Mistä on kyse, kun treffien jälkeen
Olin mukavan miehen kanssa treffeillä eilen. Hän vaikutti vahvasti kiinnostuneelta ja sovimme uudesta tapaamisesta.
Treffien jälkeen lähetin miehelle tekstiviestin, jossa kiitin tapaamisesta ja kerroin hyvistä fiiliksistäni. Hän ei kuitenkaan vastannut viestiin mitään.
Myöhemmin sovimme tarkemmin seuraavasta tapaamisesti toista viestintäreittiä pitkin. Hän ei edelleenkään kiittänyt, kehunut tai sanonut mitään myönteistä tapaamisestamme. Osoitti kuitenkin kiinnostusta ja järjesteli seuraavaa tapaamista.
Voiko/pitääkö/kannattaako hänen viesteistään päätellä yhtään mitään? Aiemminkin hän on ollut suht yksitotinen viesteissään, mutta livenä todella myönteinen ja kiinnostunut jne.
Kommentit (10)
Mies vaan ei välitä niin kauheasti viestiä ja ilmaista tunteitaan tekstareilla ja ehkä sähköiosesti ollenkaan. Ei kerro mitään kiinnostuksen puutteesta.
Kyllähän tuo törpöltä vaikuttaa, jos ei mitään sun viestiin vastaa. Ihan perus kohteliaisuuteen kuuluu vastata edes _jotain_, kun toinen kiittää. Antaa vaikutelman, ettei ole itse yhtä innoissaan, mutta voi lähteä toisille treffeille "jos ei ole mitään muutakaan".
Älä ota viesteistä mitään vaikutelmia. Luota livetilanteisiin. Itsellänikin oli pitkän aikaa vastarinta hymiöitä kohtaan, mutta kuitenkin pirullinen huumorintaju. Vastaanottajilla saattoi olla pieniä tulkitsemisvaikeuksia.
Hänen uskontonsa kieltää tekstiviestien lähettämisen.
Kannattaa laittaa viesteihin aina kysymys mukaan niin siihen saattaa silloin tulla vastauskin. Mutta eiköhän mies ole vain hymyillyt kun on nähnyt viestisi ja unohtanut vastata ajatellen, että näyttää teidän tavatessa mitä ajattelee. Hän ei ole myöskään ehkä tottunut tuollaiseen viestittelyyn, mutta nyt voit hänelle sen tavan opettaa. Älä mieti siis turhia.
Meni niin sekaisin susta että unohti vastata tekstareihin. Se on ihan rakastunut!
Ap täällä kiitos. En siis päättele viesteistä mitään.
Ihmeelliseltä tuntuu, kun itse voisi roikkua chateissa tuntikausia ja tekstailla höpöjuttuja 24/7.
Joo, niin mäkin voisin. Etenkin näin alkuvaiheessa, kun vatsassa leijailee perhoset ja toisen viestit saavat aina hymyn korviin saakka.
Mut ei. Miehellä tuntuu olevan muutakin elämää kuin mä (tämä siis sarkasmia, älkää vetäkö herneitä tästä), joten ehtii laitella viestejä vain kerran tai kaksi päivässä. Mä kaipaisin useammin, ja ainakin hyvää yötä -ja huomenta-viestejä myös.
Vaan ei. Mies on tähän saakka tavannut vain naisia, jotka ahdistuvat liialllisesta yhteydenpidosta, joten luulee että mä oon samanlainen. Samoin on antanut ymmärtää, että sellaiset naiset joita saa metsästää, ovat enemmän turn on kuin liian "helpot". Siispä mä kärvistelen täällä vain itsekseni ja annan ymmärtää, että oon ihan cool enkä kaipaa tämän enempää... vaikka oikeesti vaan tuijotan puhelinta ja ajattelen miestä 24/7. Huoh.
nosto