Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä koronarokotevastaiset haluavat yhteiskunnan tekevän?

Vierailija
30.08.2021 |

Mulle on jäänyt tämä vähän epäselväksi, kun täällä vaahdotaan vain rokotteiden vaaroista ja alapekutetaan kaikkia vaihtoehtoja?

Onko siis ajatuksena, että maskit, turvavälit ja rajoitteet pidetään ajasta ikuisuuteen, mutta samalla sallitaan rokottamattomien vapaa liikkuminen tapahtumiin, ravintoloihin ym?

Kommentit (337)

Vierailija
321/337 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi rokotteet pitäisi olla omakustanteisia, kun tehohoito on huomattavasti kalliimpaa kuin rokote?

Rokotteet maksullisiksi=tehohoito ja ylipäätään rokottamattoman koronapotilaan kaikki hoito maksulliseksi?

Vierailija
322/337 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten korona jyllää keskiluokkaisissa ja paskaisimmalla nostillä sitä ei ole tullut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/337 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten korona jyllää keskiluokkaisissa ja paskaisimmalla nostillä sitä ei ole tullut?

Nostilla =nistillä

Vierailija
324/337 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Media lopettaa uutisoinnin koronasta ja hysteerikot viedään pakkohoitoon, siihen loppuu "epidemia"

Matkusta ulkomaille, vaikka Ruotsiin aluksi.

Huomaat että on ihan oikea epidemia kyseessä.

Ei tällaista showta pistetä pystyyn pelkän huvin vuoksi.

Luonto on luonut ennenkin influenssoja, jotka ovat kiertäneet aikansa.

Just kävin. Ei maskeja kenelläkään, paitsi suomea puhuvilla. Kaikki auki. Kaikki hyvin. Sama juttu Ahvenanmaalla.

Jaa jaa. Jännä, kun mulla on yksi asunto Tukholmassa ja sieltä tilanne näyttää pikkasen eriltä. Jos sulle turistina siellä riittää, että baarit on auki ja ihmiset ei käytä maskeja, niin tosi kiva. Tervetuloa ensi kerralla katsomaan sitä arkea mitä siellä eletään.

Esimerkkiähän ei ollut antaa? Millaista arkea se sitten on, kun kovasti normaalilta näytti.

Ruotsissa 60-vuotiaat ja vanhemmat ovat käytännössä eristetty kotiin, kun tällä ”pidetään auki, jotta näyttää hyvältä”-strategialla on viety perusluottamus päätöksiin. Tartuntoja oli järkyttäviä määriä, kuolemia myös ja nyt kun tilanne on rauhallisempi, vain turistit ja nuoret iloitsevat. Ruotsissa ihmiset on eläneet pelossa kaksi vuotta, mutta eihän sitä turre Suomesta näe.

Ihan ei mene läpi tämä. Kyllä siellä vanhukset liikkuvat samalla tavalla, paitsi etteivät pälyile maskin takaa pelokkaina, toisin kuin suomalaiset.

Älä sit usko. Ehkä joskus jonkun kanssa asiasta keskustelet, niin selviää sullekin.

"Ehkä joskus" ja muut lässytykset. Käytiin muuten useamman kerran syömässä ravintoloissa, jotka olivat täynnä näitä eläkeläisiä. Ilmeisesti pääsivät karkuun sieltä kodeistaan, joihin ovat eristettyinä. Ei siellä ole tällaista kuin Suomessa, meillä pelätään edelleen. Turhaan. Kerrohan, miksi siellä ei käytetä minkäänlaisia hengityssuojaimia kansan keskuudessa, jos tilanne on niin paha? Ei myöskään "turvavälejä."

Niin nyt. Sulta ei löydy minkäänlaista ymmärrystä toisten tunteille? Ok, mikäs siinä. Niin kauan, kun sulla ei ole tietoa siitä minkälainen paine Ruotsissa on ollut, niin pitäisin suuni kiinni. -Ruotsissa korona-ajan asunut.

Vierailija
325/337 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokote sisältää Bil Gatesin siemenestettä.

Vierailija
326/337 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ällä puuttui eli, Bill.

Vierailija
327/337 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole koronarokoteVASTAINEN - en esimerkiksi usko kansainvälisiin salaliittoihin - mutta itse en aio rokotetta ottaa, etenkään nyt kun siitä on näemmä tulossa loputon kierre. Harkitsen asiaa uudestaan kun laajamittaisista tuplarokotuksista on vähintään kaksi vuotta.

Ehdotan, että rokotetaan perussairaat, vanhat ja muut halukkaat ja sitten business as usual.

Minun ikäryhmästäni (20 - 29) ei Suomessa yksikään ole kuollut koronaan koko pandemian aikana.

On kuollut useita nuoria.

Tarkistapa tilastot uudestaan. THL:n sivulta löytyy. Suomessa ei ole kuollut yksikään alle kolmikymppinen.

Niin, mutta kun hänestä tuntuu siltä, että on kuollut. Ei siinä faktat auta.

Minusta on itse asiassa aika ällistyttävää, että kukaan alle 30 v ei ole siihen kuollut. Miettikää miten monia narkkareita, lihavia, sairaita ja rapakuntoisia tuosta ryhmästä löytyy, sellaisia joista voisi luulla ärhäkän flunssankin tekevän selvän. Eikä siltikään!

Seuraavassakin ikäryhmästä (30-39) on kuollut vain 8.

Ovatko nämä luvut teistä ihan suhteessa median luomaan koronahysteriaan ja pakotteisiin? Oikeasti?

Tätä on varmaan toistettu miljoonaan kertaan ja silti aina vaan pitää lukea tällaisia koronahysteeria yms. p...kaa. Ettekö lue asiallisia uutisia koronasta, vai missä hitossa kehitätte näitä hysteria yms. juttuja?

Rajoituksilla on saatu pysymään sairaalat pystyssä, eli ovat voineet ottaa vastaan ihan jokaisen sairaalahoitoa tarvitsevan koronapotilaan ja tämä näkyy sitten ihan suoraan tuossa, että koronaan kuolleita suomessa on verraten vähän. Ja kaikki sairaalahoitoa tarvitsevat eivät ole noita tehohoitoon joutuvia, vaan muutaman päivän lisähapella pääsevät taas jaloilleen. Jos tuollaista hoitoa ei pystytä antamaan jokaiselle tarvitsevalle, niin seuraavaksi tällainen ihminen onkin sitten tehotapaus, kun ei saanut ajoissa pientä avustusta jne...

Vierailija
328/337 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin kriittisemmäksi rokotteen suhteen kun jouduin tahdistukseen rokotteen jälkeisestä flimmeristä.

https://www.ema.europa.eu/en/documents/product-information/comirnaty-ep…

S.20. Kyllä kliiniset vaiheet on rokotetutkimuksessa vielä menossa.

Vierailija
329/337 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä keskussairaala TÄYNNÄ KORONAPOTILAITA. Kotona sairastavat koronapotilaat

soittaa ambulanssia, kun ovat niin kipeitä, pitää päästä sairaalaan hoitoon. Nyt HETI

No mikset ottanu rokotetta, et mahdu sairaalaan.

No ku mun oikeus on olla ottamatta rokotteita, mutta mun pitää päästä nyt heti sairaalaan, oon kipeä.

Koronarokotevastaisilla on suuri aivotoiminnan vajavuus, eivät vain itse sitä tiedä.

Vierailija
330/337 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin haluan luonnollisen suojan omikronin sairastamalla. Suoja tulevia variantteja vastaan on saiastamalla parempi kuin suoja pelkästään rokotetuilla, jos rokotettu sairastaa omikronin, niin hänelläkin on hyvä suoja vakavaa tautia vastaan. Koronapassi on todistanut tehonsa koronan levittäjänä, niin kannatan koronapassin käyttöönottoa, jotta kaikki saadaan sairastamaan korona ja tauti jää flunssaksi kiertämään maailmaa kokoajan hiipuen, muttei koskaan katoa.

Vierailija
331/337 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

3x rokotettu kirjoitti:

Meillä keskussairaala TÄYNNÄ KORONAPOTILAITA. Kotona sairastavat koronapotilaat

soittaa ambulanssia, kun ovat niin kipeitä, pitää päästä sairaalaan hoitoon. Nyt HETI

No mikset ottanu rokotetta, et mahdu sairaalaan.

No ku mun oikeus on olla ottamatta rokotteita, mutta mun pitää päästä nyt heti sairaalaan, oon kipeä.

Koronarokotevastaisilla on suuri aivotoiminnan vajavuus, eivät vain itse sitä tiedä.

