Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehellä jatkuvasti kova pissahätä. Ei suostu käymään lääkärissä.

Vierailija
28.08.2021 |

Vaikka ei ole normaalia ja hänelle edes tyypillistä. Tänäänkin käytiin ruokakaupassa ja kassajonossa mies sanoi että pakko lähteä vessaan. Ei voinut sitä muutamaa minuuttia pidättää. Viime viikonloppuna käytiin miehen vanhemmilla 170 kilometrin päässä ja matkan aikana piti miehen päästä kaksi kertaa kuselle. Muitakin tilanteita on viimeaikoina ollut.

Olen googlettanut asiaa ja todella huolissani mutta en saa miestä menemään lääkäriin. Väittää ettei tuossa ole mitään epänormaalia. Minun mielestä on todella epänormaalia jos ei voi puolen tunnin koiralenkkiä ilman kusemista tehdä...

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano ukolles että lopettaa kahvin ja kokiksen juonnin

Vierailija
22/27 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehellesi että nyt perkele sen verran voit tehdä että käyt verikokeissa. Ei voi olla niin pelkuri, että ei uskalla mennä. Pelkää tietysti syöpää tai muuta ja sillä välttelee. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano miehellesi että nyt perkele sen verran voit tehdä että käyt verikokeissa. Ei voi olla niin pelkuri, että ei uskalla mennä. Pelkää tietysti syöpää tai muuta ja sillä välttelee. 

Mäkin pelkään enkä halua häntä menettää. Siksi haluaisinkin että hän menee käymään lääkärissä mutta ei suostu siihen kun ei itse näe ongelmaa. Ap

Vierailija
24/27 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos 170 km matkalla pissahätä tulee kahdesti, niin pitäisin sitä ihan normaalina!

Diabetekseen viittaa lähinnä se, jos yöaikaan täytyy monta kertaa käydä pissalla.

Vierailija
25/27 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eturauhanen kasvaa.

Tämä tai esimerkiksi diapetes.

Vierailija
26/27 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla diabetes, voi olla syöpä, mutta voi olla myös tamsuminilla hoidettava oire.

Nappi päivässä ja oireet loppuu viikossa.

Vierailija
27/27 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raahaat sen miehen lääkäriin vaikka väkisin. Eturauhanen on tutkittava heti. Mun faija kuoli eturauhassyöpään, se ei mennyt ajoissa tutkimuksiin. Mikä pitkistyy, se mutkistuu.

Tää mua pelottaakin... Ap

Ei se mikään syöpä ole, vaan tippuri. Tämän vuoksi miestäsi myös pelottaa mennä lääkäriin. Joten ole huoleti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän