Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Että ärsyttää noi #nomakeupit#

Vierailija
27.08.2014 |

Miksi laitatte lisäämiinne kuviin kyseisen tekstin? Mulla on sekasin kuvia facessa, missä joissakin on meikkiä naamassa ja joissakin ei, mutta miksi se pitää erikseen mainita kuvatekstissä ja varsinkin käyttäen noita pirun ###:jä! Varsinkin kun sitten nä "nomakeup"-kuvat on otettu jossain ylivaloisan ikkunan edessä ja vähän vaihdeltu kuvan väriä, filtterit yms käytössä ja sitten oikein mainostamalla mainostetaan, että EI OLE MEIKKIÄ EI :D Sen meikittömyyden mainostaminen ks. tilanteissa näyttää vain ja ainoastaan hirveälle huomiohuoraukselle. Ja ennen kuin joku ehtii tulla kommentoimaan, että kateelliset täällä inisee niin ei, en ole ruma enkä lihava ja mulla on kyllä itsellänikin niitä kuvia näkyvillä missä ei ole meikkiä yhtään eikä (iik!) yhtään käytetty kuvanmuokkausta tai muitakaan poppakonsteja. Haluisin vain tietää, miksi monet toimivat yllä mainitulla tavalla.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että, ei siis ole "hyvä" edes tämä trendi modepeukuttajan mukaan, ei näitä peukutuksia kukaan ulkopuolinen noin paljoa laita eh. Pitäisi siis olla kilo meikkiä naamassa ja käyttää hashtagia  #AlotofMakeUp ?

Kyllä minun mielestäni on hyvä että nuoret näyttävät omilla kuvillaan esimerkkiä luonnollisen kauneuden puolesta, siinä samalla voi joku kilo meikkiä naamassa -pissis tajuta että Hei! sehän on ihan hienoa olla luonnollisen näköinen. 

Vierailija
2/23 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 16:51"]

[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 16:49"]

Sit niillä on kumminkin ripsien pidennykset, värjätyt kulmat ja se hemmetin duckface :D

[/quote]

Niin no nekin vielä tietty siihen lisäksi! Ja sitten ollaan olevinaan niin luonnonkauniita. "Lukekaa tä #, ei yhtään meikkii, kehukaa nyt joku :))" ap

[/quote]

Ettet vaan itse harrasta samaa Naamakirjassa? jätät vaan pois hashtagin ja lisäät meikittömän kuvan, pikkuteini Roihuvuoresta ei meikkeihin koske koska "meikit saastuttaa" ja haluaa olla aina "Luonnonlapsi" eikös niin?  ja on se kauheaa jos joku muu kehuu jotain toista naista, kuin sinua. Yritäs vaikka terapian avulla kasvaa tuosta huonosta itsetunnostasi paremman itsetunnon pariin ja annetaan kaikkien kukkien kukkia, oli sitten luonnonlapsi, meikkipelle tai ripsienpidennysRipa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 17:33"]

Mungiksella on instagramissa paljonkin näitä ripsarit ja rajaukset ojossa-kuvia tagilla #nomakeup...

[/quote]

EIkös Mungiksella ole venäläisiä sukujuuria? ulkomaalaisilla naisilla (ja naisilla joilla on ulkomaalaisia sukujuuria) on useinkin hieman tummemmat kulmat ja ripset kuin kokonaan suomalaisilla. Paitsi on myös tummemmat piirteet omaavia suomalaisia, tottakai, jos vanhemmilla on tummat piirteet usein ne periytyvät myös lapselle. Minulla on luonnostaan tummanruskeat kulmakarvat ja ruskeat/lähes mustat ripset, joten on aika rumaa väittää että kaikilla on 24/7 meikkiä naamassa vaikka ei olisikaan. Sama juttu huulien kanssa, väitetäänkö nykyään että kaikilla isohuulisilla tai isorintaisilla on täytettä? no jos satut näin luulemaan, ei se niin aina ole. Oikeasti täytetyt ankkahuulet kyllä erottaa, koska usein se ylähuuli on pumpattu liian isoksi ja epäsopivan näköiseksi.

Vierailija
4/23 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän! Arghhhh

Vierailija
5/23 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit niillä on kumminkin ripsien pidennykset, värjätyt kulmat ja se hemmetin duckface :D

Vierailija
6/23 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 16:49"]

[/quote]

Niin no nekin vielä tietty siihen lisäksi! Ja sitten ollaan olevinaan niin luonnonkauniita. "Lukekaa tä #, ei yhtään meikkii, kehukaa nyt joku :))" ap

Vierailija
7/23 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaapa instaan hakuun " no make up".

Vierailija
9/23 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 16:49"]Sit niillä on kumminkin ripsien pidennykset, värjätyt kulmat ja se hemmetin duckface :D
[/quote] Joo, amen to that. Ehkä myös vähän laitettu BB-voidetta mutta eihän noista mikään oo "meikkiä" :D nolot.

Vierailija
10/23 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ne on usein näitä ripsipidennys, värjätyt kulmat tyyppejä, oon huomannu kanssa ihan saman. Ihan todella noloa, mulle tulee olo että ei oo ihan sinut ulkonäkönsä kanssa kun täytyy yrittää todistella jotain?

Vierailija
11/23 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 16:55"]

[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 16:49"]Sit niillä on kumminkin ripsien pidennykset, värjätyt kulmat ja se hemmetin duckface :D [/quote] Joo, amen to that. Ehkä myös vähän laitettu BB-voidetta mutta eihän noista mikään oo "meikkiä" :D nolot.

[/quote]

Niin ja itseruskettava tietysti pohjustuksena. Ei sekään ole meikkiä! Ja roosanvärinen, ehkä vähän kiiltoa tuova huulirasva, sekään ei ole meikkiä!

Vierailija
12/23 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi fitnessbloggaaja täyttää huuliaan, käy ties missä ihohoidoissa, on ripsipidennykset ja värjätyt kulmat niin aina #nomakeup #natural

Voi jeesus!!! :D Joo, eihän ne teknisesti ole meikkiä mutta silti :D

Vierailija
13/23 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kestopigmentoidut kulmat, silmänrajaukset ja huulet. On tosi kätevät joo, mutta tuntuis tosi tekopyhältä käyttää jossain kuvissa tota #nomakeup#- tekstiä. 

Vierailija
14/23 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on ripsipidennykset enkä ikinä laittaisi itsestäni kuvaa ja #nomakeup :D Koska kuitenkin on jotain ylimäärästä naamassa.

Vierailija
15/23 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä isot edellä, niin sitä pienet perässä. Eikö nuo instat ole täynnä kaikenmaailman julkkisten ja bloggaajien nomakeup-kuvia? Ja niidenkin meikittömyys taitaa olla vaan sitä, että nudet pohjat päällä, mutta ei näkyviä rajauksia, ripsareita tai punia. Pitäähän sitä nyt kerjätä omat huomiot ja kehut samalla lailla :)

Tosin noi tägäämiset menee iteltä yli muutenkin, olen jo kolmekymppisenä auttamattoman pihalla SoMen herutussäännöistä, mutta enpä kyllä ole tehnyt elettäkään niitä myöskään opetellakseni. Olen oikeastaan aika onnellinen siitä, että oman yläasteen aikana välitunneilla kilpailtiin lähinnä sillä, että kuka pääsee pisimmälle matopelissä, kuin siinä, että kuinka monta tykkäystä saa näihin ihanan luonnollisiin töröhuulikuviin. Esimerkiksi juuri junassa viime viikolla kuultua: teinityttö kysyy kaveriltaan "kumpi näist selfieist on sellanen mist sä tykkäisit, jos oisit siis..öö...niinku..siis äijä."

Olen varmaan kateellinen??  :D :D :D

Vierailija
16/23 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole ikinä meikkiä, ei edes niitä tekoripsiä ym., pitäisköhän mun nyt aina alkaa lisäileen #nomakeup kuviini.

Vierailija
17/23 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 17:01"]

Yksi fitnessbloggaaja täyttää huuliaan, käy ties missä ihohoidoissa, on ripsipidennykset ja värjätyt kulmat niin aina #nomakeup #natural Voi jeesus!!! :D Joo, eihän ne teknisesti ole meikkiä mutta silti :D

[/quote]

#natural Voi luoja! Eikö noi bimbot edes tiedä mitä sana "natural" tarkoittaa?!

Vierailija
18/23 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo ripsipidennykset, kulmakarvojen värjäykset, huulitäytteet jne. on paljon ENEMMÄN kuin meikki. Miksi on niin tärkeää olla meikitön ja sitten muokataan naamaa muilla keinoilla paaljon paljon enemmän?

Siis jos verrataan kahden naisen naamaa:

1. Hieman ripsiväriä omissa ripsissä ja peitepuikkoa silmien alla

2. Pitkä, kaarevat, mustat ripsienpidennykset ja vaaleat kulmakarvat värjätty/pigmentoitu ruskeiksi. 

Minusta 1. näyttää luonnollisemmalta kuin 2. Joten mikä pointti tuossa "minulla ei ole meikkiä!!!"-jutussa oikein on?

Vierailija
19/23 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mungiksella on instagramissa paljonkin näitä ripsarit ja rajaukset ojossa-kuvia tagilla #nomakeup...

Vierailija
20/23 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole ärsyttäviä pissiksiä facebookissa, niin eipä ole tullut huomattua. Sinullakaan ei tarvitsisi olla, mutta ehkä pidät pissismäiseen tyyliin kiinni jostakin tietystä kaverimäärästä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä