Mitä jogurttia syöt?
Kaupan jogurttihyllyltä löytyi vaikka mitä uutuuksia :) Mitä jogurttia sinä syöt?
Ja kyllä, syön myös rahkaa ja viiliä, mutta tässä haluaisin vastauksia jogurttia syöviltä. Muille maitotuotteille voi perustaa oman ketjun.
Kommentit (32)
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 21:58"]
En syö mitään jukurttia. Turhaa sokeria. Maustamatonta saatan joskus hyvin harvoin syödä, mutta ennemmin liputan maustamattoman rahkan puolesta, siinä on paljon enemmän proteiinia.
[/quote]
Luetun ymmärtämisessä vaikeuksia??
Tän ketjun perusteella juuri kukaan ei osta tavallisia maustettuja jogurtteja, vaikka niitä on kaupoissa eniten. Mitähän uskoisi? :-)
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 21:58"]
En syö mitään jukurttia. Turhaa sokeria. Maustamatonta saatan joskus hyvin harvoin syödä, mutta ennemmin liputan maustamattoman rahkan puolesta, siinä on paljon enemmän proteiinia.
[/quote] No miksi oli tarvis vastata, tässähän nimeonomaan kysyttiin mitä jogurttia SYÖT?
Maustamatonta & rasvatonta kera sokerittoman mehukeiton. Rainbow on parasta!<3
Jos ostan kaupasta jukurttia, niin se on yleensä Valion hedelmäpommi kun poikani rakastaa sitä. Yleensä en osta, vaan teen itse "bulgarian jugurttia" ja laitan siihen omatekoista hilloa ja SOKERIA.
Valion kausimakuna oli vasta ihanaa appelsiinia. Toinen suosikkini on se missä on persikkaa ja kookosta. Syön joka päivä 1-2 jogurttia.
Turkkilaista jogurttia (10 %). Joskus myös Lidlissä myytävää kreikkalaistyylistä jogurttia, joka on muuten samanlaista kuin turkkilainen, mutta rakenne on löysempi. Maustamattomat jogurtit siis täällä käytössä ja sekoitan niihin itse, mitä haluan.
t. metriletti -77
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 22:44"]
Tän ketjun perusteella juuri kukaan ei osta tavallisia maustettuja jogurtteja, vaikka niitä on kaupoissa eniten. Mitähän uskoisi? :-)
[/quote]
Miten niin? Kysymyshän oli "mitä jogurttia syöt?", eikä ostamisesta puhuttu mitään. Makujogurtteja ostetaan lapsille ja itse syödään maustamattomia. Eikö ne noin ole suunnattukin?
Valion A+ maustamaton rasvaton jogurtti. Ihan parasta! Menee meillä litratolkulla... Harmi vaan, että on niin paljon kalliimpaa kuin sokeripask*t.
Minun suosikkini on Valion arkijogurtti mansikka-banaani.
Maustamatonta, useimmiten merkkinä Rainbow.