Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehu miehiä!

Vierailija
01.10.2014 |

Minä aloitan.

Monilla miehillä on mahtava huumorintaju ja itseironia. 

Miehillä on seksikkäät reidet ja sääret sekä söpöt säärikarvat.

Miehillä on söpöt pikku peput.

Monilla miehillä on aivan ihanat kädet. Pitkät sormet, ou jea!

Sänget ja parrat ovat seksikkäitä.

Kaiken kaikkiaan miehet ovat aivan vietävän suloisia. 

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet <3 :)

Vierailija
22/40 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehissä on ehdottomasti parasta se, että niiden mielenliikkeet on niin helppo arvata. Toinen hyvä puoli on se, että jos naisen tekee mieli seksiä, niin miehiltä saa aina. Vielä on kolmaskin: miehillä on runsaasti energiaa ja kilpailuvietti, jotka voidaan ohjata hyödyttämään koko yhteiskuntaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaista on tällaisessä keskustelussa avlla..

Vierailija
24/40 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehu tauteja! 

Osasta paranee. 

Moniin on lääkkeet. 

Harvoihin kuolee. 

Vierailija
25/40 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on terve, iso ja rikas. Voisin ajankulukseni kokeilla.

Vierailija
26/40 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sulla ei varmaan ole miehistä paljon kokemusta? Hertta-sarja vaan tuttu. 

Vierailija
27/40 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä on, hyviä on, piereskelemään, röyhtäilemään, kuorsaamaan ja kaivamaan haarojaan.

Vierailija
28/40 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kehutaan nyt sitten.

Miehet osaa tehdä kaikenlaista kivaa kuten rakentaa laitteita jotka kuljettavat tavaroita toiselta puolelta maailmaa tänne.

Miehet on aika uhrautuvaisia. Ne työskentelee öljynporauslautoilla, rakennustyömailla, sotilaina ja muissa vaarallisissa töissä.

Jotkut miehet on aika ihania. En pysty keksimään yhtään naista joka olisi läheskään yhtä ihana.

Vierailija
29/40 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat paljon älykkäämpiä kuin naiset, eivät kaikki, mutta usein kyllä. Miehet eivät myös ole samanlaisia kermaperseitä kuin naiset. T. mies.

Vierailija
30/40 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat ihania,kun ottavat naisen.

Vierailija
31/40 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 06:03"]

Miehet ovat paljon älykkäämpiä kuin naiset, eivät kaikki, mutta usein kyllä. Miehet eivät myös ole samanlaisia kermaperseitä kuin naiset. T. mies.

[/quote]

Eläköön se pieni ero! Naiset ovat monitoimisia, osaavat ajatella ja toimittaa useampia asioita kerralla, evätkä ole samanlaisia törppojä putkiaivoja, kuten miehet.

t: Nainen 31v.

Vierailija
32/40 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on ainakin tosi ihana, kun pitää musta huolta päivästä toiseen nyt kun oon raskaana ja mieli maassa/pahoinvoiva/väsynyt/kipeä/itkuinen/sekaisin. Arvostan!

Vierailija
33/40 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 06:03"]

[/quote]

Totta.

Kaikki merkittävimmät keksinnöt on tehnyt miehet. Näillä keksinnöillä on taltutettu mm. monta sairautta, joten naiset olkoon tyytyväisiä, kun voivat viettää terveellistä elämää miesten ansiosta.

Vierailija
34/40 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Miehet tulevat usein hyvin toimeen muiden ihmisten kanssa

-Heillä on kivat pullottavat suonet käsivarsissa

-Miehen sänki tuntuu kivalta

Vierailija
35/40 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli miehesi on pelkkää ulkokuorta sinulle. Noh, huumori ja ironia liittyy toki luonteeseen, mutta muuten...

Vierailija
36/40 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 08:11"]

-Miehen sänki tuntuu kivalta

[/quote]

Joku sanoo näinkin. Meillä valitetaan, että se raapii ja kehoitetaan ajamaan joka aamu. No en tätä kehoitusta noudata ja ajan sen 3-4 päivän välein ihan laiskuuttani.

-Mies ei aja partaa vaikka nainen määrää, joten miehet tekevät mitä haluaa....oli tämä kehu sitten.

-mies-

Vierailija
37/40 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kehun nyt omaa miestäni, jotenkaan en osaa kokonaista sukupuolta kehua...

Mun mies on tosi ahkera ja viitseliäs. Se on hänelle ihan luontainen juttu. On siitä haittaakin, mies ei osaa useinkaan levätä, kun sairastaa. Jos vaikka ollaan yläkerrassa menossa nukkumaan, ja huomaan, että joku oleellinen juttu jäi alakertaan, mies tarjoutuu hakemaan sen.

Hän elää täysillä perhe-elämää. Mun ei tarvitse ikinä valittaa, että mies makaa sohvalla juomassa kaljaa, ja minä joudun hoitamaan kodin ja lapset. Hän ei ole ehkä maailman omatoimisin henkilö, mutta aina valmis hoitamaan asioita.

Meillä ei ole koskaan riitaa rahasta. Olemme molemmat sitä mieltä, että rahat menevät perheen yhteiseen käyttöön, ei ole mitään "minun" ja "sinun" rahoja tai menoja. Meillä on yhteinen kallis harrastus, moottoripyöräily, johon olemme molemmat valmiita investoimaan, silloin kun rahaa on.

Mies on huumorintajuinen ja älykäs.

Vierailija
38/40 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 04:19"]

Ap, sulla ei varmaan ole miehistä paljon kokemusta? Hertta-sarja vaan tuttu. 

[/quote]

On kokemusta miehistä, mutta haluaisin lisää! Hertta-sarjaa en ole lukenut koskaan. Pidän laadukkaasta kirjallisuudesta.

Viimeksi luin Jonas Gardellin kolmeosaisen romaanin "Älä pyyhi kyyneleitä paljain käsin". Teos muuten kertoo miehistä. Jonas Gardell on itsekin mies, ja hänen elämänkumppaninsa on myös mies. 

Rakkaudentäyteisin terveisin ap

Vierailija
39/40 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 08:13"]

Eli miehesi on pelkkää ulkokuorta sinulle. Noh, huumori ja ironia liittyy toki luonteeseen, mutta muuten...

[/quote]

Valitettavasti olen sinkku tällä hetkellä.

Tietenkään mies ei ole minulle pelkkää ulkokuorta. Yöllä vain satuin ajattelemaan miesvartalon esteettisiä puolia, joten nuo seikat pyörivät mielessäni. 

Lämmöllä, ap

Vierailija
40/40 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehistä ei ole mihinkään ilman naista :D jo silloin vuosia sitten kuninkaat hallitsi maata, mutta kuningatar oli siellä taustalla se, joka teki päätökset ;) mutta niinhän sen pitääkin olla. Naiset on miestä varten, koska miehet ei pärjää ilman, mutta parhaiten miesten kanssa pärjää, kun antaa niiden luulla, että ne on naisen yläpuolella :P