Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

refluksi ärsyttää!!

Vierailija
04.10.2014 |

Äääääh! Mulla refluksi. Lisäksi rintaranka jumissa ja lukkoja. Rintaa ahdistaa. En jaksa enään. Tiedä mikä johtuu mistäkin. Välillä parempia aikoja, nyt taas huonompi. Rinralla ahdas olo, palan tunne kurkussa. Tuntuu kuin sydän ei toimisi oikein. Ekg kuitenkin normaali. Kertokaa parhaat niksinne tulla toimeen näiden vaivojen kanssa!! Kiitos ♡

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa välttää illalla paljoa rasvaa, nestettä ja mausteita. Kaurapuuro ja banaani ovat paras iltapala.

Rintarangan kivut ovat syvältä!

Vierailija
2/6 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakeudu jäsenkorjaajalle tms rusauttamaan ne rintarangan lukot auki. Sitten vain omatoimista jumppaa ettei taas tule fasettilukkoja. Itse jumppaan selkääni ns.pilatesrullan päällä. Voit toki kokeilla rusauttaa itsekin esim.nojaamalla taaksepäin vasten puisen tuolin selkänojaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas limaklontti aina kurkussa, olen hiljattain saanut paremmaksi maidon pois jättämisellä, meni maha sekaisin ja happoa jäi mahalaukkuun liikaa. Ibs kuntoon, niin voi hapotkin muuttua.

Vierailija
4/6 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vaan tuovat oman juttunsa jumppaan ja muuhun kovasti yliliikkuvat nivelet. Lääkäri kauhisteli selkärankaani joka liikkuu miten hän sitä halusi liikutella. Notkoselkä ja ryhtivirhe. Kauhean hyvä yhdistelmä! Toisinaan saan itsekin lukkoja auki, mutta tuntuu ettei ne aukea niin "syvältä" kuin olisi tarve. Täytyykin etsiä lähin jäsenkorjaaja! Kiitos vinkistä!
T.ap

Vierailija
5/6 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaurapuuro laukaisee närästyksen. Hae lääkäriltä lääkkeet, somac, omeprazol tms.

Vierailija
6/6 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nexium 20mg olen syönyt. Pidin nyt hetken taukoa, virhe. Mut just ku ei tiedä mikä tämän perimmäinen syy on, refluksi vai nuo rintaranka peräiset ongelmat. Tai ruokkiiko ne toinen toisiaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä