Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

samuli edelmanin karisma

Vierailija
29.09.2014 |

Tässä minä ja morrison elokuvaa katsellessa ihmetyttää miten jännä että Samulin karisma on jotenkin räjähtynyt mahtaviin mittoihinsa vasta vanhemmalla iällä. Silmissä ei nuorena sitä niin hullaannuttavan sielukasta katsetta kuin nykyisin...liekö tuohon vaikuttanut henkistyminen. Mutta onhan näitä vanhetessaan paranevia miehiä, mut montako naista tunnette josta vois sanoa että on parantunut vanhetessaan ulkonäöllisesti...? Epäreilua!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se siellä alla on ollut, itsetuntemus ja läsnäolo tuonut esiin. Hänen kanssaan voisi olla nautinnollisesti hiljaa.

Ihana on.

Vierailija
2/13 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikille miehille käy noin :/ Just katsoin omaa miestänikin, joka vaan komistuu...Samuli on kyllä kuumis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana parempi, nyt semmonen pullukka lässy.

Vierailija
4/13 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 22:29"]

[/quote]

Joo, ulkonäöstähän tässä puhuttiin. Not. 

Ikä 19 v.?

Vierailija
5/13 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mina olen parantunut vanhetessani. Olen siis nainen.

Vierailija
6/13 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 22:26"]

Lähes kaikille miehille käy noin :/ Just katsoin omaa miestänikin, joka vaan komistuu...Samuli on kyllä kuumis.

[/quote]

No ei kyllä läheskään kaikille :DD Harvoille ja valituille.

Vierailija
7/13 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se syy miksi teidän mielestä miehet saa karisman ja naiset rupsahtaa on sosiaaliset odotukset. Miesten arvo on viisaus, naisten kauneus. Siis yleisten standardien mukaan. Voisitte alkaa itse tehdä muutosta muuttamalla ajattelua ja näkemällä miten hyvin naiset myös saa itselleen uusia puolia vanhetessaan.

Vierailija
8/13 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 22:32"]

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 22:29"]

[/quote]

Joo, ulkonäöstähän tässä puhuttiin. Not. 

Ikä 19 v.?

[/quote]

Ikä 37 v. Ja ei pelkkä ulkonäkö, vaan hänessä ei ole samaa vimmaa kuin nuorempana. Siksi siis kirjoitin lässy. Siis sellanen hidas ja staattinen. Musta se vaan oli nuorempana parempi.

Vierailija
9/13 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö ja karisma on kaksi ihan eri asiaa. Rumakin voi omata karisman, tästä on vaikka kuinka esimerkkejä, varsinkin miehissä.

Vierailija
10/13 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin ihan samaa, Samuli on nykyään komea, tuon Minä ja Morrison -leffan aikaan ei vielä ollut kovin kummoinen. 

Vierailija
11/13 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en näe Samuli Edelmanissa karismaa. En vain näe. Musta se on hyvä näyttelijä ja laulaja, ja siinä se. Enkä ymmärrä, miksi Loirista vouhkataan. Suomessa vaan tuntuu menevän niin, että kun mies on nuorena villi ja kova menemään, ja sitten kun lopettaa dokaamisen, rauhoittuu ja puhuu pari sanaa henkeviä, niin ukko saa karismaa. Hohhhoijaa!

Vierailija
12/13 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katon tässä just tätä Vain elämää. Tykkään Samulista, mutta tässä se on ihan oranssi.

Vierailija
13/13 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panisin..