Sulje silmäsi ja kuuntele. Mitä kuulet juuri nyt?
Minä kuulen hiljaisuutta ja pienellä äänellä olevan television, mentalist taitaa olla menossa.
Kommentit (56)
Kolmesta eri suunasta tulevaa näppiksen naputusta, Ilmastointilaitteen hurinaa ja 1 kollega puhuu puhelimeen.
- tasaisin väliajoin ajaa auto talon ohi
- rauskutus kuuluu keittiöstä, kun kissa syö kuivaruokaa
- seinäkellon naksutus
- jääkaapin korahdus
Tietokoneen surinan ja pientä "tup tup" ääntä kun kissa istuu ikkunalaudalla ja tuputtelee polkuanturoilla ikkunaa, siinä taitaa lennellä kukkakärpäsiä.
Jostain kaukaa kuultaa vasaran pauketta.
Pora laulaa alakerrassa saatana jo neljättä kuukautta. Rempan piti olla jo valmis, mutta ne paskiaiset ole saanee siellä mitään aikaan. Varmaan seuraavatkin kolme kuukautta kuunellaan kyrpä otsassa poran laulua klo 7-15. Ja mun pitäis opiskella tässä metelissä.
Mies tuhisee vieressä, tietokone humisee ja auto murisee hiljaa kaukaa mennessään ohi.
Titanicin sountrackia kuulokkeista.
RadioCity soi taustalla, vieressä olevalta tieltä autojen ääniä, yläkerrassa joku siirtelee tuolia(?)
Mies nukkua tuhisee. Räkää kuulostaa sillä olevan nenässä. Kello raksuttaa. Mopot pärräilee jossain kauempana, vaimeasti kuuluu ulkoa.
pakastin hurisee ja kello raksuttaa
Tinnitusta. Sitä kuulen aina hereillä ollessani ja minulta menee kohta hermot.
Hiukan korvat soi. En muuta. Harvoin menee auto maantiellä ohi.
Mä kuulen Saarioisten mainoksen, jossa muksuilta kysytään, mitä on tiedostava kuluttaja. Voi ei, nyt se muuttui Trivagoon! Nyt se haluaa mennä Roomaan!
Rouskutusta. Otin juuri leivän uunista ja nyt maistelen ekaa palaa. Hyvä rapea kuori.
YleX läppäristä. Jääkaappi jotain korisee.
Miehen työhuoneesta seinän takaa kuuluu tulostimen ääni. Firman laskutuksia tekee.
Tietokoneen hurinaa. Etäpäivällä kotona. Aloitin jo ennen seiskaa. Nyt luova tauko!