Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MIes haluaa aina ihan uuden auton

Vierailija
30.08.2021 |

Mies tuli perjantaina kotiin ja ilmoitti jälleen tilanneensa uuden auton (auto tulee vasta joskus talvella). Ja tälläkin kertaa se oli silkka ilmoitusasia enkä edes tiennyt että autonvaihto on ajankohtainen. Jotenkin aloin nyt ensimmäistä kertaa kyseenalaistamaan asiaa ja riitahan siitä tuli ja nyt on mökötetty tämä viikonloppu.
Kyse ei ole siitä että auto olisi liian kallis tuloihimme nähden vaikka meneehän siihen paljon rahaa. Enemmänkin se että mies ei edes suostu miettimään muita vaihtoehtoja. Se on joko uusi tai ei mitään.
Kuitenkin iso osa miehen kavereista ja tuttavistamme ostaa aina käytettyjä autoja ilman mitään ongelmia. Ja tiedän että heidän autoilun kulunsa ovat satasia pienemmät kuukaudessa joka ei minusta ole kyllä huono asia. Monilla on myös isompia ja omiin silmiini hienompia autoja kuin meidän.
Kertokaa siis minulla että mikä siinä uudessa autossa on niin hyvää että se on joillekin se ainoa ajateltavissa oleva vaihtoehto?

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

työkaveri haukkui vanhat autot, ajeli uudella ja ihmetteli miksi minä saan samasta palkasta rahaa säästöön ja hän ei, hän ei myöskään ymmärtänyt että pienituloisilla mukavuudet ja säästäminen ovat toisensa pois sulkevat asiat

Vierailija
82/83 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän monta tapausta joissa mies kulkee suurella luxus-autolla ja vaimo/aikuiset lapset bussilla ja pyörillä vaikka kyseisen auton hinnalla olisi voinut ostaa autot koko perheelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saahan sitä aikuinen ihminen auton ostaa jos siltä tuntuu. Varmasti myös itse hoitaa maksupuolen.

Siitä ei olekaan kyse vaan ehdottomuudesta asiassa. Ei suostu edes ajattelemaan muita vaihtoehtoja. Esim. että millaisen käytetyn saisi samalla rahalla kuin nyt uuden.

voithan sinä ostaa  käytetyn. mies ajakoon uudella, jos haluaa