Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten voin olla vilpittömästi hulluna kahteen naiseen yhtä aikaa?

Vierailija
30.09.2014 |

Niin, sanokaapa se. Toinen nainen on siis suomalainen vaimoni, jonka kanssa minulla on kaksi ihanaa kouluikäistä lasta, rakastan häntä joka solullani, meillä menee kaikinpuolin hyvin. Ei ole mitään valittamista. Ja silti samaan aikaan on olemassa toinenkin nainen, itse asiassa amerikkalainen, jota myös rakastan joka solullani. Ja molemmat naiset minua, mutta vaimoni ei tietenkään tiedä tästä jenkistä. Eikä tämän jenkkinaisen mies tiedä minusta.

Tiedän että tähän tulee about 50 alapeukkua, mutta minkäs teet. Sanokaapa joku että miten tämä on edes biologisesti mahdollista? Ihan vilpittömästi rakastan molempia. Kumpikin nainen aivan ihana. Molemmat olen tuntenut jo useita vuosia, minä ja vaimoni asumme Suomessa, tämä toinen nainen asuu jenkeissä mutta näemme puolin ja toisin Jenkeissä tai Suomessa työmatkoilla usein (samassa firmassa töissä jolla on paljon toimintaa molemmissa maissa). Enkä jotenkin pode edes huonoa omatuntoa. Molemmat vaan tuntuvat niin oikeilta.

Ja vielä pidemmälle, mitä tässä voisi edes tilanteelle tehdä kun ei halua muuttaa mitään?

Kommentit (76)

Vierailija
1/76 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä teksti , nro 60.
Kyllä sulla ap tulee varmaan olemaan paljon kärsimystä tulevaisuudessa tämän takia. Elämässä tulee erilaisia vaiheita, saatat joskus olla hyvinkin ahdistunut tästä petturuudestasi etkä pysty sitä enää salaamaan. Näistä on ihan hirveän vaikea päästä yli. Mutta se on mahdollista. Tsemppiä! Harmi että ihmiset eivät tajua tällaisten asioiden vakavuutta. Media ym antaa ymmärtää että ei se niin vakavaa ole. Surullista :(.

Vierailija
2/76 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku uskollisessa liitossa elävä epäilee, että onko siinä mitään järkeä, niin on siinä!!! Kyllä sitä saa myöhemmin itseään kiitellä ettei ole antanut itselleen lupaa hairahdukseen. Niin paljolta säästyy. Moni petturi on todennut ettei se todellakaan ollut sen arvoista. Pahimmassa tapauksessa menettää perheen, lapset. Tulee paljon surua, murhetta.
Tsemppiä kaikille rakastaa omaa kultaansa!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/76 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota oppi Raamatusta, niin pysyt kunnon miehenä.

Vierailija
4/76 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se pettäminen muuksi muutu vaikka ilmaisisit asian kuinka kauniisti tahansa.

Petät vaimosi luottamuksen, rankasti. Sellaista, mitäpä muuta tuohon voi todeta.

Voi olla, että sinulta puuttuu omatunto ja syyllisyydentunto.

Kysypä vaimoltasi, millaisia tunteita hänellä herää näistä järjestelyistäsi.

Vierailija
5/76 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n vastaukset käyvät ärtyneemmiksi, kun täältä ei tullutkaan haettua panolupaa. Strategisesti ap ei vieläkään ole vastannut siihen, miten voi valehdella noin törkeästi ihmiselle, jota väittää rakastavansa, ja samalla ottaa riskin siitä että satuttaa häntä enemmän kuin lähes mikään maaiilmassa voisi satuttaa. Kyllä, "kertomatta jättäminen" on petos!

Ap, varmasti 95 % ihmisistä tuntee pitkässä liitossa vetoa myös muihin kuin kumppaniinsa, jopa rakastuakin voi. Teot ovat kuitenkin eri asia kuin tunteet. "Suuri rakkautesi" ei pyhitä tässä yhtään mitään. Oot m*****, deal with it.

Vierailija
6/76 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 10:25"]

AP:n vastaukset käyvät ärtyneemmiksi, kun täältä ei tullutkaan haettua panolupaa. Strategisesti ap ei vieläkään ole vastannut siihen, miten voi valehdella noin törkeästi ihmiselle, jota väittää rakastavansa, ja samalla ottaa riskin siitä että satuttaa häntä enemmän kuin lähes mikään maaiilmassa voisi satuttaa.

[/quote]

Minua ärsyttää wannabe-ihmiset. Tuossa yllä joku kotipsykologi kertoi että kaikki maailman kulttuurit halveksuvat kaksinnaimista. Mikä ei pidä paikkaansa. Ja sitten hän kertoi että minä ja vaimoni olemme pinnallisia. Minusta voi ollakin sitä mieltä, mutta vaimostani tai tästä toisesta "vaimostani" olen antanut niin vähän tietoja, että aika fakiiri saa olla jos niiden perusteella voi väittää jotain pinnalliseksi.

Ja vastataan nyt sitten kysymykseen. Jos rakastaa kahta yhtä aikaa, ei voi olla koskematta kumpaankaan. Se että joku voi tilanteesta suuttua on sen rinnalla riski mikä vaan pitää hyväksyä. Jos koko elämänsä miettii mitä kaikkea voi tapahtua jos tekee "näin", niin parempi kun lopettaa vaan suoraan itsensä. Tylsää tulee olemaan.

Vierailija
7/76 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös minulla on tuo lahja, että en jotenkin koe että rakkautta tarvitsee rajata vain yhteen ihmiseen. Jos kumpikaan ei ole toiselta pois niin miten se on väärin? Olen kyllä itse aina ollut myös kykenemätön mustasukkaisuuteen, joten sallisin saman myös omille kumppaneilleni, eli en ole varsinaisesti kaksinaismoralisti. Toisaalta ehkä on jollain lailla ylimielistä olettaa että asia ei ole ongelma vaimollesi tai tälle jenkille, jos he eivät tiedä toisistaan.

Vierailija
8/76 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 12:18"]

Potut maksettaneen pottuina kun pikku lemmenleikkisi tulee ilmi ja teini-ikäiset lapsenne osaavatkin jo ajatella omilla aivoillaan ja muodostaa sinusta perheen isänä tietynlaisen kuvan.

[/quote]

Juttuhan siis menee niin että tässä ei ole kyseessä mikään lemmenleikki eikä "suhde", minulla on yksinkertaisesti vain kaksi naista. Molemmat ovat minulle yhtä tärkeitä, en pystyisi valitsemaan vain toista jos molemmat seisoisivat rinnakkain sitä vaatimassa.

Ja vielä tarkennuksena siis niin tämän jenkkinaiseni kanssa siis puhutaan toistemme aviopuolisoista ihan etunimillä ja kerrotaan niidenkin kuulumiset, jaetaan kuvia ja niin edespäin, täysin vilpittömästi. Ymmärrän että moni "tuomitsee" tämmöisen "pahan" kuvion, mutta se tuntuu vaan joka suuntaan niin luonnolliselta ja hyvältä.

AP

Vierailija
9/76 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 12:32"]

mutta se tuntuu vaan joka suuntaan niin luonnolliselta ja hyvältä.

AP

[/quote]

Annahan vaimosi päättää, tuntuuko joka suuntaan hyvältä. Jos hän ei ole valmis sinua jakamaan, ansaitsee hän mahdollisuuden saada puolison, joka rakastaa vain häntä

Vierailija
10/76 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 12:32"]

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 12:18"]

Potut maksettaneen pottuina kun pikku lemmenleikkisi tulee ilmi ja teini-ikäiset lapsenne osaavatkin jo ajatella omilla aivoillaan ja muodostaa sinusta perheen isänä tietynlaisen kuvan.

[/quote]

Juttuhan siis menee niin että tässä ei ole kyseessä mikään lemmenleikki eikä "suhde", minulla on yksinkertaisesti vain kaksi naista. Molemmat ovat minulle yhtä tärkeitä, en pystyisi valitsemaan vain toista jos molemmat seisoisivat rinnakkain sitä vaatimassa.

Ja vielä tarkennuksena siis niin tämän jenkkinaiseni kanssa siis puhutaan toistemme aviopuolisoista ihan etunimillä ja kerrotaan niidenkin kuulumiset, jaetaan kuvia ja niin edespäin, täysin vilpittömästi. Ymmärrän että moni "tuomitsee" tämmöisen "pahan" kuvion, mutta se tuntuu vaan joka suuntaan niin luonnolliselta ja hyvältä.

AP

[/quote]

Kyllä se lemmenleikki taitaa olla teille kahdelle, sillä osallisena on myös kaksi muuta aikuista ihmistä joiden mielipidettä tuohon kuvioon ei ole kysytty. Joten...

Vierailija
11/76 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdunko mukaan?

Vierailija
12/76 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin. Minulla oli sama tilanne  joskus 20 vuotta sitten, olin hulluna mieheen ja tiesin, että hänellä on tyttöystävä (väärin väärin tiedän ) Hän ihmetteli miten  tämä tunne voi olla mahdollista. Valitsi kuitenkin tyttöystävänsä (ihan oikein, upea nainen) ja ovat onnellisesti naimisissa. kuten minäkin. Silti tapaamme joskus, ei se tunne ole minnekkään hävinnyt mutta annamme asian olla.

Vierailija
13/76 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksiavioisuus on ihmiselle vielä uusi normi. Ihan normaalia tuntea vetoa vaikka seitsemään naiseen biologisesti. Eivät ne luolamiehetkään koko elämää yhden naisen kanssa viettäneet

Vierailija
14/76 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on hyvä tilanne kun ovat kaukana toisistaan mutta pääset edes suht säännöllisesti tapaamaan.

Tottakai on mahdollista rakastaa useampaa samaan aikaan. Itsellä rakas vakikumppani jo toista vuosikymmentä muuta lisäksi suuri rakkaus jota en koskaan saa täysin omaksi. Silti tunteet molempia kohtaan syvät ja aidot, en minäkään koe olevani "sivusuhteessa" vaan rakastavani kahta yhtälailla.

Vierailija
15/76 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 12:44"]

Silti tunteet molempia kohtaan syvät ja aidot, en minäkään koe olevani "sivusuhteessa" vaan rakastavani kahta yhtälailla.

[/quote]

Aaa, no olipa kiva kuulla että muillakin on vastaavia tilanteita. Eli en ole sittenkään niin epänormaali.

Vierailija
16/76 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 16:40"]

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 14:20"]

Mun sisko on samanlainen kuin ap, se pyörittää kahta miestä samaan aikaan, on pyörittänyt jo monta vuotta. Läheltä seuranneena sanon sinulle ap, että jatka vain, jos kaikki osapuolet ovat tietoisia asiasta ja hyväksyvät tilanteen. Jos et kerro, tulet jossain vaiheessa jäämään kiinni tai syyllisyydentaakka on niin suuri ettet pysty nauttimaan enää elämästäsi. Tiedät joka hetki vaimon kanssa ollessasi että tämä rakkaus perustuu valheelle ja se jäytää sisintäsi vaikka yrittäisit olla ajattelematta asiaa. Et saa viedä häneltä vuosia kallisarvoisesta elämästään vaan sinun täytyy kertoa hänelle. En kuitenkaan usko, että vaimosi hyväksyy tilannetta sillä moniavioisuutta ei yleensä katsota hyvällä meidän kulttuurissa.

[/quote]

Mistä syyllisyyden taakka kasvaisi liian suureksi kantaa jos ei koe tehneensä mitään väärää?

[/quote]

Se on se omatunto, joka aika monella kuitenkin on. Järkihän kyllä väittää mustaa valkoiseksi niin kauan kuin pää on hormoneista sekaisin.

Vierailija
17/76 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 13:15"]

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 12:44"]

Silti tunteet molempia kohtaan syvät ja aidot, en minäkään koe olevani "sivusuhteessa" vaan rakastavani kahta yhtälailla.

[/quote]

Aaa, no olipa kiva kuulla että muillakin on vastaavia tilanteita. Eli en ole sittenkään niin epänormaali.

[/quote]

olet epänormaali! pystyt tekemään rakkaalle vaimollesi tuollaista, et todellakaan ole normaali. Toivottavasti olet valmis myös kantamaan sen vastuun että kun vaimosi saa tietää touhuistasi, perhe hajoaa.

Vierailija
18/76 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksyisitkö vaimollasi myös toisen miehen silloin kun olet matkoilla?

Vierailija
19/76 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko Ismo?

Vierailija
20/76 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sisko on samanlainen kuin ap, se pyörittää kahta miestä samaan aikaan, on pyörittänyt jo monta vuotta. Läheltä seuranneena sanon sinulle ap, että jatka vain, jos kaikki osapuolet ovat tietoisia asiasta ja hyväksyvät tilanteen.
Jos et kerro, tulet jossain vaiheessa jäämään kiinni tai syyllisyydentaakka on niin suuri ettet pysty nauttimaan enää elämästäsi. Tiedät joka hetki vaimon kanssa ollessasi että tämä rakkaus perustuu valheelle ja se jäytää sisintäsi vaikka yrittäisit olla ajattelematta asiaa. Et saa viedä häneltä vuosia kallisarvoisesta elämästään vaan sinun täytyy kertoa hänelle.
En kuitenkaan usko, että vaimosi hyväksyy tilannetta sillä moniavioisuutta ei yleensä katsota hyvällä meidän kulttuurissa.