Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on se erottava tekijä ihmisellä, joka voi aloittaa suhteen varatun ihmisen kanssa ja sillä kuka ei aloita?

Vierailija
29.08.2021 |

Mulla olisi mahdollisuus aloittaa seksisuhde varatun miehen kanssa, jolla lapsia. Exäni lähti synnytettyäni lapsemme toisen naisen matkaan, heillä oli ollut suhde jo pidempään.
Mä tiedän että jos sanoisin kaksi sanaa, niin tämä "kaverisuhde" varatun miehen kanssa muuttuisi fyysiseksi, mutta en pysty koska en halua rikkoa tuota perhettä. Onko todella näin että varatun miehen kanssa suhteeseen lähteneet ette vaan miettineet sitä muuta perhettä, vai?

Kommentit (293)

Vierailija
161/293 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tekee eron ihmisen välillä, joka pettää puolisoaan ja ihmisen, joka ei petä? Kysy puolisolta. Se varattu siinä on se petturi.

Tässä ajattelemme eri tavalla. Mä olen ystävystynyt tämän perheen kanssa tai lähinnä lasten ja miehen ja taustalla se että vaimo luottaa mieheen ja luultavasti myös minuun koska vietän aikaa hänen puolisonsa kanssa, kokisin että pettäisin myös tämän naisen luottamuksen, vaikkemme ole ystäviä tämän naisen kanssa moikkaamme kun näemme kadulla. Pitäisikö minun olla tuntematta tuota naista tuolla tasolla, että vain mies olisi se pettäjä?

Ap

Mies on se joka pettää jos hän on varattu. Silti myös varatun kanssa oleva tekee väärin.

Ei tee. Ainoastaan silloin jos omaa samanlaisen käsityksen asiasta kuin se petturin vakikumppani.  Jos varatun kanssa olijalla on eri moraalikoodisto, niin ei voi sanoa että hän toimii väärin absoluuttisesti. Hän toimii väärin vain sen petetyn vaimokkeen mielestä, ja omasta mielestään oikein.

No miksiköhän täällä nytkin puhutaan "varatuista"? Eikös varattu tarkoita sitä, ettei ole vapaa?

Voisko kuitenkin odottaa niin kauan, että status muuttuu, ja iskeä vasta sitten kiinni? Tai pelehtiä sellaisten kanssa, jotka eivät ole niitä jo jollekin toiselle "Varattuja"? Jo tuon termin pitäis herätellä moralistista vastuuntuntoa, mutta kun ei, mennään vaan tussukat märkinä tyrkylle. Halpaa touhua.

Vierailija
162/293 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empatiakykyä ratkaisee. Kaikki pettäjät, jotka tiedän, ovat olleet jollain tavalla tunnekylmiä. Valehtelivat ja syyttivät muita tapahtuneesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/293 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tekee eron ihmisen välillä, joka pettää puolisoaan ja ihmisen, joka ei petä? Kysy puolisolta. Se varattu siinä on se petturi.

Varatun kanssa oleminen on epärehellistä ja se on hyvin itsekästä. Ei oteta huomioon petettyä puolisoa. Varsinkin jos on perheellinen varattu.

Varattu vastaa itse teostaan, mikä se sellainen suhde on, että puolison menojalka vipattaa ja ulkopuolisten pitää pitää huoli ettei pysty toteuttamaan haluan.

Kasva aikuiseksi.

Tietenkin varatun pitää vastata teoistaan, mutta niin kaikkien muidenkin. Ei nämä kakkoset ole vastuuvapaita tekemään mitä huvittaa toisten suhteille ja perheille.

Tottakai ovat, ei heidän kuulu luopua jostakin sinun takiasi. Pidä suhteesi sellaisessa kunnossa, ettei pettämistä tapahdu.

Toisten liittoja pitää kunnioittaa ja jättää ne rauhaan. Mikään liitto ei aina voi täydellisen hyvin, ja jos siihen tilanteeseen sekaantuu muita osapuolia, ei liitto saa rauhassa toipua.

Ja taas kertauksena: varatulla on vastuu, ja myös niillä kakkosilla.

