Onko perheestäsi tehty lasu ilmoitus, miksi?
Kiinnostaa vaan mimmosista syistä, onko ollut aiheettomia ja miten edetty?
Kommentit (59)
On muutamakin. Kerran soitin itselleni ambulanssin kun olin ollut yli viikon pahassa oksennustaudissa ja alkoi tuntumaan että taju lähtee. Ambulanssi teki ls ilmon kun asunnossa oli niin paha siivo ja kerroin että minulla on lapsi (joka siis oli silloin hoidossa) eikä siis elänyt sen sotkun keskellä. Toisen kerran on tehty miehen vuoksi joka yöllä tuli kännissä kotiin ja sai jonkun kohtauksen (oli aiemmin kaatunut ja lyönyt päänsä) ja silläkin kertaa ambulanssi teki ilmon. Lapsi nukkui tyytyväisenä tämän ajan eikä tiennyt mitään + minä tietty selvänä. Ei ole seurannut mitään jälkeenpäin eikä mieskään enää juo
Joo, meidän teinipojasta tehtiin, kun ajoi ratsiaan mopolla josta oli takavalo sammunut. Oli siis ihan aiheellinen. Asia eteni niin, että lastiksesta tuli kirje, jossa luki "tiedoksi vanhemmille" että lapsenne on tämmöiseen tilanteesen joutunut, "jos haluatte keskustella lisää, ottakaa yhteyttä".
Katsottiin sitten kuitenkin, että riittää kun keskustellaan kotona keskenämme, mutta onhan se hyvä, että tarjotaan mahdollisuus saada apua, jos vaikka on jotain isompaa ongelmaa taustalla.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 22:58"]Joo, meidän teinipojasta tehtiin, kun ajoi ratsiaan mopolla josta oli takavalo sammunut. Oli siis ihan aiheellinen. Asia eteni niin, että lastiksesta tuli kirje, jossa luki "tiedoksi vanhemmille" että lapsenne on tämmöiseen tilanteesen joutunut, "jos haluatte keskustella lisää, ottakaa yhteyttä".
Katsottiin sitten kuitenkin, että riittää kun keskustellaan kotona keskenämme, mutta onhan se hyvä, että tarjotaan mahdollisuus saada apua, jos vaikka on jotain isompaa ongelmaa taustalla.
[/quote]
Pidit oikeasti aiheellisena?
Haasteellisesta teinistä kyllä: 1. myymälävarkaus, 2. vahingonteko, 3. lapsen alkon käytön takia. KÄytiin kerran juttelemassa nuoren sosiaalityöntekijän kanssa ja toisen vielä nuoremman opiskelijan kanssa. Kyselivät ensin yhteisesti miten menee ja sen jälkeen keskustelivat kahden kesken teinin kanssa. Jälkikäteen tuli pöytäkirja kotiin, jossa todettiin, että ei lastensuojelun tarvetta. Aika ponnetonta touhua minusta.
Joo kun kotona oli kuulemma sotkuista eikä hyvät huonekalut tms niin vei lapset pois
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 23:05"]
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 22:58"]Joo, meidän teinipojasta tehtiin, kun ajoi ratsiaan mopolla josta oli takavalo sammunut. Oli siis ihan aiheellinen. Asia eteni niin, että lastiksesta tuli kirje, jossa luki "tiedoksi vanhemmille" että lapsenne on tämmöiseen tilanteesen joutunut, "jos haluatte keskustella lisää, ottakaa yhteyttä". Katsottiin sitten kuitenkin, että riittää kun keskustellaan kotona keskenämme, mutta onhan se hyvä, että tarjotaan mahdollisuus saada apua, jos vaikka on jotain isompaa ongelmaa taustalla. [/quote] Pidit oikeasti aiheellisena?
[/quote]
tottakai se oli aiheelinen, poikahan oli liikenteessä vehkeellä, joka ei ollut liikennekuntiineb. Ei autollakaansaa ajaa, jos takavallot ei pala! On vaarallista itselle ja muille!
Minusta - äidistä tehtiin alkoholin juonnista ilmoitus mikä todettiin aiheettomaksi.
Joo, kun lapset oli isänsä luona ja soitin sinne syystä poliisit. Mun puolelta asia hoitui sillä, kun kerroin kotitilanteesta lastensuojelulle puhelimessa. Isän luona käytiin tarkastamassa paikat ja se siitä.
Meitä vanhempia epäiltiin talousrikoksista ja olimme tutkintavankeudessa. Lapsi oli silloin huostaanotettuna ja sijoitettuna isovanhemmille. Kotiin päästyämme tulivat kotikäynnille, olivat ihan vaivaantuneina kun piti kysellä kaikkea diipadaapaa...
Useita tehty
kun mies on kännissä ja telonut itsensä
Naapuria uhkannut ja kinastellut selvinpäin.
Lapsien isoista vaatteista ja takuista hiuksissa usein. Pk tehnyt ilmoituksen
Juu kun tein huonoa makaronilaatikkoa
Jäin 14-vuotiaana kiinni näpistyksestä ja toisen kerran kun sain aivotärähdyksen kun otin äitini kanssa kunnolla yhteen.
Meistä tehtiin kun uhmaikäinen veti itkupotkuraivarit kaupan edessä. Aiheeton siis...
Meillä sattui kotona tapaturma 1vuotiaalle ja lääkäri teki ilmoituksen! Käsittääkseni tehdään usein aika rutiinisti jos pienelle lapselle sattuu jokin isompi tapaturma! Kävivät kotona juttelemassa yhden kerran ei aihetta muuhun!
Kyllä ja vaikka kuinka monta..... Nyt taistelu on ohi lastensuojelun kautta.
Exmies uusine vaimoineen tehtaili niitä kostoksi. Eipä auttanut kosto, huoltajuus äidille kummassakin oikeusasteessa.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 22:58"]
On muutamakin. Kerran soitin itselleni ambulanssin kun olin ollut yli viikon pahassa oksennustaudissa ja alkoi tuntumaan että taju lähtee. Ambulanssi teki ls ilmon kun asunnossa oli niin paha siivo ja kerroin että minulla on lapsi (joka siis oli silloin hoidossa) eikä siis elänyt sen sotkun keskellä. Toisen kerran on tehty miehen vuoksi joka yöllä tuli kännissä kotiin ja sai jonkun kohtauksen (oli aiemmin kaatunut ja lyönyt päänsä) ja silläkin kertaa ambulanssi teki ilmon. Lapsi nukkui tyytyväisenä tämän ajan eikä tiennyt mitään + minä tietty selvänä. Ei ole seurannut mitään jälkeenpäin eikä mieskään enää juo
[/quote]
Ilmoituksen
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 23:12"]
Minusta - äidistä tehtiin alkoholin juonnista ilmoitus mikä todettiin aiheettomaksi.
[/quote]
Ilmoitusta ei tehdä äidistä.
Musta tehtiin koska en saa kotona ruokaa vaikka sain ja lintsauksen takia myös tehtiin ja kun varastin kaupasta, jouduin perhetukikeskukseen 2 kuukaudeks ja meen uudestaan