Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi miesystävä tahtoo testeihin

Vierailija
30.09.2014 |

Ihan pakko kysyä, tiedän joo että se haluaa vetää paljaaltaan mutta mitä taas se sanoo siitä pettäisikö se.

Joten mitä te tekisitte? Meillä ei ole sitoumuksia, panosuhde vain. Yleensä panosuhteessa olen kyllä käyttänyt kondomia. Raskaudenvaaraa minulla ei ole, koska olen hedelmätön.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on hpv? Olen käynyt testeissä viime vuonna, siellä ei ollut mitään. Ja otin verikokeet jne kaikki. Mutta en tiennyt että herpes selviää verikokeissa, tai kondylooma, pitääkö niitä testejä erikseen vaatia?

AP

Vierailija
2/6 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 00:03"]Mikä on hpv? Olen käynyt testeissä viime vuonna, siellä ei ollut mitään. Ja otin verikokeet jne kaikki. Mutta en tiennyt että herpes selviää verikokeissa, tai kondylooma, pitääkö niitä testejä erikseen vaatia?

AP
[/quote]

Eivät ne näykään elleivät ole sillä hetkellä päällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 00:03"]

Mikä on hpv? Olen käynyt testeissä viime vuonna, siellä ei ollut mitään. Ja otin verikokeet jne kaikki. Mutta en tiennyt että herpes selviää verikokeissa, tai kondylooma, pitääkö niitä testejä erikseen vaatia?

AP

[/quote]

ò_ó

http://www.vaestoliitto.fi/seksuaalisuus/tietoa-seksuaalisuudesta/aikuiset/ongelmia_haasteita_sairauksia/yleisimmat_seksitaudit/hpv/

Vierailija
4/6 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla ei ole mitään tauteja, en ehkä antaisi ilman kondomia. Miehellä voi olla herpes, kondylooma tai hpv. Eivät näy testeissä.

Vierailija
5/6 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 23:33"]Jos sinulla ei ole mitään tauteja, en ehkä antaisi ilman kondomia. Miehellä voi olla herpes, kondylooma tai hpv. Eivät näy testeissä.
[/quote]

Näkyvät jos tutkitaan, kumpikin, herpes ja HPV selviää verikokein.

T.labrah.

Vierailija
6/6 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Lontoossa ja tuo on ihan normi siina vaiheessa kun suhde muuttuu vakavammaksi. Ensin pannaan kortsulla ja kun ollaan 'exclusive' pitaa kayda testeissa.