Ei ole . VAstuu perisuhteesta on ainoastaan parisuhteen osapuolilla, ei ulkopuolisilla. Käykää nämä mitä-sitten-kun-suhde-voi-huonosti-keskustelut niiden miestenne kanssa ENNEN kuin suhde voi huonosti, ja sopikaa miten toimitte siinä tapauksessa. Ei voi olla niin että levitellään käsiä ja siireellään vastuuta ulkopuolisille kun oma suhde voi huonosti. Älkää päästäkö suhdetta sellaiseen tilaan.

Vierailija
164/293 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä pettäjä on tietysti se päävastuullinen, mutta kyllä osa vastuusta lankeaa sille kolmannelle osapuolellekin.

On tietoinen valinta lähteä mukaan tilanteeseen, joka perustuu valheelle ja jonka paljastuminen satuttaisi montaa ihmistä, usein myös lapsia.

Kyllä se on lasten omat vanhemmat jotka ovat heistä vastuussa, eikä joku ulkopuolinen. Tätä voi taas vängätä niin kauan kuin huvittaa, mutta se tosiasia ei muutu, että tuntematon ihminen ei ole vastuussa toisten parisuhteesta, vaan parisuhteen osapuolet vain ja ainoastaan.

Vierailija
165/293 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella mustavalkoista ajattelua tässä ketjussa. Oikea ”Minä olen hyvä ihminen”- kehumisketju.

En ole pettänyt koskaan enkä rikkonut mitään suhdetta. Mutta ajattelen asiasta paljon laajemmin kuin moni täällä.

Jospa kuitenkaan ei ole tarkoitus olla mikään pyhimys tai "hyvä ihminen", vaan yksinkertaisesti toimia oikein? Toimia moraalisesti oikein kaikkia osapuolia kohtaan? Mikään pakkohan ei varatun kanssa ole harrastaa seksiä, vaan ihan varmasti sitä lohkeaa sinkuilta ja  perheettömiltä. Asia aivan toinen, jos vain varatun jääkaapissa olisi ruokaa ja olisit nääntymässä nälkään.

Millaisen ihmisen mieltä ohjaa sukupuolinen himo, josta ei pysty kieltäytymään...

Kyllä minä ainakin pystyn kieltäytymään, mutta teen sen omista haluista käsin, enkä niin kuin sinä määräät.

Vierailija
166/293 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä pettäjä on tietysti se päävastuullinen, mutta kyllä osa vastuusta lankeaa sille kolmannelle osapuolellekin.

On tietoinen valinta lähteä mukaan tilanteeseen, joka perustuu valheelle ja jonka paljastuminen satuttaisi montaa ihmistä, usein myös lapsia.

Kyllä se on lasten omat vanhemmat jotka ovat heistä vastuussa, eikä joku ulkopuolinen. Tätä voi taas vängätä niin kauan kuin huvittaa, mutta se tosiasia ei muutu, että tuntematon ihminen ei ole vastuussa toisten parisuhteesta, vaan parisuhteen osapuolet vain ja ainoastaan.

Tuntematon ihminen on vastuussa siitä, mitä omilla tekemisillään toisille ihmisille aiheuttaa. Ei tästä pääse mihinkään, kukaan meistä ei ole elämästä irrallinen, lastu laineille virran vietävänä. Me teemme tietoisia valintoja koko ajan.

Vierailija
167/293 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varatun kanssa oleminen on epärehellistä ja se on hyvin itsekästä. Ei oteta huomioon petettyä puolisoa. Varsinkin jos on perheellinen varattu.

Varattu vastaa itse teostaan, mikä se sellainen suhde on, että puolison menojalka vipattaa ja ulkopuolisten pitää pitää huoli ettei pysty toteuttamaan haluan.

Kasva aikuiseksi.

Tietenkin varatun pitää vastata teoistaan, mutta niin kaikkien muidenkin. Ei nämä kakkoset ole vastuuvapaita tekemään mitä huvittaa toisten suhteille ja perheille.

Tottakai ovat, ei heidän kuulu luopua jostakin sinun takiasi. Pidä suhteesi sellaisessa kunnossa, ettei pettämistä tapahdu.

Toisten liittoja pitää kunnioittaa ja jättää ne rauhaan. Mikään liitto ei aina voi täydellisen hyvin, ja jos siihen tilanteeseen sekaantuu muita osapuolia, ei liitto saa rauhassa toipua.

Ei ole . VAstuu perisuhteesta on ainoastaan parisuhteen osapuolilla, ei ulkopuolisilla. Käykää nämä mitä-sitten-kun-suhde-voi-huonosti-keskustelut niiden miestenne kanssa ENNEN kuin suhde voi huonosti, ja sopikaa miten toimitte siinä tapauksessa. Ei voi olla niin että levitellään käsiä ja siireellään vastuuta ulkopuolisille kun oma suhde voi huonosti. Älkää päästäkö suhdetta sellaiseen tilaan.

Kun se ei ole mikään "tila", jos sulla on kolme sairasta lasta, joista pidät kotihommiesi ohella kenties itsekin kipeänä huolta. Perheessä voi olla jos minkälaista kriisiä ja väsymystä. Vuosien liitoissa on  mielipide-eroja ja tylsistymistä. 

Kuspiä lähtee pettämään, kun tuossa "tilassa" ei vaimo ole just minuutilleen hehkeänä temppujaan tekemässä. Se ei silti oikeuta mitään puolustuspuheita ulkopuolisilta hutsuilta. Noille miehille sanotaan EI, ja kehoitetaan menemään kotiin lasten ja vaimon luokse selvittelemään asioita, eikös joo?

Vierailija
168/293 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdallani ei vain kiinnosta kukaan muu kuin oma puoliso. Toisaalta, jos kiinnostaisi, en tekisi asialle mitään, sillä puolisoni on minulle tärkeä ja haluan olla häneen sitoutunut. Lisäksi minkäänlaiset pettämiskuviot ja niihin pyrkivät ihmiset ovat minusta yhtä houkuttelevia kuin ripuli. Tai oikeastaan vieläkin vähemmän houkuttelevia.

Vierailija
169/293 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella mustavalkoista ajattelua tässä ketjussa. Oikea ”Minä olen hyvä ihminen”- kehumisketju.

En ole pettänyt koskaan enkä rikkonut mitään suhdetta. Mutta ajattelen asiasta paljon laajemmin kuin moni täällä.

Jospa kuitenkaan ei ole tarkoitus olla mikään pyhimys tai "hyvä ihminen", vaan yksinkertaisesti toimia oikein? Toimia moraalisesti oikein kaikkia osapuolia kohtaan? Mikään pakkohan ei varatun kanssa ole harrastaa seksiä, vaan ihan varmasti sitä lohkeaa sinkuilta ja  perheettömiltä. Asia aivan toinen, jos vain varatun jääkaapissa olisi ruokaa ja olisit nääntymässä nälkään.

Millaisen ihmisen mieltä ohjaa sukupuolinen himo, josta ei pysty kieltäytymään...

Kyllä minä ainakin pystyn kieltäytymään, mutta teen sen omista haluista käsin, enkä niin kuin sinä määräät.

Ja lehmät ne taivaalla lentää, muuttolintujen seurassa ;D))

Vierailija
170/293 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ajattelemme eri tavalla. Mä olen ystävystynyt tämän perheen kanssa tai lähinnä lasten ja miehen ja taustalla se että vaimo luottaa mieheen ja luultavasti myös minuun koska vietän aikaa hänen puolisonsa kanssa, kokisin että pettäisin myös tämän naisen luottamuksen, vaikkemme ole ystäviä tämän naisen kanssa moikkaamme kun näemme kadulla. Pitäisikö minun olla tuntematta tuota naista tuolla tasolla, että vain mies olisi se pettäjä?

Ap

Mies on se joka pettää jos hän on varattu. Silti myös varatun kanssa oleva tekee väärin.

Ei tee. Ainoastaan silloin jos omaa samanlaisen käsityksen asiasta kuin se petturin vakikumppani.  Jos varatun kanssa olijalla on eri moraalikoodisto, niin ei voi sanoa että hän toimii väärin absoluuttisesti. Hän toimii väärin vain sen petetyn vaimokkeen mielestä, ja omasta mielestään oikein.

No miksiköhän täällä nytkin puhutaan "varatuista"? Eikös varattu tarkoita sitä, ettei ole vapaa?

Voisko kuitenkin odottaa niin kauan, että status muuttuu, ja iskeä vasta sitten kiinni? Tai pelehtiä sellaisten kanssa, jotka eivät ole niitä jo jollekin toiselle "Varattuja"? Jo tuon termin pitäis herätellä moralistista vastuuntuntoa, mutta kun ei, mennään vaan tussukat märkinä tyrkylle. Halpaa touhua.

Eihän se mies ole tuossa kuviossa mitenkään varattu. Kai se mies nyt ihan itse päättää omasta elämästään, eikä kovin varattu ole jos jakaa itseään muillekin. Se on sitten eri asia pitäisikö sen vaimonkin saada tietää se asia että mies ei ole hänelle varattu...

Vierailija
171/293 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olisi mahdollisuus varastaa naapurin papan auto. Tiedän että unohtaa avaimet lukkoon ja voisin vaan livahtaa pihaan ja nostaa kytkintä. Mutta en pysty, kun mietin että sitten papalla ei olisi enää autoa. Kaikki muut varmasti heti varastaisivat auton, minä kuitenkin harkitsen vielä että pöllinkö sittenkään kun mulla on moraali!

Vierailija
172/293 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntematon ihminen on vastuussa siitä, mitä omilla tekemisillään toisille ihmisille aiheuttaa. Ei tästä pääse mihinkään, kukaan meistä ei ole elämästä irrallinen, lastu laineille virran vietävänä. Me teemme tietoisia valintoja koko ajan.

Kyllä, omista tekemisistään ja omasta elmästään. Sinä ole vastuussa omastasi. Sitä miten sinä reagoit kun saat tietää että miehesi sinua pettää. Sinulla on vastuu siitä, rikotko sen jälkeen lastesi perheen eroamalla, vai et. Tämä kaikki on sinun vastuullasi, ja sinä kannat niistä valinnoista vastuun. Se toinen nainen ei ole tästä vastuussa, vaan hän on vastuussa omasta elämästään, ei sinun lapsistasi.

Vierailija
173/293 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan on tarkoitus toimia moraalisesti oikein kaikkia osapuolia kohtaan. Se tuntuu olevan nykyään aivan tuntematon käsite, mutta onneksi sellaisiakin ihmisiä vielä on! Monesti perheellinen pettää toisen perheellisen kanssa juuri siksi, ettei tämä ala herätellä toiveita mistään muusta kuin seksistä.

Vierailija
174/293 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kasva aikuiseksi.

Kun se ei ole mikään "tila", jos sulla on kolme sairasta lasta, joista pidät kotihommiesi ohella kenties itsekin kipeänä huolta. Perheessä voi olla jos minkälaista kriisiä ja väsymystä. Vuosien liitoissa on  mielipide-eroja ja tylsistymistä. 

Kuspiä lähtee pettämään, kun tuossa "tilassa" ei vaimo ole just minuutilleen hehkeänä temppujaan tekemässä. Se ei silti oikeuta mitään puolustuspuheita ulkopuolisilta hutsuilta. Noille miehille sanotaan EI, ja kehoitetaan menemään kotiin lasten ja vaimon luokse selvittelemään asioita, eikös joo?

Kriisit ja väsymykset pitää teidän luovia ja ratkaista siellä omassa perheessänne yhdessä eikä niin että ukkos ramppaa muualla panoilla. Ei koko muu maailma voi olla vastuussa teidän suhteestanne, kyllä se kuuluu teille vain.

Vierailija
175/293 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itse olen ujo ja yksinäinen nainen. Minun on erittäin vaikea vastustaa varatun miehen flirttailua ja huomiota. Se on niin harvinaista herkkua. Jos tuntisin miehen puolison, pystyisin paremmin vastustamaan.

Minulla on korkea moraali monissa asioissa. Tässä olen vain heikko. En kuitenkaan missään tapauksessa halua rikkoa perhettä! Pientä hauskan pitoa vain, kun kerrankin saa huomiota.

Olen minäkin ujo ja koko ikäni yksin ollut. Ei minusta ole kuin muutama varattu ukko ollut kiinnostunut. Myönnän, on ollut todella vaikeaa vastustaa kun komea mies oikein tarjoutuu helpottamaan oloani. Mulla on tälläkin hetkellä sellainen tilanne työpaikalla. Mutta pidän kiinni moraalistani, vaikka se tarkoittaakin näköjään ikuista yksinäisyyttä ja seksittömyyttä.

En ymmärrä mikä siinä on ettei vapaat miehet kiinnostu minusta ollenkaan. Kai se on se ujous ja outous, mikä luotaantyöntää miehiä, mutta houkuttelee kyllä niitä kakkosnaista etsiviä ukkomiehiä näköjään.

Vierailija
176/293 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni petti mua kaksi vuotta sitten. Meillä oli mennyt edeltävästi pari vuotta todella kurjasti. Oltiin sellaisessa pahan olon oravanpyörässä, josta kumpikaan ei osannut pois. Mietin vakavasti avioeroa, mies ajatteli, että ”kyllä tämä tästä”. Meillä kaksi alle kouluikäistä lasta.

Mies tapasi harrastusten kautta naisen, joka myös tahoillaan onnettomassa liitossa (lapseton). Mieheni aloitti tämän naisen kanssa seksisuhteen, joka kesti kolme kuukautta ennen kuin jäivät kiinni (näin viestit).

Ensimmäisen vuosi pettämisen jälkeen oli aivan kamala. Pelkkää epätoivoa ja tuskaa. Sen jälkeen aloimme rakentaa uutta, parempaa avioliittoa. Tuli puhuttua kaikki asiat, jotka olisi pitänyt puhua kolme vuotta sitten.

Miksi jotkut sitten pettävät? Ovat onnettomia kotona. Nainen pettää, koska rakastuu. Mies pettää, koska haluaa seksiä. Tämä päti ainakin meillä. Jos tätä pettämistä ei olisi tullut, niin meille olisi tullut minun aloitteestani avioero. Myös omassa mielessä oli käynyt pettäminen.

Sitten vuosi omaa terapiaa (helpointa olisi ollut huutaa miehelle ”SIKA!!”) ja ymmärrys, miksi näin kävi. Peiliin katsominen, että kaikki ei ole sen toisen osapuolen vikaa. Puoli vuotta pariterapiaa. Vahinko tapahtui, ihmiset tekevät virheitä. Fiksut oppivat virheistään.

Kun pettäminen selvisi, oma maailmani romahti. Samaan aikaa töissä oli äärettömän kuormittavaa ja yksi lähiomainen sairastui vakavasti. Vuosien univelka painoi niskassa. Viisain neuvo tuli läheiseltä ihmiseltä, joka sanoi, että ”älä tee ensimmäisen kuukauden aikana mitään muuta kuin hengitä”. Jos joku olisi sanonut, että elämme nyt kaksi vuotta tapahtuneesta avioliiton parasta aikaa, en olisi uskonut. Mutta niin siinä kävi. Mutta matka ei ollut helppo.

Niille, jotka miettivät pettämistä, niin kysykää, että miksi. Olen tätä kysynyt myös itseltäni, koska ajatus oli mielessäni usein.

Omalta kohdaltani voin sanoa, että elämä voitti. Mutta oli niin kamala tie etten halua sinne enää koskaan.

Hienoa että nyt teillä menee paremmin. Ja tätä olen yrittänyt täällä sanoa, että ottakaa petetyt myös vastuu siitä mitä teette/jätätte tekemättä. Jossain mättää kun puoliso lähtee vieraisiin. Uhriudutte ja teette itsestänne marttyyrin, kun olisitte aikoinaan käyttäneet energiaa myös siihen parisuhteeseen.

Se oli aivan hirveää myöntää itselleen, että käytökseni oli ollut aivan kamalaa. Ja että en ollut osannut kertoa, että mistä se kaikki paha olo johtuu. Odotin vain, että mieheni jotenkin huomaa sen. Sitten kun pettäminen paljastui, niin tuntui, että juoksin täysillä seinään ja pysähdyin siihen. Ensimmäinen puoli vuotta meni niin sumussa etten oikeastaan muista mitään. Kun siitä pettämisestä oli päässyt vähän yli, niin pystyi alkaa korjata virheitään. Mies teki heti selväksi (oli tehnyt koko ajan myös toiselle naiselle selväksi), että ei aio/halua erota. Mutta niin hirveä soppa tästä tuli, että mies sanoi noin vuosi pettämisestä, että jos olisi tiennyt, mitä tästä seuraa, niin ei olisi koskaan pettänyt. Oli ajatellut naiivisti, että pitää hetken kivaa (ja saa sitä, mitä kotoa ei saanut) ja that’s it.

Vierailija
177/293 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos varatun kanssa olijalla on eri moraalikoodisto, niin ei voi sanoa, että hän toimii väärin absoluuttisesti. Hän toimii omasta mielestään oikein". Miten voi toimia omasta mielestäkään oikein, kun on kyseessä "varattu"? 

Ainakin veskin ovessa punainen merkki kertoo sinulle, että se on varattu. Voiko siinä siis alkaa rynkyttää sitä ovea ja vaatia sisäänpääsyä, koska kokee sen omasta mielestään oikeaksi? Mikä mättää, varattu on varattu.

Vierailija
178/293 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole kokemusta varatuista, koska on ehdoton EI tällaiselle toiminnalle, mutta jotkut nyt vaan ovat kovia ja piittaamattomia. Huomaahan sen kaikissa muissakin asioissa, kuten että sulla on hyvin monenlaisia ystäviä ja työkavereita jne. Luonteita ja arvomaailmoja on niin erilaisia.

Joillekin oikeamielinen moraali ei merkitse mitään. Se on itsekkyyttä ja oman hyvänolon ja edun maksimointia, mitä sitä joistain vaimoista murehtimaan tai huonoa omatuntoa potemaan, kun minä minä ja minun nautinnot. Ei edes ajatella niitä lapsia.

Ja jos kyseenalaistat tällaiset naikkoset, saat vastaukseksi aina sen "en minä ole pettänyt ketään, vaan varattu mies on", eli pestään kädet kaikesta, vaikka ihan yhteistuumin sinne lakanoihin hypätään. Ja järkyttävintä on vielä tämä "Kotona miestä odottaa läski pihtari, joten eipä ihme, että haluaa olla kaltaiseni kaunottaren kanssa, mitäs rupsahdit" -asenne. Jotain on pahasti pielessä tällaisella tyypillä.

Täyttä asiaa!

Vierailija
179/293 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan on tarkoitus toimia moraalisesti oikein kaikkia osapuolia kohtaan. Se tuntuu olevan nykyään aivan tuntematon käsite, mutta onneksi sellaisiakin ihmisiä vielä on! Monesti perheellinen pettää toisen perheellisen kanssa juuri siksi, ettei tämä ala herätellä toiveita mistään muusta kuin seksistä.

Et ole seksikumppanin vaimona mikään osapuoli miehesi ja tämän rakastajattaren kuumassa suhteessa.

Vierailija
180/293 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jos varatun kanssa olijalla on eri moraalikoodisto, niin ei voi sanoa, että hän toimii väärin absoluuttisesti. Hän toimii omasta mielestään oikein". Miten voi toimia omasta mielestäkään oikein, kun on kyseessä "varattu"? 

Ainakin veskin ovessa punainen merkki kertoo sinulle, että se on varattu. Voiko siinä siis alkaa rynkyttää sitä ovea ja vaatia sisäänpääsyä, koska kokee sen omasta mielestään oikeaksi? Mikä mättää, varattu on varattu.

Vertaat miestäsi vessaan? Molemmat sontaa täynnä.

Ei sitä ukkokultaasi ole kenenkään tarvinnut pyytää, se on antanut ihan pyytämättäkin.