Tehohoidossa ei ole onneksi paljoa porukkaa ja lievemmin sairaatkin alkoivat jo vähentyä sairaaloista, taisi olla -37 potilasta vähemmän kuin edellisenä ilmoituspäivänä.

Vierailija
332/337 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta sen rokotteeen saisi täysivaltainen aikuinen ottaa kolmella ehdolla:

1. Maksaa rokotteen ja rokottajan palkkion itse;

2. Ostaa vakuutuksen rokotehaittojen varalle;

3. Allekirjoittaa sopimuksen, jossa luopuu kaikista vaateista valtiota tai meitä rokottamattomia kansalaisia kohtaan.

En siis ole rokotevastainen. Kannatan vapautta valita.

Vierailija
333/337 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiskunnan ei tarvitse tehdä yhtään mitään. Floridan malli. Pelätköön ketkä pelkäävät, pysyköön kotona ketkä pelkäävät, käyttäköön maskeja ketkä haluavat, ottakoon loppuikänsä rokotteita ketkä haluavat. Älkää pakottako muita ihmisiä elämään omien pelkojenne mukaan. Jokainen halukas on todellakin jo rokotteensa ottanut, eikä tämä omicron ole tilastojen valossa flunssaa vaarallisempi.

Pakko myös todeta, että tämä rokottamattomien sairaanhoitajien irtisanominen on törkeyden huippu, ja siitä päätöksestä saavat syylliset vielä maksaa jos tässä maailmassa on yhtään oikeutta. Samat ihmiset, jotka pakotettiin töihin ilman rokotteita sakon uhalla, saavat nyt kenkää jos haluavat myös jatkaa rokottamatta vaikka olisivat koronan jo sairastaneet. Sanoinkuvaamatonta röyhkeyttä.

Vierailija
334/337 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole rokotevastainen, en vain itse ole sitä ottanut enkä ota. Tälläisen asian kuin rokote, pitäisi olla jokaisen henkilökohtainen päätös ilman pakotteita. Minulle se ja sama mitä yhteiskunta tekee seuraavaksi, haluan vain jatkaa elämääni kuten tähänkin asti ilman että joku huohottaa niskaan rokotteesta mikä ei edes toimi.

Vierailija
335/337 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannatan valinnan vapautta ottaako rokotteen vai ei. Haluan yhteiskunnan avattavaksi heti ilman mitään rajoituksia. Jos haluaa pitää maskia, niin jokaisella on oikeus sellaista pitää.

Samaa mieltä ja ne jotka pelkäävät koronaa niin eläköön eristyksissä mutta muille ihmisille pitää avata yhteiskunta tai tulee koronasta riippumattomia mielenterveysongelmia yksinäisyydestä johtuvia ongelmia liikaa sellaisille joilla ei ole esim. parisuhdetta tukena ja jää liian yksin. 

Tämä Räsäsen oikeudenkäynti on ihan sairasta jossa ihminen ei saa rakastaa samaa sukupuolta muuta kuin mies ja nainen saa olla yhdessä jonkun toisen ihmisen vihkimänä sanoen tietyt sanat niin että ei voisi naurettavampaa enää olla. 

2022- luvulla ei voi olla totta että joku vielä sen vanhan raamatun kanssa huitoo ja uskoo siihen kun kaikki kirjat ovat satuja. Jos joku kirja ja sen ohjeet ei saa tunteita ja rakkautta tuntea vastakkaiseen sukupuoleen niin eikö se sinusta ole väärin. 

Vierailija
336/337 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

rokottamaton kirjoitti:

En ole rokotevastainen, en vain itse ole sitä ottanut enkä ota. Tälläisen asian kuin rokote, pitäisi olla jokaisen henkilökohtainen päätös ilman pakotteita. Minulle se ja sama mitä yhteiskunta tekee seuraavaksi, haluan vain jatkaa elämääni kuten tähänkin asti ilman että joku huohottaa niskaan rokotteesta mikä ei edes toimi.

Sama täällä ja ilman sitä lupa tartuttaa ja levittää passeja ja mitä lie passeja seuraavaksi, sairasta ihmisten kiusaamista tämä! Kontrollia, ei sananvapautta, ei mistään saa päättää edes omasta kehosta!

Vierailija
337/337 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä haluavat mitä aina, eli kaikki muutkin samaan kuiluun jossa itse jo ovat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan