Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löysin mieheni pettämissivustolta

Vierailija
03.10.2014 |

Ei ole totta. Olen shokissa. Jätänkö sen nyt? En voi uskoa tätä, voiko näin paljon V****aa. (On pieniä lapsia.)

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sinä siellä sivulla teit? Mutta asiaan, niin sain minäkin mieheni kiinni tuollaisesta. Jätin sen kun ei muuttanut tapojaan.

Vierailija
2/27 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sä siellä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin katsomaan löytyykö, tein valeprofiilin väärillä tiedoilla.

Vierailija
4/27 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän SINÄ siellä sivustolla teit:)

Vierailija
5/27 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 21:38"]Menin katsomaan löytyykö, tein valeprofiilin väärillä tiedoilla.
[/quote]
Joo, ja lehmät lentää :)

Vierailija
6/27 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää näitä perjantaitrolleja taas. Ei nyt vaan enää uppoo kehenkään, on sen verran kulunut idea

Vierailija
7/27 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin. Väitti, että loi profiilin, koska halusi tietää millaisia ne sivustot on eikä kellekään aikonut jutella. Ja aikoo itse perustaa treffisivuston. Oli niin älytön selitys, että pakko oli uskoa :D ja poisti profiilin heti, kun näki miten hajosin.

Siellä luki kuitenkin esittelyssä sellaisia asioita, että vieläkin kouraisee :( en puhunut tästä, kun yhdelle sinkku ystävälleni, koska häpesin asiaa niin

Vierailija
8/27 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä olisi provo, itsekin löytänyt exän mm..suomiseksi sivulta sekä muilta seksiseura sivuilta ja syy miksi tiesin oli koska osasin epäillä ja asensin koneelle vakoiluohjelman netistä käräyttääkseni hänet, selvisi paljon muutakin ja sen jälkeen hänestä tulikin ex.
Kuvottaa vieläkin.

Vierailija
9/27 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei olo provo, olen oikeasti hajalla. Ja en luotaa häneen, siksi menin etsimään, kerran tuli puheeksi jostain, että sellaisia on olemassa. Jätänkö sen nyt vai mitä H*****iä teen?

AP

Vierailija
10/27 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota siihen yhteys sen kautta ja kysele mitä vastaa ja mieti mitä teen sen pohjalta. Joku voi olla ihan katsomassakin, mutta moni on jo pettänytkin pitkän aikaa monen kanssa.

Vierailija
11/27 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä pettämissivustoja on? _ kiinnostuu!_

Vierailija
12/27 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 21:35"]Ei ole totta. Olen shokissa. Jätänkö sen nyt? En voi uskoa tätä, voiko näin paljon V****aa. (On pieniä lapsia.)
[/quote] on myös voinut käydä niin että hänen kuviaan on "kaapattu" ja sivusto on luonut feikkiprofiilin. Pieni mahdollisuus.

Vierailija
13/27 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 21:53"]Tämä ei olo provo, olen oikeasti hajalla. Ja en luotaa häneen, siksi menin etsimään, kerran tuli puheeksi jostain, että sellaisia on olemassa. Jätänkö sen nyt vai mitä H*****iä teen?

AP
[/quote] no kysy häneltä miks hän on siellä? Sano, vaikka et kaveris kerro bonganneensa jollet uskalla myöntää ihan etsinees.

T:8

Vierailija
14/27 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro miehelle, ettet hyväksy sellaista. Kysy haluaako esim erota, pitäisikö parisuhteen eteen alkaa tekemään jotain *jos mies ei ole tyytyväinen). Kysy miltä tuntuisi jos sinä laittaisit sellaisia nettiin.

Itse olen varsinainen asiantuntija. Mies harrastaa näitä. Hakee jotain huomiota netistä itselleen. Pönkittää kai omaa itsetuntoaan sillä että joku muukin kun oma vaimo on kiinnostunut. Myös toinen nainen oli pitkään kuvioissa kun parisuhteessa oli kaikki pielessä. Itsekään en ollut onnellinen mutta en sentään pettämään alkanut.

Nyt sitten keräillään palasia kasaan ja mietin voimmeko joskus olla onnellisia vielä. Kolme pientä lasta meillä joten heidän takiaan yritetään.

Vierailija
15/27 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nalkutus, kyttääminen ja pihtaaminen on siis ajanut miehesi vieraisiin. Olet itse polkusi valinnut.

Vierailija
16/27 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo miehet seksisvuilla eivät osaa lopettaa. voivat pitää taukoa, mutta jos on ollut jo jonkun kanssa jotain niin hakevat aina uutta. Ei ne lopeta, se on kuin huume niille.

Vierailija
17/27 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 21:49"]

Miksi tämä olisi provo, itsekin löytänyt exän mm..suomiseksi sivulta sekä muilta seksiseura sivuilta ja syy miksi tiesin oli koska osasin epäillä ja asensin koneelle vakoiluohjelman netistä käräyttääkseni hänet, selvisi paljon muutakin ja sen jälkeen hänestä tulikin ex. Kuvottaa vieläkin.

[/quote]

Ja psykostalkkaaminen on normaalia? Toivottavasti et koskaan saa miestä.

Vierailija
18/27 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, lasten takia mietinki jätänkö vai mitä teen, ei meillä muutenkaan loistavasti mene. Olen niin surullinen, miten hän voi tehdä noin? Löysin hänet myös muilta sivuilta, kiitos vinkistä nro 9 kirjoittaja..

Ja hän kyllä saa minulta, siitä on turha sanoa, en keksi mitään järkevää selitystä tälle. Laitan hänelle pettämissivulla viestin valeprofiililla, ja odotan kunnes vastaa, sitten vasta puhun hänelle. On kyllä vaikeaa olla kuin ei mitään, kun olen niin hajalla tästä. Ties, vaika olisi jo pettänyt?!

AP

Vierailija
19/27 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot miehellesi, että teit pettämissivustolle feikkiprofiilin etsiäksesi häntä sieltä ja löysitkin. Sitten mietitte yhdessä kumpi teistä on kajahtaneempi yksilö, ja kannattaako kummankaan enää jatkossa parisuhteeseen kenenkään kanssa alkaa.

Vierailija
20/27 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän