Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masked Singer 3 OFFICIAL

Vierailija
28.08.2021 |

Tänään taas alkaa Masked Singer. Jutellaan ohjelmasta täällä, en ainakaan löytänyt toista keskustelua uudesta kaudesta. Saapa nähdä ketä ovat saaneet ohjelmaan mukaan.

Kommentit (7590)

Vierailija
1621/7590 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telkku.com sivuilla mainitaan, että seuraavassa jaksossa esiinty 6 hahmoa.

"Lauantaina klo 20:00, MTV3

Kausi 3, 5/13. Vauhti kiihtyy. Kuusi hahmoa saa tänään esiintymisvuoron ja käynnistää kunnon bileet. Maria lupaa syödä kaalihattunsa ja Christoffer yllättää itsensäkin omalla nokkeluudellaan ' vai onko moka sittenkin lahja?"

Se miten itse lasken ketkä esiintyisi lauantaina, niin lasken sen siten, että ketkä on esiintynyt aiemmin eli keiden esityksistä on enemmän aikaa. Joten siksi sanon edelleen, että lauantaina esiintyisi Bilepanda, Leppäkerttu, Hattara, Murkku, Corppi ja Yksisarvinen.

Vierailija
1622/7590 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kausi 3, 5/13. Vauhti kiihtyy. Kuusi hahmoa saa tänään esiintymisvuoron ja käynnistää kunnon bileet. Maria lupaa syödä kaalihattunsa ja Christoffer yllättää itsensäkin omalla nokkeluudellaan ' vai onko moka sittenkin lahja?"

Se miten itse lasken ketkä esiintyisi lauantaina, niin lasken sen siten, että ketkä on esiintynyt aiemmin eli keiden esityksistä on enemmän aikaa. Joten siksi sanon edelleen, että lauantaina esiintyisi Bilepanda, Leppäkerttu, Hattara, Murkku, Corppi ja Yksisarvinen.

Helppo sieltä nimimerkin takaa huudella. Jos tarkottaisit voisit Ton jollain sosiaalisen kunnon media alustalla julkaista. Ig,fb

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1623/7590 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tuli mainos ja siinä oli bäkkärien biisi olin ihan innoissani... Sitten kun Vihikoiran biisi oli alkamassa ja ekat nuotit tuli niin olin ihan iiik, ja kiljumisefekti tulee heti ton ihana biisin ekat nuotit kuulleessa. Ääni oli niin hiton tuttu ja se fiilis argh et tiedät mut et tiedä.. (eli mietin montaa kuten Axel Miliamilla samanlainen ääni mut kuten täällä moni veikkasi super BSB fania niin kuulostaa myös Esko Eerikäiseltä). Aikaisemmin olen tiennyt useamman heti äänen perustella eli Sami Uotilan, Maija-Liisa Peuhun ja Jarkko Tammisen. Sen takia mm..huvitti et Kataja sanoi perusteluksi kun veikkasi jotain mieshahmoa Hanna Pakariseksi et Tammista ei kukaan kans arvannut et oli hämäys.. Mut musta ei voinut olla kukaan muu eli kuulosti vain Tammiselta.

Vierailija
1624/7590 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihikoiran biisin alussa ääni kuulostaa ihan Esko Eerikäiseltä. Se on totta.

Vierailija
1625/7590 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Supersankari näytti ihan Nylon Beatin Jonnalta. Ja ääni. Ihan varma.

Vierailija
1626/7590 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on eka kausi, kun en varmaksi uskalla äänen perusteella sanoa, että keitä maskin takana on. Toki noi kaksi ekaa (Räsänen ja Kukkohovi) oli tosi helppoja arvata, mutta muilla kausilla äänet on ollut paljon tutumpia. Bilepanda ja Corppi on tällä hetkellä mun suosikit.

