Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä asioista nautit elämässä eniten??

Vierailija
29.09.2014 |

Kaipaan ideoita ankeuteeni!

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ. Ei mulla paljoa muuta ole, enkä tarvitsekkaan. Sit yks ihan mahtava asia mun elämässä on ollut armeija, vaikka nuori nainen olenkin.

Vierailija
42/78 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 18:32"][quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 20:31"]

Seksi, tiskaaminen, vessanpöntön kuuraus, pimeät loska-aamut hirvivaara-alueilla, hammaslääkärikäynnit.

[/quote]

Mmm... hammaslääkärikäynti. Mikään ei ole sen rentouttavampaa. Nukahdan siellä aina, onneksi on ne lasit päässä niin hammaslääkäri ei huomaa mitään. Toivottavasti en kuorsaa ja kuolaa. Suunnilleen ainoa paikka missä kehutaan. Täytyykin varata taas aika :D
[/quote]

Ihana :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musiikista (trance) ja nukkumisesta.

Vierailija
44/78 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 20:24"]

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 18:32"][quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 20:31"] Seksi, tiskaaminen, vessanpöntön kuuraus, pimeät loska-aamut hirvivaara-alueilla, hammaslääkärikäynnit. [/quote] Mmm... hammaslääkärikäynti. Mikään ei ole sen rentouttavampaa. Nukahdan siellä aina, onneksi on ne lasit päässä niin hammaslääkäri ei huomaa mitään. Toivottavasti en kuorsaa ja kuolaa. Suunnilleen ainoa paikka missä kehutaan. Täytyykin varata taas aika :D [/quote] Ihana :D

[/quote]

Minä käyn hammaslääkärissä sen normaalin 1-2 vuoden välein. Minusta kokemus ei ole erikoinen oikeastaan kumpaakaan suuntaan. En minä tosiaan siellä huvikseni käy, vaan joko hampaita tarkistuttamassa tai paikkauttamassa. Turhan kallista lystiä se on muuten siellä käydä.

Vierailija
45/78 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvien ystävien seurasta, nukkumisesta, lukemisesta, hyvästä ruuasta, uimisesta, joulun ajattelemisesta ja suunnittelemisesta.

Vierailija
46/78 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilu (maastopyöräily, jalkapallo, lenkkeily), tällä hetkellä armeija. Tän jälkee sit opiskelemaan. Joskus ois haaveena poliisin ura.

Saakohan tosta käsityksen, että olen mies?

Vierailija
47/78 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 20:13"]Rakas työ (poliisi olen), maastopyöräily, tennis, pitkään nukkuminen, mies. Sit kaikki syöminen yms kans.

[/quote]

Kuulostaa ihan multa. Paitsi ettei mulla ole miestä. Enkä harrasta tennistä.

T.53

Vierailija
48/78 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi (jota ei ole), bilettäminen aamuun asti (jota ei myöskään ole), ompelu, maalaaminen, musiikin kuuntelu täysillä, oman lapsen nauru, kesä ja auringonpaiste, kirppareilla shoppailu, taide ja runot, kauniit vaatteet, kesätapahtumat, opiskelu ja kiinnostavista asioista lukeminen

Vierailija
49/78 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä taida tällä hetkellä nauttia muusta kuin ajatuksesta siitä että pääsen kohta kotiin. Nää työvaatteet ja kaikki suojat on niin kuumia tälläsenä hellepäivänä.

Vierailija
50/78 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuminen, hyvän kirjan lukeminen, hyvät elokuvat ja sarjat, musiikki, pyöräily, lapset, syöminen (harmi kyllä olen tullut ikään, jolloin en voi syödä ihan mitä huvittaa :(.

Vierailija
51/78 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuminen, jalkahieronta, perheen kanssa puuhailu kun lapset eivät kitise, itseni helliminen kasvohoidoilla jne, masturbointi, kukkien kasvatus, hyvä känni ja illanvietto, kaverien tapaaminen, hyvän ruuan laittaminen ja syöminen porukalla, uiminen... Ei ehkä ihan tässä järjestyksessä, mutta elämä on aika jees.

Vierailija
52/78 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rappiosta tai ainakin siitä haaveiluista.

Vierailija
53/78 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelit, ruoka, nukkuminen, musiikki, elokuvat. Mielellään ottaisin muutakin mukavaa sisältöä, mutta eipä taida hirveästi olla mahdollisuuksia. Menee se elämä näinkin.

Vierailija
54/78 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 20:34"]

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 20:24"]

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 18:32"][quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 20:31"] Seksi, tiskaaminen, vessanpöntön kuuraus, pimeät loska-aamut hirvivaara-alueilla, hammaslääkärikäynnit. [/quote] Mmm... hammaslääkärikäynti. Mikään ei ole sen rentouttavampaa. Nukahdan siellä aina, onneksi on ne lasit päässä niin hammaslääkäri ei huomaa mitään. Toivottavasti en kuorsaa ja kuolaa. Suunnilleen ainoa paikka missä kehutaan. Täytyykin varata taas aika :D [/quote] Ihana :D

[/quote]

Minä käyn hammaslääkärissä sen normaalin 1-2 vuoden välein. Minusta kokemus ei ole erikoinen oikeastaan kumpaakaan suuntaan. En minä tosiaan siellä huvikseni käy, vaan joko hampaita tarkistuttamassa tai paikkauttamassa. Turhan kallista lystiä se on muuten siellä käydä.

[/quote]

Olen käynyt hammaslääkäreillä ja -kirurgeilla 6-vuotiaasta saakka. Kaikki mahdolliset toimenpiteet on tehty paitsi leuansiirto, joten olen siellä kuin kotonani. 35-vuotiaasta alkaen hampaani ovat olleet täydelliset, kiitos siitä erinomaisille hammaslääkäreille. Ihmettelen kyllä, miksi minua ei ole nyt pyydetty Pepsodent-mainokseen?

Vierailija
55/78 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perseseksistä

Vierailija
56/78 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä kun jaksan pitkän sairastamisen jälkeen iloita lapsien kanssa touhuilusta eivätkä ne tunnu riippakiviltä. Sienestyksestä ja luonnosta. Jätskistä kesäpäivänä. Siitä kun näkee ympärillä olevat hyvät asiat niiden huonojen sijaan. Siitä kun voi luottaa itseensä. Työstä kun sen saa ja ehtii tehdä niin hyvin kun haluaa:)

Vierailija
57/78 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistumisista urheilussa, kun ylittää itsensä ja esim. tekee oman ennätyksensä jossain. Toisaalta nautin suuresti myös ihan vain siitä hyvänolontunteesta minkä treenatessa saa. 

Vierailija
58/78 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehettömyydestä ja vapauden tunteesta. Surffauksestaa, nyrkkeilystä, metsässä juoksusta, jokeen pulahtamisesta. Kaupunkikulttuurista; tapahtumista ja ihmispaljoudesta, kotikaupungin kaduista ja puistoista. Raskaasta liikunnasta ja bulkkaamisesta. Hiljaisuudesta kun lapset ovat isällään. Ruokaelämyksistä. KAikista niistä mahdollisuuksista joista saan valita joka päivä! Vuorotyöstä ja työn vaihtelevuudesta. 

Vierailija
59/78 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonto ja musiikki.

Vierailija
60/78 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustelusta, vaeltamisesta ja muusta luontoretkeilystä, hyvän musiikin kuuntelusta, festareista ja kaupunkikulttuurista, laulamisesta, hieronnasta, ystävien ja perheen ja miehen kanssa olemisesta ja keskustelusta, juhlista, snorklauksesta, sisustamisesta, leffoista, kirjoista ja tv-sarjoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi