Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löysin mieheni pettämissivustolta

Vierailija
03.10.2014 |

Ei ole totta. Olen shokissa. Jätänkö sen nyt? En voi uskoa tätä, voiko näin paljon V****aa. (On pieniä lapsia.)

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kysy siltä kun sulle vastaa oleellisia kysymyksiä miksi ja mitä hakee ja onko panoja ollut jo useampi. Vasta sitten paljasta itsesi, muuten selittelee asiat parhain päin.

Se on niitä joille ei yksi riitä vaan pitää aina saada vierastakin.

Vierailija
22/27 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetin vaikeaa olla ja elää ja esittää, että kaikki on ok, että saan vastauksia, tsempatkaa! Aijon erota, kunhan saan siellä sivustolla ensin vastauksia ja asioita hoidettua kuntoon, sitten pamautan, että tiedän!

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin löysin mieheni sieltä. Nyt olemme jo toista vuotta naimisissa ja lapsikin on tuloillaan.

Vierailija
24/27 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voit luottaa häneen enään? Eikö sua ällötä? Löysin mun miehen ihan seksisivuiltakin hakemasta seuraa, mutta pahin on tuo pettämissivusto. Mä en enään pysty jatkaan hänen kanssaan, koko ajan mietityttää kenen kans, milloin, missä jne. Hirvee olo.

AP

Vierailija
25/27 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain sellaisen käsityksen, että nuo ovat tavanneet pettämissivustolla ja lyöneet hynttyyt yhteen.

Vierailija
26/27 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä moni nainen varmasti miehensä treffisivustoilta löytää. Varattuja miehiä on ihan kumppanin etsintään tarkoitetuilla sivustoillakin kuten suomi24:llä. Sehän on vielä rankempaa pettämistä, myös niiden naisten pettämistä, jotka ovat etsimässä kumppania. Pettämissivustoilla pelinhenki on selvä, seksiä etsitään.

Seksi on sekoittanut ihmisten päät. Itse olen jättäytynyt kokonaan pois ihmissuhdemarkkinoilta, koska en jaksa nykyistä ajattelutapaa, että ihmiset mittaavat elämänsä laadun seksikertojen määrällä. 

Ja sitten myyttinen uskomus suomalaisten rehellisyydestä. Sehän ei pidä ollenkaan paikkaansa. Suomalaisten on jopa helpompi valehdella uskottavasti kuin muiden, koska suomalaisia pidetään aika rehellisinä. Suomalaiset ovat oikeasti tosi epärehellisiä. Se tulee ilmi mm. ihmissuhteissa. Edes lähimmille ihmisilleen suomalaiset eivät ole rehellisiä, saatikka sitten muille. 

Vierailija
27/27 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 22:41"]

Joo, lasten takia mietinki jätänkö vai mitä teen, ei meillä muutenkaan loistavasti mene. Olen niin surullinen, miten hän voi tehdä noin? Löysin hänet myös muilta sivuilta, kiitos vinkistä nro 9 kirjoittaja..

Ja hän kyllä saa minulta, siitä on turha sanoa, en keksi mitään järkevää selitystä tälle. Laitan hänelle pettämissivulla viestin valeprofiililla, ja odotan kunnes vastaa, sitten vasta puhun hänelle. On kyllä vaikeaa olla kuin ei mitään, kun olen niin hajalla tästä. Ties, vaika olisi jo pettänyt?!

AP

[/quote]

Mutta saako sitä mitä haluaa?

Liian monesti sorrumme olettamaan, että toinen haluaa samaa kuin itsekin.  Valitettavan usein naisetkin kuvittelevat kaiken seksin olevan hyvää. Ja toisaalta että pelkkä seksi riittää. Väärin! Me miehetkin olemme  kaikki erilaisia. Mies voi laueta (saada siemensyöksyn) ilman kunnon tyydytystä. Ja osalle meistä on parisuhteessa tärkeää myös henkiset asiat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan