Miten voin olla vilpittömästi hulluna kahteen naiseen yhtä aikaa?
Niin, sanokaapa se. Toinen nainen on siis suomalainen vaimoni, jonka kanssa minulla on kaksi ihanaa kouluikäistä lasta, rakastan häntä joka solullani, meillä menee kaikinpuolin hyvin. Ei ole mitään valittamista. Ja silti samaan aikaan on olemassa toinenkin nainen, itse asiassa amerikkalainen, jota myös rakastan joka solullani. Ja molemmat naiset minua, mutta vaimoni ei tietenkään tiedä tästä jenkistä. Eikä tämän jenkkinaisen mies tiedä minusta.
Tiedän että tähän tulee about 50 alapeukkua, mutta minkäs teet. Sanokaapa joku että miten tämä on edes biologisesti mahdollista? Ihan vilpittömästi rakastan molempia. Kumpikin nainen aivan ihana. Molemmat olen tuntenut jo useita vuosia, minä ja vaimoni asumme Suomessa, tämä toinen nainen asuu jenkeissä mutta näemme puolin ja toisin Jenkeissä tai Suomessa työmatkoilla usein (samassa firmassa töissä jolla on paljon toimintaa molemmissa maissa). Enkä jotenkin pode edes huonoa omatuntoa. Molemmat vaan tuntuvat niin oikeilta.
Ja vielä pidemmälle, mitä tässä voisi edes tilanteelle tehdä kun ei halua muuttaa mitään?
Kommentit (76)
[/quote]
Juttuhan siis menee niin että tässä ei ole kyseessä mikään lemmenleikki eikä "suhde", minulla on yksinkertaisesti vain kaksi naista. Molemmat ovat minulle yhtä tärkeitä, en pystyisi valitsemaan vain toista jos molemmat seisoisivat rinnakkain sitä vaatimassa.
AP
[/quote]
Pidän sinua ihmisenä, joka ei osaa kunnolla emotionaalisesti sitoutua perheeseensä. Jos molemmat naiset seisoivat vierekkäin vaatimassa sinua itselleen, niin sinun tulisi haluta valita vaimosi yhteisten lastenne vuoksi.
Eihän se pettäminen oikein onnistuisi, jos se ei tuntuisi luonnolliselta ja hyvältä. Ja kyllä lähes kaikki pettäjät myös sitten puolisonsa kanssa ollessaan tuntevat olonsa luonnolliseksi ja hyväksi.
Ap ei nyt vaan ymmärrä, että hän on ihan normipettäjä. Ei muista poikkeava ihminen, jonka rakastamisen kyky rikkoo normaalit rajat. Siis se kusipää, jolla on ihana puoliso, mutta silti pitää käydä panemassa muita. Ja kyllä, sivusuhteessa on lähes aina tunteet mukana.
Ja lopulta kun ap jää kiinni, hänelle todennäköisesti ei jää kumpaakaan naista rakastettavaksi ja omatkin lapset halveksuvat. Siitä onkin sitten mukava ponnistaa eteenpäin.
Hulluna voit olla, mutta kumpaakaan et RAKASTA VILPITTÖMÄSTI. Herää pahvi!
[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 14:00"]
olet epänormaali! pystyt tekemään rakkaalle vaimollesi tuollaista, et todellakaan ole normaali. Toivottavasti olet valmis myös kantamaan sen vastuun että kun vaimosi saa tietää touhuistasi, perhe hajoaa.
[/quote]
Aiomme pitää huolen että kukaan ei saa tietää, mielellään koskaan. Edes työkaverit eivät osaa epäillä yhtään mitään, olemme täysin viileitä kollegoita muiden nähden, emme viestittele emmekä lääpi toisiamme väärissä paikoissa. Ja mielestäni niin kauan kuin aviovaimoni ei saa asiasta mitään vihiä eikä toinen "vaimoni" ota häneltä mitään pois, ei asian pitäisi haitata nähtä.
Toisaalta en usko että hän tilannetta mitenkään hyväksyisi jos tietäisi, joten parempi pitää asianlaita siten. Toisekseen minä olen alttarilla luvannut rakastaa häntä niin myötä kuin vastamäessä kunnes kuolema meidät erottaa, enkä sitä lupausta ole aikeissa pettää. Hän saa minulta kaiken rakkauden ja huomion mitä nainen voi mieheltään haluta. Näihin vihkilupauksiin käsittääkseni ei kuulu kohtaa jossa vannoo ettei enää koskaan (poislukien tuo purkuklausuuli) voi kiintyä kehenkään toiseen naiseen, ja jopa rakastua kuten minulle on käynyt.
Jollekin edellisistä haluaisin sanoa että ei, en ole Ismo. Joten ei syytellä väärää miestä siellä kotona sitten.
AP
[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 14:44"]
[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 14:00"]
olet epänormaali! pystyt tekemään rakkaalle vaimollesi tuollaista, et todellakaan ole normaali. Toivottavasti olet valmis myös kantamaan sen vastuun että kun vaimosi saa tietää touhuistasi, perhe hajoaa.
[/quote]
Aiomme pitää huolen että kukaan ei saa tietää, mielellään koskaan. Edes työkaverit eivät osaa epäillä yhtään mitään, olemme täysin viileitä kollegoita muiden nähden, emme viestittele emmekä lääpi toisiamme väärissä paikoissa. Ja mielestäni niin kauan kuin aviovaimoni ei saa asiasta mitään vihiä eikä toinen "vaimoni" ota häneltä mitään pois, ei asian pitäisi haitata nähtä.
Toisaalta en usko että hän tilannetta mitenkään hyväksyisi jos tietäisi, joten parempi pitää asianlaita siten. Toisekseen minä olen alttarilla luvannut rakastaa häntä niin myötä kuin vastamäessä kunnes kuolema meidät erottaa, enkä sitä lupausta ole aikeissa pettää. Hän saa minulta kaiken rakkauden ja huomion mitä nainen voi mieheltään haluta. Näihin vihkilupauksiin käsittääkseni ei kuulu kohtaa jossa vannoo ettei enää koskaan (poislukien tuo purkuklausuuli) voi kiintyä kehenkään toiseen naiseen, ja jopa rakastua kuten minulle on käynyt.
Jollekin edellisistä haluaisin sanoa että ei, en ole Ismo. Joten ei syytellä väärää miestä siellä kotona sitten.
AP
[/quote]
Kertoisit nyt edes vaimollesi, että aviovalanne ei sulje kummaltakaan pois sivusuhteita ja että vaimosi on vapaa halutessaan maistamaan vierasta miestä. Tämähän ei moraalikäsityksesi mukaan olisi vaimoltasi yhtään väärin, vaan voisi antaa vaimolle kivasti uutta virtaa rakastaa sinua lapsiperhearjen keskellä.
En usko tuota ihan. Saat vaimoltasi ja rakastajattareltasi osittain eri asioita. Vaimolta tuttua ja turvallista arkea, kumppanuutta ja ehkä hyvää seksiäkin. Toiselta naiselta saat ihailua, varmastikin erittäin hyvää seksiä ja tunteen, että joku haluaa vain sinua jonakin hetkenä. Kukaan ei vaatimassa mitään, kuten yleensä lapsiperheessä. Tosin rakkauttakin voi olla erilaista...Toivon kuitenkin, että jos joutuisit valitsemaan, valitsisit lastesi tähden vaimosi. Lapsesi laittavat tasapainoisen vaa'an kääntymään vaimosi eduksi. Eikö niin?
[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 14:44"][quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 14:00"]
[/quote]
AP
[/quote] olet oksettava. Sinua ei kiinnosta tippaakaan miltä vaimostasi tuntuu ja vielä kehtaat sanoa, että rakastat. Toivottavasti jäät kiinni ja vaimosi vetää sinut munista hirteen ja toivottavasti lapsesi saa tietää millainen kaksnaamainen kusiainen olet. Et ansaitse perheesi rakkautta ja se toinen rakkaasi on luultavasti työpaikan painetuin patja ja kaikki vaan esittää ettei tiedä, koska pelkää itse jäävänsä kiinni!
Ap on sivusuhteen huumassa elävä normipettäjä, jonka moraaliarvot ovat hetkeksi kääntyneet ylösalaisin. Jos ap ei ole sarjapettäjä, katumus tulee iskemään viimeistään siinä vaiheessa, kun ihastus alkaa haihtumaan ja hän huomaa riskeeranneensa perheensä sekä mahdollisesti työpaikkansakin toisen samanlaisen petturin vuoksi.
On siinä valheen taakkaa loppuelämäksi...
[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 14:49"]
En usko tuota ihan. Saat vaimoltasi ja rakastajattareltasi osittain eri asioita. Vaimolta tuttua ja turvallista arkea, kumppanuutta ja ehkä hyvää seksiäkin. Toiselta naiselta saat ihailua, varmastikin erittäin hyvää seksiä ja tunteen, että joku haluaa vain sinua jonakin hetkenä. Kukaan ei vaatimassa mitään, kuten yleensä lapsiperheessä. Tosin rakkauttakin voi olla erilaista...Toivon kuitenkin, että jos joutuisit valitsemaan, valitsisit lastesi tähden vaimosi. Lapsesi laittavat tasapainoisen vaa'an kääntymään vaimosi eduksi. Eikö niin?
[/quote]
Nojoo, varmaan jos ihan oikeasti joutuisin valitsemaan niin tottakai vaaka kääntyisi lasten suuntaan, ihan vaan lasten takia. Mutta noin muuten saan tietty hiukan eri asioita kummaltakin, mutta ei siten kuten odottaisi. Ensinnäkin seksi aviovaimon kanssa on jopa parempaa kuin jenkkinaiseni kanssa, että siitä ei ole homma kiinni. Varmaan ihan luonnollista kun ottaa huomioon miten paljon enemmän harrastan seksiä aviovaimon kanssa kuitenkin, sitä oppii tuntemaan toisen vaan niin läpikotaisin.
Aviovaimo sitten toki muuten on ehkä enemmän se kodin hengetär, ja lasteni äiti toki, myöskin ystäväni. Kun taas jenkkinaiseni on enemmän erittäin syvän ja intiimin ystävyyden puolella, ymmärrämme toisiamme äärettömän hyvin ja voimme olla ihan täysin omia itsejämme toistemme kanssa. Ei tarvitse esittää mitään, ei olla mitään mitä ei ole, ei tehdä mitään mitä ei halua. Tunnemme toisiamme kohtaan yksinkertaisesta aivan valtavasti vetoa, molemminpuolista kunnioitusta ja rakkautta.
AP
[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 14:50"]
...ja se toinen rakkaasi on luultavasti työpaikan painetuin patja ja kaikki vaan esittää ettei tiedä, koska pelkää itse jäävänsä kiinni!
[/quote]
Ei millään pahalla, mutta hän on kaikkea muuta. Ja meillä ei ole siis "seksisuhdetta", meillä on erittäin syvä keskinäinen suhde johon - kyllä - kuuluu myös seksiä. Mutta seksi ei siis todellakaan ole se pääasia.
AP
Kuule ap, sekin on ihan normaalia, että seksi on kotona parempaa kuin kakkosnaisen kanssa. Se, minkä nyt koet valtavaksi yhteydeksi ja sielunkumppanuudeksi tämän kakkosen kanssa on todennäköisesti vain ihastumisen ja keskenäisen imartelunne tulos. Vaimosi tuntee sinut oikeasti miljoona kertaa paremmin ja ymmärtää sinua myöskin paremmin kuin tämä Amerikan nainen, joka näkee sinut vain parhaimmillasi. Vaimosi elää kanssasi.
Usko nyt, kun järki palaa vihdoin yläpäähäsi, häpeä on suuri. Vastaa myös ihan suoraan, sallisitko samanlaisen salaisen suhteen vaimollesi? Kerro, miltä se ajatustasolla sinusta tuntuisi.
Ap ei vastannut kysymykseen, hyväksyisikö vaimolleen myös toisen miehen silloin kun ei ole kotona?
[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 12:32"]
[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 12:18"]
Potut maksettaneen pottuina kun pikku lemmenleikkisi tulee ilmi ja teini-ikäiset lapsenne osaavatkin jo ajatella omilla aivoillaan ja muodostaa sinusta perheen isänä tietynlaisen kuvan.
[/quote]
Juttuhan siis menee niin että tässä ei ole kyseessä mikään lemmenleikki eikä "suhde", minulla on yksinkertaisesti vain kaksi naista. Molemmat ovat minulle yhtä tärkeitä, en pystyisi valitsemaan vain toista jos molemmat seisoisivat rinnakkain sitä vaatimassa.
Ja vielä tarkennuksena siis niin tämän jenkkinaiseni kanssa siis puhutaan toistemme aviopuolisoista ihan etunimillä ja kerrotaan niidenkin kuulumiset, jaetaan kuvia ja niin edespäin, täysin vilpittömästi. Ymmärrän että moni "tuomitsee" tämmöisen "pahan" kuvion, mutta se tuntuu vaan joka suuntaan niin luonnolliselta ja hyvältä.
AP
[/quote] Luulen että sun ei tarvi siinä päättää kumman valitsisit, tuskin vaimosi tilannetta hyväksyy ja ansaitsee tietää sun pikku salasuhteesta ja päättää lähteekö suhteesta sun valehtelujesi jälkeen. Joten älä huoli tuskin tulee tilannetta että vaimosi olisi vaatimassa ja odottaa että päätät kumman otat, hän varmaan keksii muuta kuin roikkua tuollaisessa juntissa.
Sanoit että molemmat rakastaa sua, tuskin vaimosi enää rakastaisi kun tietäisi millainen oikeasti olet. Siinä siis ratkaisu, kerro totuus! Et voi meinaan vaimoasi paljon rakastaa, muuten et pystyisi hänelle tuolla tavalla tekemään. Hän ainkain ansaitsee paremman miehen, mutta sääliksi käy että ehti lapset tekemään kanssasi
On kyllä uskomattoman tyhmä mies, ei voi muuta sanoa. Olet löytänyt hyvän ja rakastavan vaimon jolta saat hyvää seksiä ja rakkautta, eikä sekään riitä vaan pitää pettää. Toivon todella että saat ansiosi mukaan ja löydät itsesi joku päivä ilman perhettä, ilman tyttöystävää jossain tyhjyyttään kaikuvassa yksiössä vetämässä käteen kyynel poskella.
jos ei ole provo, niin hitto mikä itsekäs paskianen olet! kerro vaimollesi totuus hän ansaitsee tietää ja päättää hyväksyykö tilanteen. Miksi kaikki on huolissaan että kumman ap valitsisi, eikö vaimo saisi päättää valitseeko hän jatkaa suhdetta valehtelevaan mieheensä.
Jos olet tyytyväinen tilanteeseen etkä halua muuttaa sitä niin jatka vaan samoin, ap.
Jokin kuitenkin mieltäsi tilanteessa vaivaa, eikö niin? Sekö ettei tilanteesi ole yleisesti hyväksytty käytäntö?
Vai se, että todellisuudessa tunnet toimivasi väärin, omastakin mielestäsi.
Huom. en epäile yhtään sitä että rakastat molempia naisia aivan yhtä paljon ja uskon myös että olet vilpitön.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 15:14"]
Ap ei vastannut kysymykseen, hyväksyisikö vaimolleen myös toisen miehen silloin kun ei ole kotona?
[/quote]
Edellyttäen että en koskaan saisi asiasta mitään vihiä, mukaanlukien myrskyisät riidat jolloin usein tulee lauottua vaikka mitä, eikä ko. suhde vaikuttaisi koskaan mitenkään negatiivisesti meidän elämään, niin hyväksyisin. Heti jos aviopuoliso saa moisesta asiasta vihiä, niin sitten tietty kaikki romahtaa.
AP
[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 15:22"]
Jokin kuitenkin mieltäsi tilanteessa vaivaa, eikö niin? Sekö ettei tilanteesi ole yleisesti hyväksytty käytäntö?
Vai se, että todellisuudessa tunnet toimivasi väärin, omastakin mielestäsi.
[/quote]
Varmaankin idean keskusteluun sain siitä että tosiaan nyky-yhteiskunnan normien mukaan tämä on niin kamalaa ja tuomittavaa, joka tottakai saa omankin olon hiukan epävarmaksi. Ja siltä pohjalta halusin saada myös vähän feedbackia, mitä mieltä yleensä tämmöisestä ollaan varsinkin naisvaltaisella palstalla.
Ja haluaisin vielä mainita että kyseessä ei ole siis mikään uusi, hetken ihastus. Vaan kuten aloituksessa sanoin, olen tuntenut molemmat naiset useita vuosia.
Se on tietty totta että jenkkinaiseni vaatii minulta hyvin vähän mitään, koska ei jaa varsinaista arkea kanssani. Tuota en ole tullut ajatelleeksi, hyvä pointti.
AP
[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 12:32"][quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 12:18"]
Potut maksettaneen pottuina kun pikku lemmenleikkisi tulee ilmi ja teini-ikäiset lapsenne osaavatkin jo ajatella omilla aivoillaan ja muodostaa sinusta perheen isänä tietynlaisen kuvan.
[/quote]
Ja vielä tarkennuksena siis niin tämän jenkkinaiseni kanssa siis puhutaan toistemme aviopuolisoista ihan etunimillä ja kerrotaan niidenkin kuulumiset, jaetaan kuvia ja niin edespäin, täysin vilpittömästi. Ymmärrän että moni "tuomitsee" tämmöisen "pahan" kuvion, mutta se tuntuu vaan joka suuntaan niin luonnolliselta ja hyvältä.
AP
[/quote]
Jos vaimosi tietäisi, tuntuisiko se hänestä luonnolliselta ja hyvältä?