Mieheni puhuu miten minun tulisi steriloida itseni.
En halua sillä pelkään nukutusta aivan liikaa ja haluaisin vielä yhden lapsen. Mieheni ei voi kuulemma leikkauttaa itseään ikinä sillä ei olisi enää miehekäs.
Tällä hetkellä meillä ei ole ehkäisyä mutta ei kyllä seksiäkään sen puoleen.
Kommentit (60)
Aviomieheni (joka on aina oikeassa) painosti minua sterilisaatioon, jota en todellakaan halunnut. Keskusteluissamme ehdotin miehen menevän, koska se on pieni toimenpide miehelle, mutta ei. HÄN ei mene, vaan minun se olisi tehtävä.
Muutaman vuoden sisällä meille tuli ero, paljolti miehen musta-valkoisesta luonteesta johtuen.
Mies avioitui sittemmin 11 v. nuoremman naisen kanssa ja kas kummaa, heille syntyi neljä (4kpl) lasta.Nyt ovat eronneet, nainen teki omat ratkaisut ja nyt tämä kaiken tietävä ja kaiken osaava mies on mielipiteidensä kanssa yksin.
Onneksi, siis luojan kiitos, en
suostunut hänen painostuksiinsa. Myöhemmin sain kaksi ihanaa lasta, joista on ollut pelkkää iloa ja valoa elämässäni. Aina kannattaa kuunnella sydämen ääntä, vaikka vahvempi puolisko painostaa ja vetoaa "järkeen".
Onnellinen ja kiitollinen ÄITI
Täällä vielä se, jonka mies ei laittanut sitten piuhojaan pokki kun sperman pakastaminen jollekulle tulevalle naiselle ei oikein onnistunut.
Muutamia kommentteja oli tullut, ja kuokin nyt ap:n ketjussa, anteeksi vaan!
Mutta tunteella ajattelen joo, itse kun elän ihan tässä parisuhteessa ja nyt enkä suunnittele elämääni seuraavia suhteita varten. Ehkä siksi koin niin loukkaavaksi miehen kieltämättä järkevän suhtautumisen.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 23:50"]
Se on pöljä. Tiedän. Naiseuteen sen mielestä leikkaus ei vaikuta. Ainoastaan miehyyteen. Enkä ole edes ikäloppu vielä, 32 v . Ap
[/quote] Millä tavalla se siihen miehuuteen vaikuttaa? Osaako selittää? Taitaa olla aika matalasti koulutettu tämä miehesi. Ei mikään järin fiksu.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 13:41"]
Täällä vielä se, jonka mies ei laittanut sitten piuhojaan pokki kun sperman pakastaminen jollekulle tulevalle naiselle ei oikein onnistunut.
Muutamia kommentteja oli tullut, ja kuokin nyt ap:n ketjussa, anteeksi vaan!
Mutta tunteella ajattelen joo, itse kun elän ihan tässä parisuhteessa ja nyt enkä suunnittele elämääni seuraavia suhteita varten. Ehkä siksi koin niin loukkaavaksi miehen kieltämättä järkevän suhtautumisen.
[/quote]
Uteliaisuudesta, onko teillä siis lapsia ja kuinka monta?
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 23:51"]
Luuskan piuhat on arvokkaammat , kuin miehen, koska _______________________?
[/quote]
Kuka on arvokkuudesta mitään puhunut? Helpompi operaatio miehelle, ja nainen on kärsinyt kaikki muut paikkojen tonkimiset ja repimiset, onko ukot niin lällyjä etteivät uskalla mennä edes noin pieneen operaatioon? Vai kuitenkin tekee mieli vielä viimeisillä voimillaan ikäloppuna ukkona muka panna nuoria naisia paksuksi, kukas ne kakarat elättää?
Miehesi on oikeassa. Hän voi tehdä lapsia vaikka 80-v. Miksi viedä pois tämä mahdollisuus?
Minusta se, joka ei halua lapsia, hoitaa ehkäisyn. Tässä tapauksessa siis ap:n mies.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 23:38"]
Miehesi on oikeassa. Hän voi tehdä lapsia vaikka 80-v. Miksi viedä pois tämä mahdollisuus?
[/quote]
Sinäkö et osannut tuosta päätellä että mies ei enää halua lapsia?
Miehelle se on vaarattomampi, pienempi ja helpompi toimenpide. Naisella on paljon suuremmat riskit.
Itse jättäisin miehen. Saisi mennä rauhassa siittämään muita naisia ennemmin kuin että minä alistuisin tuollaiseen toimenpiteeseen tuollaisen sankarin takia.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 23:42"][quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 23:38"]
[/quote]
Sinäkö et osannut tuosta päätellä että mies ei enää halua lapsia?
[/quote]
Mieli voi muuttua.
Työkaveri just jutteli miten alkoi oman sterilisaationsa jälkeen vuotamaan kuin seula. Muovipussiin kotimatkallekin autossa. Joutuu syömään lääkkeitä nyt. Tuo on asia miksi meillä sinne meni mies. Se joka ensisijaisesti haluaa ehkäistä, menee.
Ap haluaa lapsen jo nyt joten eiköhän hänen hedelmällisyyttään kannata priorisoida, jos jompikumpi steriloidaan
Mieheni sanoo ettei halua enää lapsia. Mutta 100% varma en ole hänestä. En tee mitään lopullista jos saattaisinkin saada hänen päänsä vielä kääntymään.
Mutta jos hän leikkauttaisi itsensä niin asia olisi päivänselvä ja lopettaisin lapsesta haaveilun. Hän vaan kuulemma ei ikinä leikkauta itseään kun miehyys menee. Pöh.
Minun pitäisi vaikka pelkään nukutusta tosi paljon.
Ap
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 23:37"]En halua sillä pelkään nukutusta aivan liikaa ja haluaisin vielä yhden lapsen. Mieheni ei voi kuulemma leikkauttaa itseään ikinä sillä ei olisi enää miehekäs.
Tällä hetkellä meillä ei ole ehkäisyä mutta ei kyllä seksiäkään sen puoleen.
[/quote]
Älä suostu siihen koska miehesi niin toivoo. Menköön mies steriooitavaksi jos haluaa. Miehelle se on paljon helpompi ja turvallidempi tehdä kuin naiselle.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 05:05"]
Meillä mies olisi mennyt muuten laittamaan piuhat poikki, mutta olisi halunnut pakastoida siittiöitä sen varalle, että jos joskus haluaakin lapsia jonkun muun naisen kanssa joskus. Kiva jatus :(
[/quote]
Miksi olisi ollut niin kauheaa, että mies jättää itselleen takaportin eikä uhraa hedelmällisyyttään kokonaan? Voihan teidän suhde päättyä vaikka niin, että sä löydät jonkun muun. Kiva siinä olisi sitten miehen toisella kierroksella selitellä naisille, että haluaisin kyllä perustaa sun kanssa perheen, mutta pistin piuhat jo poikki.