Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on se erottava tekijä ihmisellä, joka voi aloittaa suhteen varatun ihmisen kanssa ja sillä kuka ei aloita?

Vierailija
29.08.2021 |

Mulla olisi mahdollisuus aloittaa seksisuhde varatun miehen kanssa, jolla lapsia. Exäni lähti synnytettyäni lapsemme toisen naisen matkaan, heillä oli ollut suhde jo pidempään.
Mä tiedän että jos sanoisin kaksi sanaa, niin tämä "kaverisuhde" varatun miehen kanssa muuttuisi fyysiseksi, mutta en pysty koska en halua rikkoa tuota perhettä. Onko todella näin että varatun miehen kanssa suhteeseen lähteneet ette vaan miettineet sitä muuta perhettä, vai?

Kommentit (293)

Vierailija
141/293 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä käytän naimisissa olevia miehiä seksiseurana. Ovat helppoja, tarjoavat itseään, on vara valita useammasta ja mielellään tarjoavat aina illan; teatterin/keikan tms., illallisen, yökerhon ja juomat. Ja hotellin yhteistä yötä/yhteisiä öitä varten. Eivät jää nurkkiin pyörimään, siitä iso plussa.

Ei mitään kiinnostusta parisuhteeseen enää, lapset jo isoja, enkä kotiini halua miestä venymään.

Ja oma raha säästyy, kun kaikki huvitukset maksaa aina pildukantuskainen mies. Säästyneillä rahoilla matkailemme lasten kanssa. Ja tämä kaikki ei tapahdu kotikaupungissani.

Toimii!

Eikö ole kauheaa olla noin miesvihamielinen? Toivottavasti sinulla ei ole poikaa.

Mitä vihaa tuossa on. Aikuiset ihmiset, kyllä ne saa seksiä harrastaa. Ja jos mies haluaa maksaa niin sehän on hänen asiansa. Tee sinä toisin, ja anna muitten aikuisten elää tavallaan.

Kadehtiminen on rumaa.

Niin, on totta, että ihmiset ottaa seksin eri tavoilla. Joillekin se on syvää sitoutumista edellyttävä hyvin intiimi teko, jossa on tunteet, hellyys, vastuu, rakkaus. Yhteinen historia ajan oloon. Toiset eivät edellytä tällaista, vaan nauttivat seksistä muilla tavoilla, ehkä hieman pinnallisemmin tunnetasolla, mutta varmaan himo korvaa puuttuvan rakkauden.

Herrasiunaa mitä jeesustelua, älä nyt viitsi.

Se sinunkin kumppanisi kiitää tuolla ulkona heti kun silmä välttää. Työskentelen ravintolapäällikönä ja voin kertoa, että ne, joiden vaimo taatusti luulee, että mies on uskollinen, ovat usein kaikista villeimpiä menijöitä.

😂

Tietääkö ravintolapäällikkö että ne kunnollisimmat ja uskollisimmat ei missään ravintoloissa hyppää ilman perhettään tai vaimoaan? 😂

Voi voi, kylläpä ne vaan kulkee. Ja sitä suuremmalla syyllä kun vaimolla on tuommoinen asenne, vankilassa ei ole koskaan kivaa.

Ja ei se naiminen iltaa eikä yötä tarvitse, Minä petin päivällä, töistä kun on helppo poiketa sinne j tänne. Tyhmä olet.

Niin olet. Joillakin on moraali, toisin kuin sinulla.

Sinä voit nauttia moraalistasi kun kumppanisi haluaa uuden suhteen. 😂 Kaikki voittavat!

Vierailija
142/293 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni petti mua kaksi vuotta sitten. Meillä oli mennyt edeltävästi pari vuotta todella kurjasti. Oltiin sellaisessa pahan olon oravanpyörässä, josta kumpikaan ei osannut pois. Mietin vakavasti avioeroa, mies ajatteli, että ”kyllä tämä tästä”. Meillä kaksi alle kouluikäistä lasta.

Mies tapasi harrastusten kautta naisen, joka myös tahoillaan onnettomassa liitossa (lapseton). Mieheni aloitti tämän naisen kanssa seksisuhteen, joka kesti kolme kuukautta ennen kuin jäivät kiinni (näin viestit).

Ensimmäisen vuosi pettämisen jälkeen oli aivan kamala. Pelkkää epätoivoa ja tuskaa. Sen jälkeen aloimme rakentaa uutta, parempaa avioliittoa. Tuli puhuttua kaikki asiat, jotka olisi pitänyt puhua kolme vuotta sitten.

Miksi jotkut sitten pettävät? Ovat onnettomia kotona. Nainen pettää, koska rakastuu. Mies pettää, koska haluaa seksiä. Tämä päti ainakin meillä. Jos tätä pettämistä ei olisi tullut, niin meille olisi tullut minun aloitteestani avioero. Myös omassa mielessä oli käynyt pettäminen.

Sitten vuosi omaa terapiaa (helpointa olisi ollut huutaa miehelle ”SIKA!!”) ja ymmärrys, miksi näin kävi. Peiliin katsominen, että kaikki ei ole sen toisen osapuolen vikaa. Puoli vuotta pariterapiaa. Vahinko tapahtui, ihmiset tekevät virheitä. Fiksut oppivat virheistään.

Kun pettäminen selvisi, oma maailmani romahti. Samaan aikaa töissä oli äärettömän kuormittavaa ja yksi lähiomainen sairastui vakavasti. Vuosien univelka painoi niskassa. Viisain neuvo tuli läheiseltä ihmiseltä, joka sanoi, että ”älä tee ensimmäisen kuukauden aikana mitään muuta kuin hengitä”. Jos joku olisi sanonut, että elämme nyt kaksi vuotta tapahtuneesta avioliiton parasta aikaa, en olisi uskonut. Mutta niin siinä kävi. Mutta matka ei ollut helppo.

Niille, jotka miettivät pettämistä, niin kysykää, että miksi. Olen tätä kysynyt myös itseltäni, koska ajatus oli mielessäni usein.

Omalta kohdaltani voin sanoa, että elämä voitti. Mutta oli niin kamala tie etten halua sinne enää koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/293 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oo muutenkaan niin hyvä ihminen että seisoisin tuijottamassa peiliin ja ihailisin sädekehääni. Jos haluan jonkun niin otan sen, perheensä ei ole minun päänsärkyni vaan sen jolla se perhe on

Minulle riittää hyvä seksi, en missään nimessä halua miestä itselleni. Pitäköön vaimo ja lapset loistavan perheenisänsä.

Sun elämäsi taitaa olla muutenkin rikki, joten mitä väliä on millään.

Nää on säälittäviä nämä jotka luulevat, että jonkun elämä on rikko jos nauttii pelkästä seksistä eikä halua parisuhdetta. Itsetunto on mennyt kun et kenellekään kelpaa.

Tässä näemme oppikirjamaisen esimerkin narsistisesta projisoinnista.

Vierailija
144/293 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tekee eron ihmisen välillä, joka pettää puolisoaan ja ihmisen, joka ei petä? Kysy puolisolta. Se varattu siinä on se petturi.

Tässä ajattelemme eri tavalla. Mä olen ystävystynyt tämän perheen kanssa tai lähinnä lasten ja miehen ja taustalla se että vaimo luottaa mieheen ja luultavasti myös minuun koska vietän aikaa hänen puolisonsa kanssa, kokisin että pettäisin myös tämän naisen luottamuksen, vaikkemme ole ystäviä tämän naisen kanssa moikkaamme kun näemme kadulla. Pitäisikö minun olla tuntematta tuota naista tuolla tasolla, että vain mies olisi se pettäjä?

Ap

Mä en voisi vampata sellaisen henkilön miestä, johon törmään silloin tällöin ja olisimme moikkausasteella. Mutta jos haluaisin kovasti jotain miestä, jonka tiedän olevan parisuhteessa, mutta minulla ei olisi mitään kontaktia tämän naiseen tai asuisivat eri paikkakunnalla, voisin vaikka vampatakin.

Olen yleisesti ottaen sitä mieltä, että ihmisten keksintöä koko monogaamisuus.

Vierailija
145/293 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin myös itseäni ja tekoni seurauksia itselle: pahat teot kostautuvat tekijälle ajan oloon.

😂

Äläpä naura. Krooninen pettäjä sairastui eturauhassyöpään ja leikkauksen sekä hoitojen jälkeen ei kulli enää keuli 😂. En muista milloin olisin nauranut niin makeasti kuin sillon kun tästä kuulin.

Mikähän tulee olemaan sinun kohtalosi, voipi se sairastunut ja moni muu päästä vielä makeasti nauramaan sinulle. Sitten kun makaat kivuissasi ja odotat kuolemaa muistapa nuo sanasi, olet hirveä ihminen.

Pointti tais olla tuossa se, että pettäjä sai mitä ansaitsi, eli pettäminen loppui. Syövälle ei kukaan naureskele, se oli vain syy kohtalolle.

Vierailija
146/293 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä käytän naimisissa olevia miehiä seksiseurana. Ovat helppoja, tarjoavat itseään, on vara valita useammasta ja mielellään tarjoavat aina illan; teatterin/keikan tms., illallisen, yökerhon ja juomat. Ja hotellin yhteistä yötä/yhteisiä öitä varten. Eivät jää nurkkiin pyörimään, siitä iso plussa.

Ei mitään kiinnostusta parisuhteeseen enää, lapset jo isoja, enkä kotiini halua miestä venymään.

Ja oma raha säästyy, kun kaikki huvitukset maksaa aina pildukantuskainen mies. Säästyneillä rahoilla matkailemme lasten kanssa. Ja tämä kaikki ei tapahdu kotikaupungissani.

Toimii!

Eikö ole kauheaa olla noin miesvihamielinen? Toivottavasti sinulla ei ole poikaa.

Mitä vihaa tuossa on. Aikuiset ihmiset, kyllä ne saa seksiä harrastaa. Ja jos mies haluaa maksaa niin sehän on hänen asiansa. Tee sinä toisin, ja anna muitten aikuisten elää tavallaan.

Kadehtiminen on rumaa.

Niin, on totta, että ihmiset ottaa seksin eri tavoilla. Joillekin se on syvää sitoutumista edellyttävä hyvin intiimi teko, jossa on tunteet, hellyys, vastuu, rakkaus. Yhteinen historia ajan oloon. Toiset eivät edellytä tällaista, vaan nauttivat seksistä muilla tavoilla, ehkä hieman pinnallisemmin tunnetasolla, mutta varmaan himo korvaa puuttuvan rakkauden.

Se sinunkin kumppanisi kiitää tuolla ulkona heti kun silmä välttää. Työskentelen ravintolapäällikönä ja voin kertoa, että ne, joiden vaimo taatusti luulee, että mies on uskollinen, ovat usein kaikista villeimpiä menijöitä.

😂

Tietääkö ravintolapäällikkö että ne kunnollisimmat ja uskollisimmat ei missään ravintoloissa hyppää ilman perhettään tai vaimoaan? 😂

Voi voi, kylläpä ne vaan kulkee. Ja sitä suuremmalla syyllä kun vaimolla on tuommoinen asenne, vankilassa ei ole koskaan kivaa.

Ja ei se naiminen iltaa eikä yötä tarvitse, Minä petin päivällä, töistä kun on helppo poiketa sinne j tänne. Tyhmä olet.

Sinä voit nauttia moraalistasi kun kumppanisi haluaa uuden suhteen. 😂 Kaikki voittavat!

Ei ole halunnut. Yritä sinä saada edes suhde!

Vierailija
147/293 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin myös itseäni ja tekoni seurauksia itselle: pahat teot kostautuvat tekijälle ajan oloon.

😂

Äläpä naura. Krooninen pettäjä sairastui eturauhassyöpään ja leikkauksen sekä hoitojen jälkeen ei kulli enää keuli 😂. En muista milloin olisin nauranut niin makeasti kuin sillon kun tästä kuulin.

Mikähän tulee olemaan sinun kohtalosi, voipi se sairastunut ja moni muu päästä vielä makeasti nauramaan sinulle. Sitten kun makaat kivuissasi ja odotat kuolemaa muistapa nuo sanasi, olet hirveä ihminen.

En ole pettäjä, joten karma ei kohtele. Vahingonilo on iloa aidoimmillaan, sen myönnän.

Karma TAATUSTI kohtelee sinua kovimmalla kädellä ivasi takia! Vain alhainen ja sairas ihminen nauraa toisen ihmisen sairastumiselle ja taatusti joudut vielä sanasi maksamaan! Se jos mikä on aivan varmaa!

Vierailija
148/293 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että ero on siinä, että toiset elävät hetkessä, eivätkä ajattele minkälaista tuskaa ja sekaannusta on mahdollisesti tulossa tekojensa seurauksena. Toiset miettivät, jo ennen kuin alkavat mihinkään, miten pystyvät elämään jatkossa mahdollisesti huonojen valintojen kanssa; pystynkö kunnioittamaan enää itseäni, haluanko aiheuttaa tuskaa toisille ihmisille, valitsenko oikein ja olen ehkä onnellisempi tulevaisuudessa.

Vierailija
149/293 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toimii!

Kadehtiminen on rumaa.

😂

Minulla on, juurihan kerroin, että petin. Tollo!

Vierailija
150/293 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella mustavalkoista ajattelua tässä ketjussa. Oikea ”Minä olen hyvä ihminen”- kehumisketju.

En ole pettänyt koskaan enkä rikkonut mitään suhdetta. Mutta ajattelen asiasta paljon laajemmin kuin moni täällä.

Narsistikin löysi vihdoin tähän ketjuun. Huomenta!

Sinäet taida tietää mitä narsisti tarkoittaa, idiootti.

En ole tuo jolle vastaat.

Valitettavasti tiedän. Tykkäävät myös käyttää sanaa idiootti.

Vierailija
151/293 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihastunut varattuun mieheen. En olisi ihastunut jos hän ei olisi flirttaillut jatkuvasti. Vielä mitään ei ole tapahtunut, sillä tapaamme vain töissä. Vetovoima jota olen alkanut tuntea sitä miestä kohtaan on niin voimakasta etten voisi pidätellä itseäni jos mies tekisi aloitteen. Minulla on pikkuhousut ihan märät kun vietän hetkenkin hänen seurassaan. Itse en aio aloitetta tehdä. Eli tuskin mitään tapahtuu, mutta en oikeasti pysty pidättelemään itseäni jos mies vie asiaa flirttiä pidemmälle!! Olemme eläimiä eikä sillä ole tekemistä moraalini kanssa. En ole jahdannut sitä miestä. Yritin olla asiallinen, mutta hän vaan jatkoi silti sitä flirttiä ja tekee sitä kaikkien kanssa! Mies ei edes ole ulkoisesti yhtään tyyppiäni, mutta tutustuessa häneen en ole varmaan ikinä tavannut ketään niin seksikästä. Olen kateellinen vaimolle. En ottaisi toisen omaa. Yksi yö riittäisi.

En ottaisi toisen omaa, mutta lainaisit kerran? Kateudesta itsekkin kommentoit. Kilpailu ei ole koskaan tervettä parisuhde asioissa. En ikinä suostuisi varatun leluksi.

Vierailija
152/293 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole niin täydellinen ihminen muutenkaan, että joku peiliin tuijottaminen ahdistaisi jos olisin ollut varatun kanssa.

Elämä on koulinut ja en hae vakituista kumppania. Ja jos rakastun varattuun joskus niin sen näkee sitten, ei voi etukäteen tietää.

Vaaleanpunaiset lasit ovat tippuneet jo aikaa siitä, että muiden elämä olisi kiinni siitä, että kun minä elän nuhteettomasti ja rehellisesti niin...

Mielestäni arat ja, ns. kunnolliset ihmiset, täydellisyyden, nuhteettomuuden tavoittelijat ja "mitä muutkin minusta ajattelisivat" on syy olla olematta varatun kanssa, ei välttämättä korkea moraali tai suoraselkäisyys. Se vain tuntuu syyksi sanottuna niin ylevältä ja jalolta. Ja paremmalta syyltä.

Ehkä myös varman päälle pelaaminen.

Myös monet pelkäävät, suoraan tai ehkä alitajuisesti, että oma puoliso pettäisi. Kun on itse nuhteeton niin toivoo, että puolisokin silloin on.

Tai ainakin voi silloin sanoa, että minä en ainakaan pettänyt.

Tämä taas liittyy edellä kerrottuun kunnollisuuteen.

Myös muiden yläpuolelle asettuminen ja "huonompien" ihmisten huonoiksi tunteminen tuo tiettyä mielihyvää kun siihen peiliin katselee ja sädekehä oikein kimaltaa.

Olen ihan samaa mieltä. Pelkoa tuo toisten elämän kyttääminen ja arvosteleminen on. Pelkoa siitä että joku tällakinen vamppi tulee ja vie sen omankin miehen. Joko tuo pelko on täysin irrationaalista ja naisesta itsestään lähtöisin, tai sitten hänen miehenä on joka hameenhelman perään tarraava häntäheikki. Kummassakaan tapauksessa syy tai vika ei ole muissa, vaan suhteessa ja sen molemmissa osapuolissa.

Vierailija
153/293 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni petti mua kaksi vuotta sitten. Meillä oli mennyt edeltävästi pari vuotta todella kurjasti. Oltiin sellaisessa pahan olon oravanpyörässä, josta kumpikaan ei osannut pois. Mietin vakavasti avioeroa, mies ajatteli, että ”kyllä tämä tästä”. Meillä kaksi alle kouluikäistä lasta.

Mies tapasi harrastusten kautta naisen, joka myös tahoillaan onnettomassa liitossa (lapseton). Mieheni aloitti tämän naisen kanssa seksisuhteen, joka kesti kolme kuukautta ennen kuin jäivät kiinni (näin viestit).

Ensimmäisen vuosi pettämisen jälkeen oli aivan kamala. Pelkkää epätoivoa ja tuskaa. Sen jälkeen aloimme rakentaa uutta, parempaa avioliittoa. Tuli puhuttua kaikki asiat, jotka olisi pitänyt puhua kolme vuotta sitten.

Miksi jotkut sitten pettävät? Ovat onnettomia kotona. Nainen pettää, koska rakastuu. Mies pettää, koska haluaa seksiä. Tämä päti ainakin meillä. Jos tätä pettämistä ei olisi tullut, niin meille olisi tullut minun aloitteestani avioero. Myös omassa mielessä oli käynyt pettäminen.

Sitten vuosi omaa terapiaa (helpointa olisi ollut huutaa miehelle ”SIKA!!”) ja ymmärrys, miksi näin kävi. Peiliin katsominen, että kaikki ei ole sen toisen osapuolen vikaa. Puoli vuotta pariterapiaa. Vahinko tapahtui, ihmiset tekevät virheitä. Fiksut oppivat virheistään.

