Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostettiin gerbiili, mutta se taitaa olla luonnevikainen :'(

Vierailija
01.10.2014 |

Eli gerbiili oli ensinnäkin meidän vuosien haave. 

Se puri ensin miestä sormeen, kun otettiin se ulos kuljetuskopasta. Mä otin sen sit rukkasilla ylös ja meinasin että annan sille pusun, niin se puri mua tosi kipeästi alahuuleen. En meinannut saada sitä irti ensin huulesta ja pelkäsin että huuli repee. Mies sai sen irti, niin se puri miestä taas. Nyt illalla se on ollut terraariossa, ei reagoi kutsuhuutoihin (mutta elää) ja pysynyt piilossa jo noin 4 t ajan.

Saammeko rahat takaisin näillä perusteilla?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 06:59"]Gerbiili tarvitsee aina vähintään yhden lajitoverin!
[/quote] Jep! Eli vähintään 2 gerbiiliä pitää olla.

Vierailija
42/50 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae äkkiä tosiaan sille kaveri!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei taida tietää gerbiileistä mitään. :D

Vierailija
44/50 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sillä on vesikauhu? Tai ebola?

Vierailija
45/50 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun toinen gerbiili tappoi toisen. Verta oli ympäri häkkiä..

Vierailija
46/50 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee Gerbiilille kaveriksi vauva. Niillä on sitten seuraa toisistaan. Mies on innoissaan alulle laittamisesta

Vierailija
47/50 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä ? Yritit antaa pusun? No totta ihmeessä se purasee uutta ihmistä joka tulee lähelle täysin vieraassa ympäristössä.

Vierailija
48/50 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette vaan osaa

Vierailija
49/50 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo. Ei kukaan oikeasti ole noin tyhmä.

Vierailija
50/50 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Gerbiilin pitäisi antaa tutustua uuteen kotiin ihan rauhassa. Olisi myös hyvä jos gerbiilillä olisi lajiseuraa :-). Jotkin näistä kommenteista on väärässä ja ihan outoja, mutta kokeilkaa laittaa gerbiili terraarioon ja laittakaa vaikka vähän herkkuja sinne myös. Sitten vähitellen voitte alkaa sen nuuhkia teitä yms. Ehkä jonkun viikon kuluessa voitte kokeilla gerbiilin juoksutusta lattialla mutta ei ehkä pidä päästää koko huoneistoon koska gerbiili on vikkelä eläin. Muistakaa myös peittää jollain pahvilla pistorasiat! Mutta jos gerbiili ei yksin kertaisesti totu ja puree, niin kannattaa kääntyä eläinlääkärin puoleen. Minusta jokaisella eläimellä on oikeus elää! Ja ei gerbiili ole vaarallinen. Toki purema voi vähäsen sattua mutta vaarallista Se ei ole. Ja kyllä minäkin olen "suukottanut" gerbiileideni päätä hellästi :D<3. Gerbiiliä ei saisi myöskään herättää äkisti syvästä unesta :-). Terveisin. 11vuotias tyttö Espoosta :-).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi