Mitä jogurttia syöt?
Kaupan jogurttihyllyltä löytyi vaikka mitä uutuuksia :) Mitä jogurttia sinä syöt?
Ja kyllä, syön myös rahkaa ja viiliä, mutta tässä haluaisin vastauksia jogurttia syöviltä. Muille maitotuotteille voi perustaa oman ketjun.
Kommentit (32)
Lidlin kreikkalaista tai turkkilaista. En pidä sokerisista/keinomakeutetuista lainkaan.
Valion sileä, vadelmanmakuinen! Omnom :) joka aamulle yksi ja kahvikupin kera! Kannattaa kokeilla, jos ei pidä perus jogurtin koostumuksesta. Enempi rahkamainen, tai hyytelö :D
Lidlin kreikkalaista jugurttia jossa 2% rasvaa. Parasta. Joskus harvoin ostan lähikaupasta valion sitruunanmakulsta kreikkajugurttia, joka on äkkimakeaa ja jättää suuhun töhnäisen tunnun. Toimii huonona korvikkeena. "kotimaiset" maustamattomat jugurtit on ihan kamalan makuisia, niihin en koske.
Maustamatonta soijajogurttia, yleensä pakastettujen marjojen, hedelmäsoseen tai (itse tehdyn) marjakeiton kanssa. Tai sitten laitan sitä smoothieen hedelmien/marjojen ja mantelimaidon kanssa. Meni vähän aiheen ohi.
Eilan kreikkalainen vadelma-granaattiomena! Nam! Muuten syön vain maustamattomia, turkkilaista tai bulgaria yleensä. :)
Aika harvoin syön jogurttia. Tykkään siitä -30% vähemmän sokeria vadelma-boysenmarjasta tai sitten Lidlin supersokerisesta :D vaniljajogurtista. Meillä on aika harvoin jogurttia kaapissa.
Lindahlsin luomu-turkkilaista, tai jotain muuta, jos on -50 % -alennuksessa. Joskus ostan saaremaalaista kermajugurttia - köikse öigem! - herkuksi mulle ja lapselle. Joskus ostan Valion luuomu-vadelmajugurttia ja joskus jotain -50 % -juguja heräteostoksena.
Lindahlsin luomu-kreikkalaista tai jotain maustamatonta perusjogurttia. Joskus ostan jälkkäriksi/herkuksi jonkun niistä maustetuista eila-kreikkalaisjogurteista (granaattiomena on lemppari, sitruunakin tosi hyvää) tai sellaisen lohkeavan jogurtin (yleensä puolukka tai sitruuna, muutkin menee).
Mustaa kirsikkaa, ja lisäksi kampanjoin kirjoitusasun "jukurtti" puolesta!
Lidlin tääysrasvasta kreikkaalaista marjojen/hedelmien kera ja joskus harvoin niitä samoja maustettuja versioita.
Maustamatonta, joskus rasvatonta, joskus ei. Mikä sattuu olemaan edullisinta kaupassa jossa asioin. Sekoitan jogurttiin itse marjoja/hedelmiä ja rahkaa.
Vain ja ainoastaan Lidlin kreikkalaista tai turkkilaista jogurttia. Maustamatonta ja rasvaa 10%. Sekaan laitan marjoja.
En syö mitään jukurttia. Turhaa sokeria. Maustamatonta saatan joskus hyvin harvoin syödä, mutta ennemmin liputan maustamattoman rahkan puolesta, siinä on paljon enemmän proteiinia.
Valion sileä, päärynä! Maistuu samalta kuin päärynä-Viilis, ja rasvaakin löytyy. Tosi herkkua, vaikken yleensä välitä jogurteista!
Parasta on Lidlin rasvainen kreikkalainen. Laitan lasin pohjalle hyvää juoksevaa hunajaa, sitten kerros jugurttia ja päälle itse tehtyä siemenhedelmäsekoitusta. Sen parempaa ei ole paitsi Cafe Mayan samalla tavalla tehty annos; siinä on jotain taikaa!
Lidlin kreikkalaista. En muuta.