Pääseekö lentokoneeseen mitenkään pummilla?
Jos kone on vajaa, niin ei kukaan huomaa pummilla matkustavaa.
Kommentit (27)
Ensimmäisen kerran lippu tarkistetaan jo turvatarkastuksessa, joten edes siitä ei pääse läpi ilman olemassa olevaa lentolippua. Seuraavan kerran sitten portilla, jolloin väärän lennon lipulla ei pääse koneeseen.
Mielenkiinnosta, minne sun pitäis päässä?
Joku on matkustanut pyöräkotelossa ja säilynyt hengissä.
Soluta itsesi ruumaan tai matkusta pyörien päällä. Nehän vedetään sisään ja siellä olet piilossa.
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäisen kerran lippu tarkistetaan jo turvatarkastuksessa, joten edes siitä ei pääse läpi ilman olemassa olevaa lentolippua. Seuraavan kerran sitten portilla, jolloin väärän lennon lipulla ei pääse koneeseen.
Tein portilla hypnoottisia eleitä ja hämäsin molemman portinvartijat.
Pääsin koneeseen maksamatta...
Koneessa vielä lasketaan matkustajat, että täsmää.
Vierailija kirjoitti:
Monet kuolleet sitä yrittäessään.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä huomaa, Lippu tarkastetaan ja lentoemot laskee porukan. Mutta yritä 😊
Mitenköhän huolellisia nuo on. Mulle kävi vähän aikaa sitten niin, että bussissa joku sanoi, että istun hänen paikallaan. Pyysin näyttämään lippua ja se oli eri bussiin, eri kohde ja aika, vaikka laiturilla lippu oli tarkistettu. Kuski kuulutti ennen lähtöä sitten, että olettehan kaikki tulossa kaupunkiin X :).
Vierailija kirjoitti:
Koneessa vielä lasketaan matkustajat, että täsmää.
Menee vessaan siksi aikaa.
Afganistanissa pääsi Pekan kultapojut. Raketti insinöörit kokeili myös näin:
Helppo nakki. Lähden itse monta kertaa vuodessa ulkomaille, pummina. Suosittelen kokeilemaan Ap, se on oikeasti helppoa!
Taitaa onnistua vain jotenkin jos pääsee kentältä livahtamaan koneeseen ja silloinkin ongelma tulee istumapaikasta ja päälukulaskennasta.
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa turvatarkastuksessa ei kyllä mitään papereita katsota, vain matkatavarat ja kroppa. Lippu tarkastetaan check-inissä ja sitten toisen kerran koneeseen noustessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet kuolleet sitä yrittäessään.
Itseasiassa lähes kaikki kuolleet...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa turvatarkastuksessa ei kyllä mitään papereita katsota, vain matkatavarat ja kroppa. Lippu tarkastetaan check-inissä ja sitten toisen kerran koneeseen noustessa.
Mutta koko turvatarkastusalueelle ei pääse ilman lentolippua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turvatarkastukseen et pääse lippua näyttämättä, eli kyllä se lippu tsekataan juurikin turvatarkastukseen mentäessä.
Check inistä ylipäätään saat sen lipun.
ei tietenkään, et kai sä tuolla ilmasin lentele muuta kun baarista ulos
Kyllä huomaa, Lippu tarkastetaan ja lentoemot laskee porukan. Mutta yritä 😊