa seurusteleva hetero, bi, a-seksuaali tai jotain muuta?
Jotkut teistä on niin yksinkertaisia, ette voi käsittää asioita mitä ei ole tuotu naaman eteen rautalangasta väännettynä. Pakko olla joku yhtäkkinen posahdus.
Et taaskaan selittänyt yhtään mitään. Öyhötät vain suu vaahdoten. On siinä tosi älykäs nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaapista tulemisella ja uran hiipumisella on aina yhteys? Ex-julkkis pamahtaa homoksi tai lesboksi. Aina. Kerro.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et taaskaan selittänyt yhtään mitään. Öyhötät vain suu vaahdoten. On siinä tosi älykäs nainen.
Sulle näköjään mikään ei mene perille eli ajanhaaskausta moinen selittely.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muiden juntiksi nimittely ei tee sinusta yhtään fiksumpaa. Asioiden looginen selittäminen voisi ehkä tehdä. Miksi biseksuaaleja on yhtäkkiä niin paljon? Ovatko naiset niin herkkiä ulkopuoliselle vaikutukselle?
Biseksuaaleja on ollut aina sama määrä, mutta nykyään avoimuus on sallitumpaa. Ennen se saattoi olla jopa vaarallista. Olisiko tässä tarpeeksi logiikkaa sinulle?