1627/7590 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helppo sieltä nimimerkin takaa huudella. Jos tarkottaisit voisit Ton jollain sosiaalisen kunnon media alustalla julkaista. Ig,fb

Öö..mitäköhän täällä olen nytkin huudellut. Kirjoittanut vaan tuon mitä olen Telkku.com:sta lukenut.

Tuo teksti on siis Telkku.com:sta kopioitu.

Joten edelleenkin voin sanoa, että lauantaina esiintyisi Bilepanda, Leppäkerttu, Hattara, Murkku, Corppi ja Yksisarvinen. Syy miksi epäilen noiden esiintyvän lauantaina, niin johtuu ihan vain siitä, että heidän esityksistä on kauiten aikaa kuin mitä Dinon, Feeniksen, Pedon, Supersankarin, Pusun ja Vihikoiran esityksistä.

Vierailija
1628/7590 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihikoira kuulostaa Eskolta ja tuo baari touhu ja tanssi voi viitata hunks touhuun. Mut vihikoira käsivarret ei vaikuta paksuilta. No ihan sama olkoot tää on vaa viihdettä

Vierailija
1629/7590 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä täälä on veikattu yksisarvikses. En tiiä kuka se on. Mitäs ootte veikkailu

Vierailija
1630/7590 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmäämitääntierä kirjoitti:

Kike Elomaa tai Pippa Laukka. Tosin veikkaukseni sai paljon alapeukkuja, joten muut ovat eri mieltä.

Vierailija
1631/7590 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihikoira kuulostaa Eskolta ja tuo baari touhu ja tanssi voi viitata hunks touhuun. Mut vihikoira käsivarret ei vaikuta paksuilta. No ihan sama olkoot tää on vaa viihdettä

Alas on taso vajonnut, jos samaan kauteen saadaan mahdutettua Esko, Martina ja Sofia B. Bilepanda on sitten varmaan Stefu.

Vierailija
1632/7590 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kike Elomaa tai Pippa Laukka. Tosin veikkaukseni sai paljon alapeukkuja, joten muut ovat eri mieltä.

Hyviä arvauksia. Ja mitäs niistä peukuista välittää tässä veikata ketä vaa, näille alapeukuttajille eli tosikoille tää on työ

Vierailija
1633/7590 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihikoira on joku, jolla on iso ego tai sitten hän luulee itsestään liikoja. Tämä kun lisätään vihjeisiin, niin kyseessä täytyy olla Valavaara, Palander tai Sahamies.

Vierailija
1634/7590 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näin unta, että Toni Nieminen oli yksi hahmoista.

Vierailija
1635/7590 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alas on taso vajonnut, jos samaan kauteen saadaan mahdutettua Esko, Martina ja Sofia B. Bilepanda on sitten varmaan Stefu.

Mikäs Hannu Pikkarainen on. Corppi

1636/7590 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon miettinyt Yksisarvista Kristiina Wheeleriksi. Mut nyt kun olen useamman kerran kuunnellut youtubesta esityksiä, niin  Yksisarvinen voisi kyllä olla myös Irina (artisti).

Vierailija
1637/7590 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Supersankari satavarma Aitolehti. Hyh.

Vierailija
1638/7590 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pusu on Chisu

Vierailija
1639/7590 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

KatjaElina kirjoitti:

Itse oon miettinyt Yksisarvista Kristiina Wheeleriksi. Mut nyt kun olen useamman kerran kuunnellut youtubesta esityksiä, niin  Yksisarvinen voisi kyllä olla myös Irina (artisti).

Se on Irina. Äänen tunnistaa, liikehdinnän myös.

Vierailija
1640/7590 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Supersankari = Martina Aitolehti

Yksisarvinen = Irina

Pusu = Miisa Rotola-Pukkila/mmiisas

Bilepanda = Mikko Penttilä

Peto = Ali Jahangiri

Leppäkerttu = Helena Ahti-Hallberg

Hattara = Sara Parikka

Muita en tunnista, en edes sen vertaa että voisi puolivillaisen arvauksen heittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme