Tokmanni j u m i t t a a .
Yritän tässä juuri saattaa Tokmannin verkkotilausta loppuun, onnistumatta. Voi turhautuneisuutta.
Yhä uudestaan klikkaan KASSALLE..
ja sitten alkaa jumi.
Te tiedätte kyllä, se saamarin ympyrä.
Haloo Tokmanni, onko sivuillanne jotain, vaiko vain yletön ruuhkasuma?
Kommentit (15)
Ahaa, mä tilasin sieltä n. vuosi sitten, niin oli ihan samanlaista. Käytettävyys jostain ysäriltä: melko painajaismainen kokemus.
Mitä sinä täällä huutelet? Ei tämä ole mikään Tokmannin asiakaspalvelu.
Tokmannin nettisivut on muutenkin hitaat. Voisivat korjata tuon. Kökkö systeemi.
Arvaas vaan kun yritin Sodankylän leffalippuja ostaa 12.00 kun ehkä 20 000 - 30 000 muuta samaan aikaan
Vierailija kirjoitti:
Huhuu, onko kukaan muu samassa tilanteessa 30.5.? Tokmanni ei pelitä?
KLARNA ON RIKKI.ÄLÄ MAKSA MITÄÄN. Ollut hajalla jo yli viikon.
Ahaa. Eli muitakin frustraation kourissa hajoilevia tokmannilaisia >> yrittämässä tilaamista.
Taitaa yritykseksi jäädäkin. Antaa siis olla.
Luovutan, lähden nyt tsekkaan Kärkkäisen ja Halpahallin vastaavat taloustuotteet.
ap
Onko se Klarnasta kii toi homma ap?
Vierailija kirjoitti:
Ahaa. Eli muitakin frustraation kourissa hajoilevia tokmannilaisia >> yrittämässä tilaamista.
Taitaa yritykseksi jäädäkin. Antaa siis olla.
Luovutan, lähden nyt tsekkaan Kärkkäisen ja Halpahallin vastaavat taloustuotteet.
ap
Älä osta Kärkkäisen nadzilta mitään. Se on oikeasti ihan kauhea juutalaisvihaaja, sillä on sellainen kauhea lehtikin, mitä toimittaa ko.aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Tokmannin nettisivut on muutenkin hitaat. Voisivat korjata tuon. Kökkö systeemi.
Totta! Yrittäminen ei ole minulla ikinä hedelmiä tuottanut kun oon Tokmannin netistä koettanut mitä tahansa tilata. Jo vuosia sama. En ole tuo ap.
Vierailija kirjoitti:
Onko se Klarnasta kii toi homma ap?
On se, jos meinaa Tokmannin verkkokaupasta tilata. Niillä on vaan Klarna käytössä siellä. Käteisellä kandee maksaa jos on Tokis lähellä. Eri.
Lopetin Tokmannin verkkokaupasta ostamisen silloin kun alkoivat tehdä yhteistyötä Klarnan kanssa. Ei ongelmia.
Ei oo todellista! Nyt mä tuuletan. Kaverit, mä pääsin just kassan läpi! Just kun olin jo menossa Kärkkäisen saitille.
Kiitti tsemppauksesta, te kivat.
ap
Myymälästä saatat löytää edullisemmin. Mene ihmeessä myymälään. Jos etsit tiettyä tuotetta, näet sieltä verkkosivulta, mistä myymälästä löytyy.
Huhuu, onko kukaan muu samassa tilanteessa 30.5.? Tokmanni ei pelitä?