Mistä asioista nautit elämässä eniten??
Kommentit (78)
Seksi. Seksi. Eikö teillämitään muuta ole mielessä?
[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 20:31"]
Seksi, tiskaaminen, vessanpöntön kuuraus, pimeät loska-aamut hirvivaara-alueilla, hammaslääkärikäynnit.
[/quote]
Mmm... hammaslääkärikäynti. Mikään ei ole sen rentouttavampaa. Nukahdan siellä aina, onneksi on ne lasit päässä niin hammaslääkäri ei huomaa mitään. Toivottavasti en kuorsaa ja kuolaa. Suunnilleen ainoa paikka missä kehutaan. Täytyykin varata taas aika :D
[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 20:21"]
Nukkuminen, yksin kotona oleminen, leipätaikinan tekeminen, yksin metsässä kuljeskelu, se ettei kuule mitään ihmisääniä, kurjen huuto, yksin saunominen, pienessä sievässä oleminen, pensaiden leikkaaminen.
[/quote]
Joo, aika monta samaa minulla.
Olen vanhainkodissa töissä. On ihanaa jos olen edellisessä iltavuorossa peitellyt vanhuksen ja sanonut "aamulla nähdään". Sitten aamulla käyn herättelemässä ja vanhus sanoo "sinä tulit! Huomenta!".
Lapsen hymy ja ilo, halaukset, uninen lapsi joka kömpii viereen aamulla. Mieheni läheisyys ja yhdessä oleminen. Kiireettömyys, kissan kehräys, seksi, hevosen tuoksu ja hörähdykset, täyttä laukkaa ratsastaminen metsässä, aamukahvi pihalla...
Lapsistani, lukemisesta, seksistä, parisuhdejutuista, ystävistä ja luonnosta.
Eniten nautin syömisestä. Esim. Hotelliaamiaisesta, hyvästä lounaasta, jäätelöstä kesäkuumalla. Onneksi kuulun niihin, jotka voi syödä mitä vain lihomatta. Oikeasti ruoka näyttelee todella isoa roolia elämässäni.
Hyvästä musiikista eri muodoissa (keikat, konsertit, kuulokkeet), uusien tietojen ja taitojen oppimisesta, lapseni kanssa olemisesta, ystävien kanssa hengailusta, kirjojen ja sarjakuvien lukemisesta, kauniista säästä, pyöräilystä ja kävelystä kaupungilla ja luonnossa, kirppiskierroksista, tapahtumista. Oikeastaan kaikesta nauttii kun keskittyy tekemään juuri sitä mitä parhaillaan tekee, jopa ikävämmistä töistä.
Nyt just tuntuu siltä että karkista :D t. Minä ja ässämix
Hyvä ruoka, matkustelu (koti- ja ulkomaa), ystävien seura, hyvät kirjat ja elokuvat, haaveilu, shoppailu, kirjoittaminen, käsityöt, valokuvaus...
Työstä. Alkoholista. Muuta sisältöä ei elämässäni oikein ole.
Lapsettomuudesta ja miehettömyydestä, viihdyn yksin. Nautin myös työstäni.
Urheilu, leffat, skumpittelu ystävien kanssa, rannalla makoilu, kahvinjuonti, miehen kanssa pitkät keskustelut.
Eniten nautin työstä. Sit tietty nukkuminen, ruoka, puoliso, siisteys, hyvät tv-ohjelmat ja leffat. Mut mulla se työ menee kaiken edelle.
Rakas työ (poliisi olen), maastopyöräily, tennis, pitkään nukkuminen, mies. Sit kaikki syöminen yms kans.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 18:29"]
Seksi. Seksi. Eikö teillämitään muuta ole mielessä?
[/quote]
Kaikista kymmenistä asioista jotka tässäkin ketjussa on mainittu, sä näet vain seksin etkä mikään muuta??? Oikeeasti, mikä on sun ongelma :D Yksi nautinnollinen asia muiden joukossa.
Mä nautin siitä tunteesta, kun saunan jälkeen rentoutuneena ja väsyneenä saa mennä juuri vaihdettujen raikkaiden lakanoiden väliin ja nukahtaa onnellisena kuin pieni lapsi. Ensimmäinen viinilasillinen. Pitkät automatkat vänkärin paikalla, kun tietää että ei voi kun olla ja nauttia maisemista ja matkanteosta. Uuteen paikkaan matkustaminen ja se tunne kun palaat omaan kotiin sen reissun jälkeen. Oman rakkaan miehen katsominen, kun hän hellästi silittelee vauvamme nukkumaan. Seksissä hetki juuri ennen ensimmäistä työntöä. Erinomainen ruoka juomineen. Niin hyvä kirja, jota suorastaan ahmii, mutta jonka ei haluaisi koskaan loppuvan. Oman vauvan ilo ja nauru <3 Kun joku uusi ihminen tuntuu siltä kuin hänet olisi tuntenut aina. Kun oppii jotakin uutta. Kun tuntee että tekee työtä jolla on merkitystä.
Harrastukset
Lomat ja vapaapäivät
Uusiin paikkoihin matkustaminen ja tutustuminen
Se, että saan elää elämääni haluamallani tavalla ja tehdä haluamiani asioita
Tuossa taisi olla tärkeimmät.
45 jatkaa vielä. Kaikki omasta mielestä kaunis tässä maailmassa. Se kun näkee vanhan, ryppyisen pariskunnan käsi kädessä. Kun näkee aidosti epäitsekkään teon. Kashmirvillan tuntu neuloessa. Kun tilille jää mukavasti rahaa laskujen maksun jälkeen. Kukkakimppu maljakossa perjantaina siivouspäivän jälkeen. Tunne metsäretkellä, että on yhtä kaiken kanssa. Kun koira käpertyy kainaloon.
Avantouinti.