Miltä teidän kissat haisevat?
Toisessa ketjussa joku kertoi kissanpennun haisevan laastarilta ja toinen sanoi kissojen tuoksuvan maitosokerilta. Näistä ihanista vertauksista haltioituneena päätin tehdä aiheelle ihan oman ketjun!
Joten, miltä sinun kissasi haisee tai mikä on mielikuvasi kissojen ominaishajusta?
Kommentit (81)
Meidän kissojen korvat haisevat kyllä ihan juustonaksuilta. Joskus toinen kissa haisee savelta, mutta yleensä ihan kissalta.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 15:51"]
Paskalta... Tää tykkää hengaille hiekoissa, siis menee sinne istumaan ihan huvikseen. Yleensä kissoja ei tarvi pestä, mutta tää meidän ei osaa pitää itteänsä puhtaana edes päällisin puolin eli jos ei haise niin tuoksuu kissashampoolta.
[/quote]
Tuo laatikossa hengailu ilmaantuu usein osana pennun sisäsiisteyskoulutusta, ja kissa normaalisti opetetaan tavasta heti eroon.
Nahkahanskoille!molemmat kissani!!
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 16:05"]
Kaikki mielipiteet sallittu joo, mutta mitä ihmeen alapeukkuja moneen kohtaan on tullut? Eikö joku tykkää jos kissa tuoksuu vaikka unelta tai ruoholta :/
[/quote]
En itse alapeukuttanut vastauksia, mutta mua kieltämättä vähän kuvotti osa näistä ällösöpöistä vastauksista. Yhtä ällöttävää on vauvan hajun kuvailu. Meidän kissa ei yleensä haise yhtään miltään, mutta jos se on ollut pitkään parvekkeella, niin haisee jotenkin kalaisalta.
AV:n paras ketju <3 Mun kissa tuoksuu kissalta, villasukalta ja rakkaudelta. Talvisin taas pakkaselta silloin kun tulee parvekkeelta sisälle :')
Keväisin maantiepölyltä. Juuri heränneenä sellaiselta ihanalta "kissahieltä". :D
Mun kissa kyllä haisee sen kuolalle, pahalle hengitykselle
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 17:58"]
Nahkahanskoille!molemmat kissani!!
[/quote]
Tehräänkö kissasta rukkaset?
Mun kissat tuoksuvat kotisohvalla lepäämiseltä kylmänä talvi-iltana, rakkaudelta ja turvallisuudelta, sekä kaikkein rakkaimmilta, omilta, parhailta ystäviltä. :)
Söpö aloitus, mutta vähän höpsö. Tuli näistä vastaajista mieleen tää kuva: https://learningnetwork.cisco.com/servlet/JiveServlet/showImage/2-177531-58734/Ralph.jpg
Ootte aika söpöjä, niin kuin on Ralphkin. :')
Joskus aikuinenkin kissa tuoksui kissanpennulta.
Meidän kisu ei haise vaan tuoksuu ihanalle.