Pesisittekö vessan, jos tietäisitte että pesukoneenkorjaaja on tulossa?
Meille tulee siis huomenna pesukoneenkorjaaja, ja mies naljailee että mä olen pakkomielteinen, koska haluan pestä vessan huolellisesti joka puolelta (eli myös liikutella pesukonetta edes takas ja pestä sinne alle kerääntyneitä pölykasoja pois). Eikö tuo ole ihan normaalia siisteyttä? Mä pesen myös vessan (tietysti jokaviikkoisen pesun lisäksi) myös silloin kun meille on tulossa vieraita. Ja taas kerran mieheni mielestä olen siivousfriikki. Eli pesisittekö vessan jos korjaaja olisi tulossa?
Kommentit (26)
Minä pesisin vessan lattiaa juuriharjalla pikku-pikku minihameessa ja stringeissä samalla kun korjaaja korjaa pesukonetta.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 19:28"]Minä pesisin vessan lattiaa juuriharjalla pikku-pikku minihameessa ja stringeissä samalla kun korjaaja korjaa pesukonetta.
[/quote]
Ei huono idea, tosin mun ruholla korjaaja saisi lähinnä slaagin. Ap
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 18:50"][quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 18:41"]Ehkä joo päällisin puolin mutta en kyllä mitään pesukonetta jaksaisi alkaa siirtelemään :D
[/quote]
Mut mieti kun se korjaaja kuitenkin siirtelee sitä konetta, en kestäisi sitä noloutta kun ne liat tulisi esiin -.- ap
[/quote]
No veikkaan, että se näkee joka päivä työssään sellaista :D
Kyllä pesisin. Ja pesin huoltomiestäkin varten kun tiesin että tulee korjaamaan vuotavaa pyttyä. Enkä todellakaan ole siivousfriikki.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 19:33"]
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 18:50"][quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 18:41"]Ehkä joo päällisin puolin mutta en kyllä mitään pesukonetta jaksaisi alkaa siirtelemään :D [/quote] Mut mieti kun se korjaaja kuitenkin siirtelee sitä konetta, en kestäisi sitä noloutta kun ne liat tulisi esiin -.- ap [/quote] No veikkaan, että se näkee joka päivä työssään sellaista :D
[/quote]
Todellakin näkee! Varmaan ihmettelisi ennemminkin, jos koneen alla olisi täydellisen puhdasta.
Meillä on pesutorni ja muuton yhteydessä todellakin selvisi, minkä näköinen se oli takaa ja alta. Aivan hirveä! Muuttomiehet ei sitä hätkähtäneet, kuten ei muutakaan pölyä ja likaa, mitä tavaroiden alta paljastui. Kuuluu heidän työhönsä, kuten pesukoneenkorjaajien ym. huoltomiesten.
Kerran kyllä hiukan hävetti, kun tuli huoltomies korjaamaan meidän uunia ja keittiön tiskialtaat oli täynnä inhottavalta haisevia tiskejä. Oli tarkoitus siivota ne heti töistä tultua enkä yhtään muistanut, että huoltomies oli tulossa juuri sinä päivänä.
En, kun kone on kodinhoitohuoneessa, vessa on ihan muualla...