Kun pettäminen selvisi, oma maailmani romahti. Samaan aikaa töissä oli äärettömän kuormittavaa ja yksi lähiomainen sairastui vakavasti. Vuosien univelka painoi niskassa. Viisain neuvo tuli läheiseltä ihmiseltä, joka sanoi, että ”älä tee ensimmäisen kuukauden aikana mitään muuta kuin hengitä”. Jos joku olisi sanonut, että elämme nyt kaksi vuotta tapahtuneesta avioliiton parasta aikaa, en olisi uskonut. Mutta niin siinä kävi. Mutta matka ei ollut helppo.

Niille, jotka miettivät pettämistä, niin kysykää, että miksi. Olen tätä kysynyt myös itseltäni, koska ajatus oli mielessäni usein.

Omalta kohdaltani voin sanoa, että elämä voitti. Mutta oli niin kamala tie etten halua sinne enää koskaan.

Olen pettänyt naisena jännityksen ja vaihtelun vuoksi. En ole ollut onnettomassa liitossa tai rakastunut.

Vierailija
154/293 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toimii!

Kadehtiminen on rumaa.

😂

Minulla on, juurihan kerroin, että petin. Tollo!

Mahtaako kuitenkaan olla? Ääliö

Vierailija
155/293 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa että nyt teillä menee paremmin. Ja tätä olen yrittänyt täällä sanoa, että ottakaa petetyt myös vastuu siitä mitä teette/jätätte tekemättä. Jossain mättää kun puoliso lähtee vieraisiin. Uhriudutte ja teette itsestänne marttyyrin, kun olisitte aikoinaan käyttäneet energiaa myös siihen parisuhteeseen.

Vierailija
156/293 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tekee eron ihmisen välillä, joka pettää puolisoaan ja ihmisen, joka ei petä? Kysy puolisolta. Se varattu siinä on se petturi.

Tässä ajattelemme eri tavalla. Mä olen ystävystynyt tämän perheen kanssa tai lähinnä lasten ja miehen ja taustalla se että vaimo luottaa mieheen ja luultavasti myös minuun koska vietän aikaa hänen puolisonsa kanssa, kokisin että pettäisin myös tämän naisen luottamuksen, vaikkemme ole ystäviä tämän naisen kanssa moikkaamme kun näemme kadulla. Pitäisikö minun olla tuntematta tuota naista tuolla tasolla, että vain mies olisi se pettäjä?

Ap

Mies on se joka pettää jos hän on varattu. Silti myös varatun kanssa oleva tekee väärin.

Ei tee. Ainoastaan silloin jos omaa samanlaisen käsityksen asiasta kuin se petturin vakikumppani.  Jos varatun kanssa olijalla on eri moraalikoodisto, niin ei voi sanoa että hän toimii väärin absoluuttisesti. Hän toimii väärin vain sen petetyn vaimokkeen mielestä, ja omasta mielestään oikein.

Vierailija
157/293 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että ero on siinä, että toiset elävät hetkessä, eivätkä ajattele minkälaista tuskaa ja sekaannusta on mahdollisesti tulossa tekojensa seurauksena. Toiset miettivät, jo ennen kuin alkavat mihinkään, miten pystyvät elämään jatkossa mahdollisesti huonojen valintojen kanssa; pystynkö kunnioittamaan enää itseäni, haluanko aiheuttaa tuskaa toisille ihmisille, valitsenko oikein ja olen ehkä onnellisempi tulevaisuudessa.

Meidän liittomme alkoi pettämisellä, mieheni entinen vaimo on samanlainen katkera hirmu kuin sinä. Hän on yksin edelleen, kiehuu myrkyissään. Mieheni lapsi halusi heti muuttaa meidän kanssamme,oli onneksi jo niin iso, että sai itse valita. Äitinsä on kuluttanut viimeiset 25 vuotta haukkumalla meitä, näin joskus sukulaisilta kuulemme. Meidän elämää ei millään tavoin tuon katkeran asian sanomiset ole haitanneet.

