Mieheni puhuu miten minun tulisi steriloida itseni.
En halua sillä pelkään nukutusta aivan liikaa ja haluaisin vielä yhden lapsen. Mieheni ei voi kuulemma leikkauttaa itseään ikinä sillä ei olisi enää miehekäs.
Tällä hetkellä meillä ei ole ehkäisyä mutta ei kyllä seksiäkään sen puoleen.
Kommentit (60)
Joo, mies ehdottomasti siihen, millä ihmeen tavalla se muka vaikuttaisi miehekkyyteen? Mitä sillä hedelmällisyydellä tekee jos ei halua enää lapsia? Muuten seksuaalisuuteenhan se ei vaikuta. Meillä mies kävi kun sanoin että minä tein lapset ja mua on nyt ronkittu tarpeeksi. Miehelle niin helppo juttu, pienenpi paha kuin hammaslääkärikäynti.
mites sun naiseus, eikö sillä ole väliä? Miehes on todella pöljä.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 23:43"]
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 23:42"][quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 23:38"] Miehesi on oikeassa. Hän voi tehdä lapsia vaikka 80-v. Miksi viedä pois tämä mahdollisuus? [/quote] Sinäkö et osannut tuosta päätellä että mies ei enää halua lapsia? [/quote] Mieli voi muuttua.
[/quote]
Ja ap:n pitäisi mennä sterilisaatioon vaikka tietää haluavansa vielä lapsen? Järki käteen nyt.
Se on pöljä. Tiedän. Naiseuteen sen mielestä leikkaus ei vaikuta. Ainoastaan miehyyteen. Enkä ole edes ikäloppu vielä, 32 v .
Ap
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 23:47"]
[/quote]
Tuosta olen samaa mieltä että ap:n mies on todella pöljä. Mutta ei siinä naiseus mene :) Ihan nainen minäkin olen vaikka on kohtukin poistettu.
Luuskan piuhat on arvokkaammat , kuin miehen, koska _______________________?
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 23:49"][quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 23:43"]
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 23:42"][quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 23:38"] Miehesi on oikeassa. Hän voi tehdä lapsia vaikka 80-v. Miksi viedä pois tämä mahdollisuus? [/quote] Sinäkö et osannut tuosta päätellä että mies ei enää halua lapsia? [/quote] Mieli voi muuttua.
[/quote]
Ja ap:n pitäisi mennä sterilisaatioon vaikka tietää haluavansa vielä lapsen? Järki käteen nyt.
[/quote]
No sitten pitää hankkia se lapsi jonkun muun kanssa. Jossain vaiheessa ap ei enää saa lapsia mutta hänen miehensä pystyy saamaan niitä niin kauan kuin elää.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 23:51"]
[/quote] Luuska?
" No sitten pitää hankkia se lapsi jonkun muun kanssa. Jossain vaiheessa ap ei enää saa lapsia mutta hänen miehensä pystyy saamaan niitä niin kauan kuin elää" Tuossa sun lauseessa ei ollut mitään logiikkaa.
Keikuta sille pebaa ja värisytä häpykarvoja ovulaation aikana, ehkä se tökkäsee pari kertaa ja jos onnistaa niin saat sen lapsen ja steriloit ittes sairaalassa niin kaikki on iloisia!
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 23:50"]
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 23:47"]
[/quote]
Tuosta olen samaa mieltä että ap:n mies on todella pöljä. Mutta ei siinä naiseus mene :) Ihan nainen minäkin olen vaikka on kohtukin poistettu.
[/quote]
Joo siis miehen logiikkaa tuossa vaan simuloin, ei ollut kyse mun omasta mielipiteestä.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 23:51"]
[/quote]
Hei lompakkomies! Kyse ei ole siitä, kenen piuhat ovat arvokkaammat vaan siitä, että se joka operaatiota haluaa tehköön sen myös. Itselleen.
Hö, no et tietenkään hanki sterilisaatiota, jos et halua. Mies hankkikoot, jos haluaa ehkäisyvapaata seksiä.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 00:18"]
Hö, no et tietenkään hanki sterilisaatiota, jos et halua. Mies hankkikoot, jos haluaa ehkäisyvapaata seksiä.
[/quote]
Mies voi aina vaihtaa velaan.
Jos sinä menet sterilointiin, niin sinä et ole enää naisellinen. Jos se kerta on miehestäsi pätevämpi peruste, kuin se että pelkäät sikana nukutusta, haluaisit vielä lapsia ja naiselle sterilointi on vaikeampi juttu kuin miehille jotka selviävät ihan päiväkirurgisella operaatiolla ja pääsevät samana päivänä kotiin.
Jos mies haluaa ehkäistä, niin ehkäiskööt.
Ei se miehekkyys siitä mitään kärsi, jonkin aikaa voi olla hankalaa kun tikit ym.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 23:46"]
Muovipussiin = muovipussiin (autossa istuimella)
[/quote] Argh, muovipussi.