Masked Singer 3 OFFICIAL
Tänään taas alkaa Masked Singer. Jutellaan ohjelmasta täällä, en ainakaan löytänyt toista keskustelua uudesta kaudesta. Saapa nähdä ketä ovat saaneet ohjelmaan mukaan.
Kommentit (7590)
Vierailija kirjoitti:
Supersankari = Martina Aitolehti
Yksisarvinen = Irina
Pusu = Miisa Rotola-Pukkila/mmiisas
Bilepanda = Mikko Penttilä
Peto = Ali Jahangiri
Leppäkerttu = Helena Ahti-Hallberg
Hattara = Sara ParikkaMuita en tunnista, en edes sen vertaa että voisi puolivillaisen arvauksen heittää.
Parikka on kyllä pusu.
KatjaElina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksisarvinen = Irina
Peto = Ali Jahangiri
Hattara = Sara ParikkaMuita en tunnista, en edes sen vertaa että voisi puolivillaisen arvauksen heittää.
Voisikohan Miisa olla mukana? Jotenkin itse vähän epäilen ettei kovinkaan moni tiedä Miisaa ja noista etsivistä puhumattakaan.
Mutta no, mistäpä sitä tietää ketkä on tarpeeksi julkkiksia tuotannon mielestä joita voi kysellä ohjelmaan mukaan.
Olen kanssa samaa mieltä. Mistä etsivät voisi tietää tubettajia. Onhan Suomessa oikeita julkkiksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksisarvinen = Irina
Peto = Ali Jahangiri
Parikka on kyllä pusu.
no ei kyllä ole ku hattara
Oli aika hauska toi bilepanda eka esiintymisen jälkeen, ku Kataja oli et tää on jostakin varmaan tuttu😂 kui moni repes tos kohtaa
Miten noista vihjeistä saa selvitettyä kuka on julkkis. Esim korpin vihjevideo mistä mä tiiän kuka julkkis on. Miten te päättelette vihjevideoist kuka se on. Ite en nii hirveesti käytä sosiaalista mediaa, nii en tiiä mitä näiden ihmisten elämästä. Mut antakaa vinkkejä.
Urpo kirjoitti:
Miten noista vihjeistä saa selvitettyä kuka on julkkis. Esim korpin vihjevideo mistä mä tiiän kuka julkkis on. Miten te päättelette vihjevideoist kuka se on. Ite en nii hirveesti käytä sosiaalista mediaa, nii en tiiä mitä näiden ihmisten elämästä. Mut antakaa vinkkejä.
No esim. Vaik et on kodinhegetär. Nii ei ole mikään hengetär. Korpin kohdalla se käsky voi viitata johonkin soittoryhmään, haluaa olla rauhassa. Hirviö joka sängyn alla on koira. Mut oot kyl varmasti törmännyt johonkin julkkiksen joka on tilittänyt jotain. Ja ehkä jopa lauluäänestä voi tunnistaa jotain
Aika kiire tulee, jos tunnin lähetyksessä on 10min mainoksia ja kuusi esiintyjää. Muistaakseni edellisellä kaudella oli 1,5 tunnin lähetys, kun oli kuusi esiintyjää.
Yksisarvinen kuulostaa Irinalta, mutta Irinalla ei ilmeisesti ole siskoa.
Urpo kirjoitti:
Jokainen tulkitsee vihjeet omalla tavallaan ja joku osuu sitten oikeaan. Toiset vihjeet taas ovat hyvin selkeitä ja kannattaa myös katsella niitä huoneissa olevia vinkkejä. Jos on seurannut tiiviisti jonkun henkilön elämää, niin esim. fanit tunnistavat idolinsa heti, kuten viime vuonna kävi esim. Hietalan kohdalla. Äänen perusteella yleensä monella katsojalla välähtää.
Vierailija kirjoitti:
Urpo kirjoitti:
No esim. Vaik et on kodinhegetär. Nii ei ole mikään hengetär. Korpin kohdalla se käsky voi viitata johonkin soittoryhmään, haluaa olla rauhassa. Hirviö joka sängyn alla on koira. Mut oot kyl varmasti törmännyt johonkin julkkiksen joka on tilittänyt jotain. Ja ehkä jopa lauluäänestä voi tunnistaa jotain
Sängyn alla oleva hirviö voi viitata toki koiraan tai vaikka kissaan, mutta myös esim. johonkin Lordin jäseneen. Muistan kun joku julkkis kertoi, että hän pelkää sängyn alla olevia mörköjä (saattaa olla vitsikin), mutta nämä on sellaisia monitulkintaisia piilovihjeitä.
Kuulostaa siltä, että ainoastaan Corppi ja Yksisarvinen ovat ammattilaulajia.
Vierailija kirjoitti:
Supersankari näytti ihan Nylon Beatin Jonnalta. Ja ääni. Ihan varma.
Supersankarin tunnistamisessa on tärkeää hänen liikkumisensa lavalla. Vihjeistä en ainakaan minä saa mitään osviitaa henkilöön. Tuo liikkuminen on ammattilaisen työtä. Jonna ja Joalin ovat molemmat nykyään tuolla tasolla lavapreesensissä. Aitolehti ei tietääkseni.
Vierailija kirjoitti:
bilepanda voi olla myös, ekasta esityksestä sitä ei voinut päätellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Supersankarin tunnistamisessa on tärkeää hänen liikkumisensa lavalla. Vihjeistä en ainakaan minä saa mitään osviitaa henkilöön. Tuo liikkuminen on ammattilaisen työtä. Jonna ja Joalin ovat molemmat nykyään tuolla tasolla lavapreesensissä. Aitolehti ei tietääkseni.
Tulee mieleen Rita Niemi-Manninen, mutta onko hän ollut noin hoikassa kunnossa kuvausten aikoihin? Supersankari on joku fitnesspimu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikea laulaja olisi vetänyt biisin paremmin, mutta voi olla että Bilepanda piilottelee taitojaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikea laulaja olisi vetänyt biisin paremmin, mutta voi olla että Bilepanda piilottelee taitojaan.
Ei sillä ainakaan vireongelmaa ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
se kuulostaa ihan martinalta
martina on esiintynyt ennenkin, ei tommonen esitys ole sille mitään kun koreografi on harjoiteltua
Bilepanda esitys oli viihdyttävä ja lavashow oli hyvä. Toivottavasti taso pysyy samana, eli biletystä jatkossa luvassa niin paikka finaalissa on varma. Jos yhtään biisien taso tai lava show laskee ei paikkaa ole jatkossa, toki voi olla et yleisö tunnistaa henkilön ja siksi putoaa. Korppi on kyllä yhtä mystinen kun tohtori. Toki korppi käyttää samaa naamaria
Corpilta yksi esitys kuultu ja ehkä monia des, täten ääni varmasti tulee muuttumaan moneen kertaan. Samoin bilepanda tosin hänen kohdallaan vihjeet on apuna, ja viime kerralla ei paljastettu kun on hidas liikkeissään, tykkää nukkua, ja kun kyse bileistä alkaa tanssi liikkua ja hellyttely nimi sirpa
Moni on hattara YouTube videolla siis MTV3 veikannut Maaria nuorannea hattaraks. Mut sehän tarkoittaa et Dennis ei oo mukana. Toivon et Parikka on hattara. En usko et Nylund on panda sillä Dennis on pienempi kun panda
Voisikohan Miisa olla mukana? Jotenkin itse vähän epäilen ettei kovinkaan moni tiedä Miisaa ja noista etsivistä puhumattakaan.
Mutta no, mistäpä sitä tietää ketkä on tarpeeksi julkkiksia tuotannon mielestä joita voi kysellä ohjelmaan mukaan.