Sen tajuan, kuten hirveää mieheni elämä oli ennen kuin minut tapasi. Tuon entisen kanssa eläminen on ollut helvettiä, lasten takia roikkui.

Vierailija
158/293 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin kaksi ensimmäistä sivua, ja vain yhdessä nousi esiin todellinen ongelma: miehet eivät kerro olevansa varattuja.

Tutustut mieheen, ja vasta kun mies tietää, että olet oikeasti rakastunut, kertoo hän olevansa naimisissa. Sormus on aika helppoa piilottaa tapaamisten ajaksi.

Kun sitten selittää, että ei pitäisi jatkaa, niin todella aktiivisesti oidetään yhteyttä. Vasta kun uhkaa kertoa vaimolle, niin suhteen saa päättymään.

Ukkomiesten otsaan pitäisi tetuoida, että NAIMiSISSA.

Vierailija
159/293 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuminen, rakastuminen, joku kriisi tai molemmat voi olla varattuja. Siis jos suhteesta puhutaan.

Tässä nyt oltaisiin aloittamassa seksisuhdetta varatun perhetutun kanssa, koska tarjoutui tilaisuus. Siis ainutlaatuinen mahdollisuus, jota oikein pitää harkita. Vaikka kai sitä seksiä vois saada joltain vapaalta joka ei pyöri perhepiirissä?

Paskat tässä mistään moraalista on kyse, AP hekumoi sillä että voisi pelehtiä varatun kanssa oikein toistuvasti, kun vaimokaan ei aavistele mitään. Ja sitten kuvittelee olevansa joku pyhimys, kun armollisesti ajatteli sitä puolisoa.

Ihan oikeasti. Mitäpä jos et vaan ehdota sitä seksiä?

Vierailija
160/293 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole niin täydellinen ihminen muutenkaan, että joku peiliin tuijottaminen ahdistaisi jos olisin ollut varatun kanssa.

Elämä on koulinut ja en hae vakituista kumppania. Ja jos rakastun varattuun joskus niin sen näkee sitten, ei voi etukäteen tietää.

Vaaleanpunaiset lasit ovat tippuneet jo aikaa siitä, että muiden elämä olisi kiinni siitä, että kun minä elän nuhteettomasti ja rehellisesti niin...

Mielestäni arat ja, ns. kunnolliset ihmiset, täydellisyyden, nuhteettomuuden tavoittelijat ja "mitä muutkin minusta ajattelisivat" on syy olla olematta varatun kanssa, ei välttämättä korkea moraali tai suoraselkäisyys. Se vain tuntuu syyksi sanottuna niin ylevältä ja jalolta. Ja paremmalta syyltä.

Ehkä myös varman päälle pelaaminen.

Myös monet pelkäävät, suoraan tai ehkä alitajuisesti, että oma puoliso pettäisi. Kun on itse nuhteeton niin toivoo, että puolisokin silloin on.

Tai ainakin voi silloin sanoa, että minä en ainakaan pettänyt.

Tämä taas liittyy edellä kerrottuun kunnollisuuteen.

Myös muiden yläpuolelle asettuminen ja "huonompien" ihmisten huonoiksi tunteminen tuo tiettyä mielihyvää kun siihen peiliin katselee ja sädekehä oikein kimaltaa.

Varmaan jokaisella on omat syynsä, mutta mielestäni hyvä ohje kaikkeen elämässä on, että "kohtele toisia, niin kuin haluaisit itseäsi kohdeltavan."

Tämä kaunis ohje toteutuukin tässä ketjussa kauniisti, näkee kyllä miten hyvin kohdellaan toisia :D :D Niinhän se aina on, että jokainen kokee kohtelevansa muita hyvin ja kauniisti, mutta sellaista ja tällaista (tässä tapauksessa pettäjät, voi olla muukin ryhmä) ei kyllä tarvitse kohdella hyvin, vaan annan tulla täyslaidallisen!