En ihmettele miksi Sinkkulaiva- ohjelman sinkut..
En kyllä yhtään ihmettele miksi sinkkulalva-ohjelman sinkut ovat sinkkuja. Molemmat kaudet olen katsonut. Paljon vaatimuksia puoliso-ehdokkaille vaikka oma "taso" on mitä on. On ylipainoisia, monta kertaa eronneita työttömiä, vastenmielisen näköisiä jne ja vaatimuksia miehelle/ naiselle on: nuori, komea/ kaunis, treenattu, hyvä ammatti jne..
Eikö pitäisi tajuta se oma taso ja etsiä miestä siltä alueelta? :D. Ei kutosen akat kympin miehiä saa. Eikä kutosen miehet kymppejä. Niin se vaan menee.
En tippaakaan ihmettele sinkkuutta heillä.
Kommentit (41)
[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 18:19"]
[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 18:03"]
Mira ja Neea olivat ihan kammottavia wt-ilmestyksiä! Hyi että! Viivi oli nolo puuma. Se punatukkainen (en muista nimeä) ja Riia olivat ihan herttaisia, mutta jotenkin ihan järkyttävän yksinkertaisen oloisia. Huh.
[/quote]
sitä kans ihmettelin että mitä se Viivi oikein kuvitteli itsestään. Itse on vanha, lihava, 4 lapsen äiti ja hirveät vaatimukset miehelle. Pitää olla ainakin kymmenen vuotta nuorempi? ja käyttää tietynlaisia farkkuja ja ties mitä.. toivottavasti viivi tajuaa että niillä nuorilla komeilla miehillä on varaa ottaa omankin ikäinen, hoikka ja lapseton nainen.
[/quote]
Joo, ihmettelin myös vähän sitä Viiviä. Vaikka olisi kuinka hyvä tyyppi, niin ihan keski-ikäisen tädin näköinen oli, vaikka itse niin niitä keski-ikäisiä setämiehiä haukkui. Ja musta oli jotenkin noloa, kun Viivi näytti roikkuvan niiden poikien perässä, totta kai ravintolassa oli ihan ok jutella ja istuskella samassa pöydässä mutta sitten myöhemmin näytti siltä että pojat halusi lähteä muualle ja Viivi yritti vain roikkua mukana.
Eikai noille numeroille mitään jämptiä kaavaa ole, kyllä minä ainakin osaan "pisteyttää" ihmisiä päässäni, ja luulen että muutkin osaavat ja tietävät mitä tarkoitan? :).
Eikä siitä pisteytyksestä tarvi ottaa nokkiinsa. Se vain helpottaa kumppaninetsintää. Turha sitten on muuten itkeä kun "kukaan mies ei kiinnostu" kun tavoittelee kuuta taivaalta :).
Haha, edes Tunkki ei huoli tuota tämänpäiväistä miestä. Ei tuo ihan nelostasoa kyllä ole (mitä Tunkki taas oikeasti on), muttei kymppiäkään. Leikkais tuon typerän töpö-partansa pois ja siistisi vähän tuota reuhkaa ja tuo karmea seiska-live paita helvettiin. Voisi olla ihan fiksun näköinenkin näillä spekseillä.
Minkäs numeron muuten annatte itsellenne?
Itse antaisin itselleni kasin tai ysin. 20-vuotias urheilullinen ja sivistynyt nuori mies joka haluaa oppia uutta. kyllä noi sinkkulaivan tyypit on usein ihan sieltä huonoimmasta päästä joita näkyy.. Mutta kaikilla onkin eri intressit elämässä =) Ei absolutisti halua usein alkoholistia elämäänsä, eikä ammattiurheilija sohvaperunaa.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 18:03"]
Mira ja Neea olivat ihan kammottavia wt-ilmestyksiä! Hyi että! Viivi oli nolo puuma. Se punatukkainen (en muista nimeä) ja Riia olivat ihan herttaisia, mutta jotenkin ihan järkyttävän yksinkertaisen oloisia. Huh.
[/quote]
Tosi hauskoja olivat. Paras oli mielestäni se yksi hieman boheemi neiti joka pelkäsi miehen kosketustakin. Olisiko nimi ollut Katariina. Minulla on samanlainen kaveri, ikisinkku. Todella kovat vaatimukset.
Mielestäni se 4-kymppinen punahiuksinen äiti, jolla oli ne raitasukat, oli tosi kaunis ja kivanoloinen nainen. Lauloikin nätisti karaokessa, ei tullut myötähäpeää. Varmaan on ihan valinnan varaa miehissä hänellä.
Haha, toi tän päivänen on joskus pokaillu mua baarissa. Lähdin loppuillasta sit kuitenkin yksin himaan :D
Mulle ihmisen "tason" määrittää riittävästi jo tuollainen, että haluaa osallistua moiseen ohjelmaan...
[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 20:46"]
Minkäs numeron muuten annatte itsellenne?
[/quote]
Sitä eivät kehtaa miettiä.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 20:46"]Minkäs numeron muuten annatte itsellenne?
[/quote]
Rehellisen seiskan.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 20:46"]Minkäs numeron muuten annatte itsellenne?
[/quote]
Rehellisen seiskan.
katso vaikka amerikan sinkkulaivaa :)
Panin merkille seuratessani ko ohjelmaa, että monet mukiinmenevän näköisetkin jäivät ilman seuraa, koska vaatimuslista oli aivan naurettava. Tottakai ymmärrän, että jokaisella meillä on sellaiset suurinpiirteiset suuntaviivat esim vastapuolen ulkonäöstä tai toimeentulosta, mutta naurettavaksi menee, jos ei missään olosuhteissa suostu edes tutustumaan ihmiseen, mikäli hiukset on yhdellä kertaa kammattu pari astetta väärään suuntaan.
Huomasin, että monilla niillä, jotka suhtautuivat tulevaan kumppaniehdokkaaseen avoimesti, riitti tanssittajia ja seuraa vaikka kuinka paljon.
Yksi jakso oli hauska jossa se nuori mies oli "voittanut" nuoren naisen napakympissä ja menivät nauttimaan ihan oikeaa samppanjaa. Kumpikaan ei tiennyt kuinka pullo avataan, joten neitonen repi suunnilleen kaikki etiketit pullosta irti ja jotenkin onnistui avaamaan. Kaatoi lasilliset molemmille ja sitten siirsi molemmat lasit nuoren miehen eteen sanoen ettei itse juo tuollaista. Sen jälkeen istui tuppisuuna pöydässä. Todella noloa:) Tosin ikä taisi olla molemmilla alle 20v.
Miten nuo osallistujat saadaankin kuulostamaan niin itserakkailta?
On paljon pahempiakin asioita kuin olla vähän luuseri, luulisi nyt että niitä reppanoita nyt riittäisi niin paljon että voisivat keskenään pariutua.
Se mitä en sen sijaan ollenkaan ymmärrä on että miten ne ihmiset (yleensä miehet) syyttävät huonosta menekistään naismarkkinoilla ujouttaan, eivätkä sitten tosiaan saakaan oikein mitään aktiivisuutta itsestään irti siellä sinkkuristeilyllä jossa naisia olisi vaikka kuinka. Ja silti nämä ovat ihmisiä joita ei ole ujostuttanut mennä telkkariin kertomaan todella henkilökohtaisia asioitaan! Luulisi että olisi paljon helpompaa mennä juttelemaan muutamalle naiselle baarissa kuin ottaa kamerat peräänsä kuvaamaan koko kansalle sitä miten istut yksin baarin pöydässä ja toivot että joku muu ottaisi kontaktia...