Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyhmä kysymys muutosta (uusavuton nuori kysyy)

Vierailija
28.08.2021 |

Asun opiskelijakämpässä ja muutan siitä saman vuokranantajan (HOAS) toiseen asuntoon 1. lokakuuta.
Nykyisen asunnon soppari loppuu syyskuun viimeinen päivä ja uusi alkaa silloin 1.10. Vanhat avaimet pitää palauttaa HOAS:in toimistolle 1.10. klo 9 mennessä, ja uudet saa noudettua vasta silloin
Miten ihmeessä siis järjestän muuton? Jos minulla olisi paku, pakkaisin viimeisenä sopparipäivänä kaiken sinne ja nukkuisin yön pakussa, kävisin aamulla HOAS:n toimistolla hoitamassa avainasiat ja sitten veisin kamppeet uuteen asuntoon.
Mutta minulla ei ole pakua, ajokorttia eikä ketään läheistä joka voisi auttaa. Onko muuttofirmoilla jotain sellaisia säilytysvarastoja joihin he kyysäisivät kamat illalla ja toimittaisivat ne seuraavana päivänä uuteen kotiin?

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin epäkäytännöllistä että uudet avaimet saa vasta vanhojen palautuksen jälkeen poismuuttopäivän aamuna. Olen itsekin vaihtanut pari kertaa asuntoa säätiön sisällä (ei kuitenkaan HOAS) ja molemmilla kerroilla sain uuden kämpän avaimet hyvissä ajoin. Molemmat tosin olivat tyhjinä. Mutta mutta, se aloittajan uudesta asunnosta poismuuttava on myös vähän hankalassa paikassa, jos hän ei pääse lähtemään ennen 1.10. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi