Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehellä jatkuvasti kova pissahätä. Ei suostu käymään lääkärissä.

Vierailija
28.08.2021 |

Vaikka ei ole normaalia ja hänelle edes tyypillistä. Tänäänkin käytiin ruokakaupassa ja kassajonossa mies sanoi että pakko lähteä vessaan. Ei voinut sitä muutamaa minuuttia pidättää. Viime viikonloppuna käytiin miehen vanhemmilla 170 kilometrin päässä ja matkan aikana piti miehen päästä kaksi kertaa kuselle. Muitakin tilanteita on viimeaikoina ollut.

Olen googlettanut asiaa ja todella huolissani mutta en saa miestä menemään lääkäriin. Väittää ettei tuossa ole mitään epänormaalia. Minun mielestä on todella epänormaalia jos ei voi puolen tunnin koiralenkkiä ilman kusemista tehdä...

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eturauhanen kasvaa.

Vierailija
2/27 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ikä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iän tuomia eturauhas ongelmia.

Höyläykseen ja sitten ongelma on ohi.

Se on nopea ja ihan rutiini leikkaus, joka takaa ainakin siltäosin helpotusta elämään ja nostaa elämänlaatua.

Vierailija
4/27 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raahaat sen miehen lääkäriin vaikka väkisin. Eturauhanen on tutkittava heti. Mun faija kuoli eturauhassyöpään, se ei mennyt ajoissa tutkimuksiin. Mikä pitkistyy, se mutkistuu.

Vierailija
5/27 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen ikä?

32v on. Ap

Vierailija
6/27 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suostuuko käymään pissalla?

Vierailija
7/27 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eturauhanen kasvaa.

On niin nuori niin epäilen mutta mistä näitä tietää kun toinen ei suostu menemään lääkäriin. En mä aikuista miestä voi pakottaa vaikka oon ihan hirmu huolissani. Ap

Vierailija
8/27 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diabetes? Itsellä alkoi ilmentyä juuri noin. Kandee käydä sokerikokeissa.

Vierailija
9/27 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

58v.

Ap

Vierailija
10/27 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi myös olla eturauhas-syöpää indikoiva lisääntynyt virtsaamisen tarve.

Lääkäriin hopusti.

Vierailija
11/27 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raahaat sen miehen lääkäriin vaikka väkisin. Eturauhanen on tutkittava heti. Mun faija kuoli eturauhassyöpään, se ei mennyt ajoissa tutkimuksiin. Mikä pitkistyy, se mutkistuu.

Tää mua pelottaakin... Ap

Vierailija
12/27 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

voihan se olla pelkkä tulehduskin - kyllä nyt olisi käytävä lääkärissä ennen kuin nousee munuaisiin - muitakin syitä voi oll...

Vierailija
13/27 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä oli kans reilu kolmikymppisenä sama vaiva. Pitkään sinnitteli, mut sitten alko rajottaan elämää ja menoja (+kiristämään parisuhdettakin) liikaa tuo jatkuva kusihätä. Lääkärissä kävi ja eturauhasentulehdus todettiin, ab-kuurilla hoitui ja ei tarvinnut enää jatkuvasti kusella käydä.

Vierailija
14/27 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa tuo eturauhassyöpä tutkimus tulla samanlaiseksi kuin naisilla on rintasyövän seulonta.

Ainakin näin THL ja STM näin suositteli tuossa taannoin. Alkaen vuodesta 2022 ja ikäluokista 60 ylöspäin. Näin muistan lukeneeni pariviikkoa sitten husarista.

Vierailija
15/27 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä lähtisin itsekin ensin tutkimaan, koska se on todennäköisin huomioiden ikä. Onko miehelläsi painoa? Tosin diabetes voi tulla hoikillekin. Siinä ei ole muuta kuin otetaan paastoverikokeet, joista saa tiedon missä sokerit menee. Sinne miehesi olisi alkuun mentävä eikä se ole vaikeaa. 12 tuntia syömättä ja labraan. Lääkäri soittaa vastauksista. Ihan rutiinijuttu.

Vierailija
16/27 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä lähtisin itsekin ensin tutkimaan, koska se on todennäköisin huomioiden ikä. Onko miehelläsi painoa? Tosin diabetes voi tulla hoikillekin. Siinä ei ole muuta kuin otetaan paastoverikokeet, joista saa tiedon missä sokerit menee. Sinne miehesi olisi alkuun mentävä eikä se ole vaikeaa. 12 tuntia syömättä ja labraan. Lääkäri soittaa vastauksista. Ihan rutiinijuttu.

On hieman ylimääräistä ei tosin kovin paljoa. Liikkuu hyvin mutta vähän faijamaha kasvanut tässä lasten kanssa kotoillessa. Mäkin oon tästä koittanut paasata mutta ei itse näe mitään ongelmaa. Ap

Vierailija
17/27 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi besservisseilyni, mutta B-Hba1c (ns. pitkä verensokeri) kokeeseen ei tarvitse edes paastota. Ja on kyseinen verikoe on ihan validi indikoimaan 2-luokan diapetesta.

Biomedicumilla on meneillään esi-diabetes tutkimus, johon myös suosittelen hakeutumaan.

Vierailija
18/27 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appiukolla tuo oli aivokasvaimen ensioire. Saatiin hoidettua kun meni ajoissa lääkäriin. Sen miehen on mentävä nyt, jos se yhtään sua rakastaa.

Vierailija
19/27 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On hieman ylimääräistä ei tosin kovin paljoa. Liikkuu hyvin mutta vähän faijamaha kasvanut tässä lasten kanssa kotoillessa. Mäkin oon tästä koittanut paasata mutta ei itse näe mitään ongelmaa. Ap

No sitten ehdottomasti labraan. Melkein väittäisin, että diabetekseen liittyvää. Sekin on hoitamattomana vaarallinen.

Vierailija
20/27 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanoisin miehelle että jos yhtään mua ja lapsia rakastat mene lääkäriin edes meidän takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän