Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko minusta tulossa teiniäiti?

Vierailija
30.09.2014 |

heippa!

Täällä kirjottelee 15 vuotias tyttö.
mutta alkuun, epäilen että olisin raskaana ja testejä en voi tehdä vielä koska yhdynnästä ei ole kulunut niin kauan että se näkyisi testissä. Mutta mä en oikeen tiedä mitä pitäis tehä ku oon tän ikänen.. mä oon kyllä kauan jo haaveillu omasta lapsesta ja nyt kerranku se ois mahdollista saada se niin mitä mieltä te ootte ? oonko liian nuori äidiks ? mä osaan itse kyllä ottaa vastuun kaikesta ja valmis antamaan sille hyvän elämän koska mä en oo niitä ihmisiä jokka pystyy aborttiin..

vaivaa kans semmoinen asia että mitähän mun äiti siitä tuumais kun sanoisin olevani raskaana , heittäiskö se mut ulos ellen tee aborttia vaiko auttais mua.. Mä olisin niin valmis kaikkeen ... se on sen arvoista <3 jätän tän viestin tähän vastailkaa kommentteihin jos teitä yhtään kiinnostais auttaa mua ja kertoa vähä teijän mielipiteitänne asiasta!

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täähän on ilmiselvä provo, ei kukaan 15v löydä tältä palstalta mitään annettavaa vaan olisi tehnyt aloituksen Demiin.. Joku 30v mamma siellä pikkarit märkänä naureskelee ruudun takana

Vierailija
2/54 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 22:34"][quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 22:31"]15-vuotias todella nuori.. Itse 95% olisin abortoinut..Mutta lykkyä tyköön :/
[/quote] nuori mutta henkisesti aikuinen ja valmis ottamaan vastuun, kokemusta on vauvoista yllin kyllin.
[/quote]

Sä et nyt kyllä oikein tiedä tyttö mihin olet ryhtymässä.. Nyt se vaikuttaa niin hyvälle idealle, mut odotappas kun se vauva on siinä ensimmäisen 2kk ollu ja joudut olemaan 24/7 vauvan kanssa niin mielesi voi muuttua etkä olekkaan niin valmis. Et voi lähteä enää teinien rillutteluihin kaverien kanssa jos on lapsi. Tupakka ja alkoholi pitää jättää raskausajaksi pois, myös jos imetät niin et saa tupakoida etkä ryypätä. Yö heräilyjä tulee olemaan PALJON.. Et edes voi tajuta kuinka väsyneeksi voitkaan tulla mutta se on vain jaksettava, vauva on hoidettava vaikka mikä olisi, ei se pikkuinen itse ole pyytänyt saada syntyä tähän maailmaan. Toivon että miettisit vielä asioita. Minäkin olin hoitanut paljon vauvoja ennenkuin sain esikoiseni 28vuotiaana ja en osannut edes odottaa että vauva-arki on tällaista, onneksi en saanut teininä lasta koska en olisi varmaankaan jaksanut silloin hoitaa vauvaa niinkuin pitäisi. Nyt lapseni on yli vuoden vanha ja heräilee vieläkin öisin ja imetän vielä. Täällä on päivät täynnä menoa ja meininkiä pikku taaperon kanssa. :) En ole ollut vielä yhtäkään yötä tai päivää pois lapseni luota, enkä haluaisikaan. Sanon vielä kerran että kannattaa miettiä asiaa tarkkaan koska tämä ei ole mitään minkä saa välillä "loppumaan" pois päältä" vaan on pysyvää mistä pitää kantaa 100% vastuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 22:48"][quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 22:45"]15v ja "kauan jo haaveillut omasta lapsesta" :D Okei, joo, oon itte vasta 16v, mutta toi kuullostaa oudolle. Et niinkuin missä välissä? Jos itse tulisin nyt raskaaksi, niin pitäisin lapsen, mutta ollaankin seurusteltu poikaystävän kanssa päälle 2v. Ei pidä harrastaa seksiä, jos ei ole valmis ottamaan vastuuta tekemisistään ja it takes two to tango.
[/quote] joulu-tammikuusta suunniteltiin poikaystävänkans lasta mutta tulikin ero. ja nyt kun seurustelen uuden kanssa niin mä vaan nyt haluaisin sen ei oo varmaan vaikea ymmärtää:) tottakai mä oon ottanu vastuun teoistani :D
[/quote]

Tän on pakko olla provo! Ei kukaan voi olla noin tyhmä.

Vierailija
4/54 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 21:56"]heippa!

Täällä kirjottelee 15 vuotias tyttö.
mutta alkuun, epäilen että olisin raskaana ja testejä en voi tehdä vielä koska yhdynnästä ei ole kulunut niin kauan että se näkyisi testissä. Mutta mä en oikeen tiedä mitä pitäis tehä ku oon tän ikänen.. mä oon kyllä kauan jo haaveillu omasta lapsesta ja nyt kerranku se ois mahdollista saada se niin mitä mieltä te ootte ? oonko liian nuori äidiks ? mä osaan itse kyllä ottaa vastuun kaikesta ja valmis antamaan sille hyvän elämän koska mä en oo niitä ihmisiä jokka pystyy aborttiin..

vaivaa kans semmoinen asia että mitähän mun äiti siitä tuumais kun sanoisin olevani raskaana , heittäiskö se mut ulos ellen tee aborttia vaiko auttais mua.. Mä olisin niin valmis kaikkeen ... se on sen arvoista <3 jätän tän viestin tähän vastailkaa kommentteihin jos teitä yhtään kiinnostais auttaa mua ja kertoa vähä teijän mielipiteitänne asiasta!
[/quote]

Kulta pieni, jos osaat ottaa vastuun asiasta, niin miksi olet täällä kysymässä muilta mielipiteitä ? :(

Vierailija
5/54 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan on kovia kommentteja :D minä tulin raskaaksi 15v ja ihan halusin vauvan. Haaveilin suurperheestä jo lapsena ja 21v minulla oli 3 lasta. Kyllä nuoretkin selviää. Se on kyllä totta, että sossut kyttää ja sitä saa todistella pärjäävänsä paljon enemmän, kun aikuiset. Joka on väärin! Tuolla ne 30v mammay vetää viinaa ja imettää rööki huulessa, kun sossut silmä kovana tarkkailee vaihtaako 16v vaipan oikein. :/

Olit sitten provo tai et niin muista, että sinä päätät miten elät elämäsi ja nuoret äidit on ihan yhtä hyviä ellei joskus jopa parempia ;)

Vierailija
6/54 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 01:18"]Johan on kovia kommentteja :D minä tulin raskaaksi 15v ja ihan halusin vauvan. Haaveilin suurperheestä jo lapsena ja 21v minulla oli 3 lasta. Kyllä nuoretkin selviää. Se on kyllä totta, että sossut kyttää ja sitä saa todistella pärjäävänsä paljon enemmän, kun aikuiset. Joka on väärin! Tuolla ne 30v mammay vetää viinaa ja imettää rööki huulessa, kun sossut silmä kovana tarkkailee vaihtaako 16v vaipan oikein. :/

Olit sitten provo tai et niin muista, että sinä päätät miten elät elämäsi ja nuoret äidit on ihan yhtä hyviä ellei joskus jopa parempia ;)
[/quote] juuri niin! kiitos <3

Vierailija
7/54 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buu. Sä et tiedä mitä olet tekemässä. 10 vuoden päästä häpeäisit silmät päästäsi kun lukisit nuo nyt kirjoittamasi viestit!

Vierailija
8/54 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 01:18"]

Johan on kovia kommentteja :D minä tulin raskaaksi 15v ja ihan halusin vauvan. Haaveilin suurperheestä jo lapsena ja 21v minulla oli 3 lasta. Kyllä nuoretkin selviää. Se on kyllä totta, että sossut kyttää ja sitä saa todistella pärjäävänsä paljon enemmän, kun aikuiset. Joka on väärin! Tuolla ne 30v mammay vetää viinaa ja imettää rööki huulessa, kun sossut silmä kovana tarkkailee vaihtaako 16v vaipan oikein. :/ Olit sitten provo tai et niin muista, että sinä päätät miten elät elämäsi ja nuoret äidit on ihan yhtä hyviä ellei joskus jopa parempia ;)

[/quote] Minkälainen koulutus sulla on ja millä elätit itsesi silloin 15-veenä? Vai vanhemmatko elätti ja otti vastuun vauvasta...

Vierailija
9/54 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et osaa ottaa vastuuta ehkäisystä, et varmaan vauvastakaan.

Vierailija
10/54 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastuunha kukin osaa ottaa ehkäisystä , mutta ei sattunut nytten olemaan koska halusin sitä:)

Vierailija
11/54 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 21:58"]

vastuunha kukin osaa ottaa ehkäisystä , mutta ei sattunut nytten olemaan koska halusin sitä:)

[/quote]

Haluat kai sitten hankkia sen asunnon, mennä töihin ja maksaa mukulan elatuksen ihan omista pikku pennosistasi.

Vierailija
12/54 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no et sä nyt kovin kauaa ole sitä omaa lasta ehtinyt toivomaan, kun olet vasta 15v. Jos meinaat että että olet ihan jo 13 vuotiaasta asiaa miettinyt, niin ei semmoista lasketa, se on normaalia lapsen haaveilua. niin leikkii 4-vuotiaatkin päiväkodissa kotileikkejä, ja toivoo synttärilahjaksi omaa hevosta. 

Olet aika lapsellinen, jos et erota oikeaa elämää omista vaalenpunaisista haihatuksistasi. 

Vierailija
13/54 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele, nyt vauvasi alkaa rääkymään lisää tissiä, vaikka söi alle puoli tuntia sitten. Joudut lopettamaan netissä surffailun heti siihen paikkaan. Kun nälkä on voitettu, vauva turauttaa vaippaansa äkäiset kakat. Eli ei muuta kuin pyllyn pesulle. Takaisin yöunille... mutta uni ei enää tulekaan. Nyt vauva kaipaa seuraa, ja vain äidin seura kelpaa. Kaiken lisäksi sinulla on hirveä vessahätä ja väsyttääkin jo. Vannotat mielessäsi itsellesi, että huomenna nukut sillä aikaa kun vauva nukkuu.

Jaksatko tätä ensimmäiset 6 kk 24 tuntia vuorokaudessa ja 7 päivää viikossa? Ja voin vielä sanoa, että tuo on helppoa aikaa tulevaan verrattuna.

Vierailija
14/54 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sun yläaste on ohi niin sitten ei varsinaisesti esteitä ole. Oppivelvollisuus tarkottaa yläasteen suorittamista ja sen jälkeen olet vapaa tekemään miten itse haluat. 

Vierailija
15/54 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulet saamaan täällä paljon asiattomia ja tarkoituksellisen loukkaavia kommentteja varsinkin ilta- ja yöaikaan. Lue asialliset ja jätä ääliöviestit omaan arvoonsa niitä kommentoimatta.

Vierailija
16/54 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

valmis ottamaan vastuun :) teen mitä vaan että vauvalla ois kaikki hyvin:)

Vierailija
17/54 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin, vauva syntyisi pari viikkoa 9 luokan loppumisen jälkeen:)

Vierailija
18/54 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos!

Vierailija
19/54 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämmössii voi olla :o

Vierailija
20/54 |