Sulje silmäsi ja kuuntele. Mitä kuulet juuri nyt?
Minä kuulen hiljaisuutta ja pienellä äänellä olevan television, mentalist taitaa olla menossa.
Kommentit (56)
Aatsiwembaawaa wembaawaa a wemba wa a wemba wa a wemba wa a wemba wa.....hii i ii i iii iii ii wio wamba wee...
Telkkarista kuuluu jalkapalloa, mies näpyttää koneella työjuttuja ja mopot ajaa paskarinkiä pihalla. Ei ainakaan liian hiljasta ole.
Miksi silmät pitää sulkea? Mulla on kyky kuulla myös silmät auki!
Peter Nymanin äänen ja miehen läppärin naputuksen kun se kirjoittaa kiivaasti.
Jääkaapin äärimmäisen raivostuttavan epäsäännöllisen naksuttelun.
Suihkun lotinaa ja läppärin hurinaa.
Liikenteen melua, jääkaapiin hurinaa.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 21:59"]
Miksi silmät pitää sulkea? Mulla on kyky kuulla myös silmät auki!
[/quote]
Kokeile. Siinä on ero.
Al Pacino paasaa jostain, ilmastointilaite hurisee ärsyttävästi, Sseinäkello tikittää ja mies hengittää syvään sohvalla, kuulistaa siltä että kuorsaa noin minuutin sisään.....
Kuivausrummun hurinaa ja alakerrasta telkkarin ääni. En saa selvää mikä ohjelma.
Mieheni puhuu...kuulen vain jotain blaa blaa blaa..
Vauva tuhisee omassa sängyssään, alakerrasta kuuluu telkkarin äänet
Lapsen krohisevaa unihengitystä, ilma humisee pienistä ilmavaihtoaukoista, naapurihuoneistoista kuuluu hyvin vaimeita satunnaisia kolahduksia, askeleiden ääniä, lauseita sieltä täältä. Oma maha kurnii ajoittain. Ihana ketju btw :)
Kellon rauhallinen tik tok tik tok raksutus, korvissa vähän humisee. Viritettyjen mopojen ääni jossain kaukana. Telkkari on päällä ja sieltä kuuluu joku naisen ääni, luultavasti mainoksia. Koira kävelee lattialla ja kuuluu se ääni kun kynnet ja tassut osuu maahan. Jääkaappi narisee ja paukkuu (pitäis ostaa uus).
Poikani hengityksen, muuten hiljaisuutta
Korvat soi hiukan, ilmanvaihto humisee (isolla kun pyykit kuivuu), jääkaappi kurahteler välillä. Vauvan nenä hiukan vinkuu ja välillä kuuluu nielaisun/imemiseen ääni tai syvempi henkäys.