Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko tämä liittyä johonkin häiriöön tai sairauteen?

Vierailija
02.11.2014 |

Tulin ihan vasta ajatelleeksi, että ehkä mulla onkin jokin sairaus. Kun en osaa puhua sujuvasti, siis muodostaa järkeviä lauseita. Takeltelen ja joskus jopa änkytän, unohtelen sanoja, enkä oikein osaa edes selittää asiaa mitä tarkoitan. Tästä syystä olenkin usein mieluiten hiljaa. Siis olisi paljonkin sanottavaa, mutta en osaa tuoda sitä ulos. Niin, en osaa sitä edes tähänkään oikein ilmaista :´(

Kuitenkin osaan ilmaista itseäni huomattavasti paremmin kirjoittamalla, ja olen ollut joskus erittäin hyväkin kirjoittamaan aineita/tarinoita. Mutta suusta ei tule sitten mitään ulos ainakaan silloin kun pitäisi. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sananlöytämisenvaikeus, nimeämisenvaikeus? En tiedä diagnosoidaanko aikuisella.

Vierailija
2/6 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä päästä puheterapeutin arvioon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmä tiä,  mulla sama. Olen miettinyt että voisiko minulla olla aspergerin syndrooma.

Vierailija
4/6 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dysfasia, neurologinen häiriö. Ei vaikuta ihmisen älykkyyteen. Kannattaa googlettaa.

Vierailija
5/6 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpirauhasen vajaatoimintakin aiheuttaa tota oiretta. Tutkippas itteä onko muitakin oireita jotka siihe liittyy..jos on nii suosittelen käymään labrassa ottaan kilpirauhas testit.

Vierailija
6/6 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kilpirauhaslääkitys on, ja arvot on juuri otettu ja ne oli normaalit (muistaakseni TSH 1,25 ja T4V 14). 

Kärsin tästä todella paljon :(

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä