Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä meikkivoide - kuiva, allerginen iho?

Vierailija
04.10.2014 |

Moikka! Osaiskohan joku kohtalotoveri neuvoa hyvän meikkivoiteen ostossa?

Kasvojen iho äärimmäisen kuiva, punoittava ja allerginen. Välillä iho voi suhteellisen hyvin, nyt taas punoittava,kuiva ja turpea vaihe meneillään. Etenkin silmäluomet sekä huulten ympärystö rutikuiva ja punainen. 

Saa myös vinkata hyviä voiteita kasvoille.

Suurkiitos jo etukäteen! 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estee Lauder DayWear Plus Multi Protection Tinted Moisturizer SPF 15

Vierailija
2/5 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonkin tuota koklannut, oli vähän liian ohutta kuitenkin tätä punoitusta peittämään. Kiitos kuitenkin :)

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla herkkä iho, ei niinkään kuiva. Mutta Bare Minerals'in meikkipuuteri on ollut mulle sopiva tuote; inhoan yli kaiken nestemäisiä meikkivoiteita jotka tuntuu ja kutittaa koko ajan iholla.

Mutta allergiat on niin yksilökohtaisia että mikä sopii mulle ei välttämättä sovi sulle ja sama toisinpäin. Ei auta kuin kokeilla eri tuotteita ja löytää se itselle sopiva merkki

Vierailija
4/5 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tosi kuivaihoinen ja mulla toimii, kun laittaa tuota Estee Lauderia ja sitten pahiten punoittavimpiin kohtiin jotain vahvempaa (esim. Joe Blasco).

t. 2

Vierailija
5/5 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isadoran Lift&Cover. Peittää hyvin, kosteuttaa ja on hypoallergeeninen.

Mutta oikeastihan sinun pitäisi nyt saada iho kuntoon, panosta ihonhoitoon meikin sijaan. :) Itse olen käyttänyt jonkin aikaa Louis Widmerin silmänympärysvoidetta (sitä tuhdimpaa) yövoiteena koko kasvoille ja ihastunut siihen täysin. Jos et vielä ole kokeillut, niin testaa ihmeessä, todennäköisesti saat avun niihin kuiviin silmäluomiinkin. http://www.louis-widmer.fi/fi_FI/tuotteemme/ihon-hoito/silmaenympaerysihon-hoito/eye-contour-cream/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä