Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pesisittekö vessan, jos tietäisitte että pesukoneenkorjaaja on tulossa?

Vierailija
01.10.2014 |

Meille tulee siis huomenna pesukoneenkorjaaja, ja mies naljailee että mä olen pakkomielteinen, koska haluan pestä vessan huolellisesti joka puolelta (eli myös liikutella pesukonetta edes takas ja pestä sinne alle kerääntyneitä pölykasoja pois). Eikö tuo ole ihan normaalia siisteyttä? Mä pesen myös vessan (tietysti jokaviikkoisen pesun lisäksi) myös silloin kun meille on tulossa vieraita. Ja taas kerran mieheni mielestä olen siivousfriikki. Eli pesisittekö vessan jos korjaaja olisi tulossa?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 19:28"]

Minä pesisin vessan lattiaa juuriharjalla pikku-pikku minihameessa ja stringeissä samalla kun korjaaja korjaa pesukonetta.

[/quote]

Helpommalla pääset, kun olet vain pesevinäsi. Mies ei tajua eroa, eikä huomaa likaa pesukoneen alla eikä ympärillä, kun heilut siinä nelin kontin. Suurin riski liittyy korjauksen sujumiseen. Pidä vähän silmällä, että lipsuuko meisseli kädessä.

Vierailija
2/26 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en, meillä on vessa aina perussiisti, eikä tuota pesutornia oikein liikutella...

Mutta sen sijaan tyhjäisin roskasihdin pesukoneesta ja putsaisin kumitiivisteet töhnästä, että konetta olisi mukavampi korjaajan käsitellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 20:26"]No en, meillä on vessa aina perussiisti, eikä tuota pesutornia oikein liikutella...

Mutta sen sijaan tyhjäisin roskasihdin pesukoneesta ja putsaisin kumitiivisteet töhnästä, että konetta olisi mukavampi korjaajan käsitellä.

[/quote]

Kiitti vinkistä! Ap

Vierailija
4/26 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 sivu

Vierailija
5/26 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pesisin

Vierailija
6/26 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Tosin pesukone on meillä kylpyhuoneessa.

Vierailija
7/26 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä joo päällisin puolin mutta en kyllä mitään pesukonetta jaksaisi alkaa siirtelemään :D

Vierailija
8/26 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 18:41"]Ehkä joo päällisin puolin mutta en kyllä mitään pesukonetta jaksaisi alkaa siirtelemään :D
[/quote]

Mut mieti kun se korjaaja kuitenkin siirtelee sitä konetta, en kestäisi sitä noloutta kun ne liat tulisi esiin -.- ap

Vierailija
9/26 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en. Vessa om tosi kaukana kodinhoitohuoneesta, missä pesukone on.

Vierailija
10/26 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tod. pesisi. Mies meillä pesee vessat silloin kun sitä sattuu huvittamaan.

Vierailija
11/26 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 18:50"]

[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 18:41"]Ehkä joo päällisin puolin mutta en kyllä mitään pesukonetta jaksaisi alkaa siirtelemään :D [/quote] Mut mieti kun se korjaaja kuitenkin siirtelee sitä konetta, en kestäisi sitä noloutta kun ne liat tulisi esiin -.- ap

[/quote]

Mitä sulle tapahtuisi, jos se näkisi jonkun likahippusen?

Vierailija
12/26 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tulen samaan aikaan, kun korjaaja on tulossa. Joskus käyn p-skalla vähän enne korjaajan tuloa.

Vierailija
13/26 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pesisi. Antaisin päinvastoin likaisuuden siedätyshoitoa pesukoneenkorjaajalle. Kotini on minun kotini ja minä päätän itse, millaista siivoustasoa haluan ylläpitää.

Vierailija
14/26 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä pittää sen verran olla kohtelias että siisti ympäristö korjaajalle

Vierailija
15/26 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoan wc:n kerran viikossa, siis kaikki pinnat. Se saa riittää.

Vierailija
16/26 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN. En pese tai putsaa myöskään vieraiden vuoksi. Ihan eletään omalla tyyillä ja tavalla. Meillä ei mitään himosiivojiaa olla, mutta jokainen hoitaa hommansa. Kenenkään muun takia en siivoa. Ja sitäpaitsi hän on duunissa, ei kuulu hänelle kuinka siistiä on.

Vierailija
17/26 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 18:52"][quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 18:50"]

[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 18:41"]Ehkä joo päällisin puolin mutta en kyllä mitään pesukonetta jaksaisi alkaa siirtelemään :D [/quote] Mut mieti kun se korjaaja kuitenkin siirtelee sitä konetta, en kestäisi sitä noloutta kun ne liat tulisi esiin -.- ap

[/quote]

Mitä sulle tapahtuisi, jos se näkisi jonkun likahippusen?
[/quote]

Todennäköisesti näkisin tilanteesta painajaisia ja heräisin yöllä omaan huutooni. Ap

Vierailija
18/26 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 18:54"]Kyllä sitä pittää sen verran olla kohtelias että siisti ympäristö korjaajalle

[/quote]

Just näin minäkin ajattelen!

Vierailija
19/26 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansi kiinni vain! Ei hän pöntön kautta tule.

Vierailija
20/26 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä on/oli kodinkoneasentaja ja kyllä sai kuulla millasta paskaa ihmisten vessoistakin löytyi kun niitä koneita kävi asentamassa ja korjaamassa. kyllä minäkin siivoaisin jos joku työntekijä olisi tulossa asuntooni koska äärimmäisen noloa ja ällöttävää ja epämiellyttävää sille korjaajallekkin jos on näkyvää likaa ja sotkua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi