Masked Singer 3 OFFICIAL
Tänään taas alkaa Masked Singer. Jutellaan ohjelmasta täällä, en ainakaan löytänyt toista keskustelua uudesta kaudesta. Saapa nähdä ketä ovat saaneet ohjelmaan mukaan.
Kommentit (7590)
Vierailija kirjoitti:
Telkku.com sivuilla mainitaan, että seuraavassa jaksossa esiinty 6 hahmoa.
"Lauantaina klo 20:00, MTV3
Kausi 3, 5/13. Vauhti kiihtyy. Kuusi hahmoa saa tänään esiintymisvuoron ja käynnistää kunnon bileet. Maria lupaa syödä kaalihattunsa ja Christoffer yllättää itsensäkin omalla nokkeluudellaan ' vai onko moka sittenkin lahja?"
Se miten itse lasken ketkä esiintyisi lauantaina, niin lasken sen siten, että ketkä on esiintynyt aiemmin eli keiden esityksistä on enemmän aikaa. Joten siksi sanon edelleen, että lauantaina esiintyisi Bilepanda, Leppäkerttu, Hattara, Murkku, Corppi ja Yksisarvinen.
Helppo sieltä nimimerkin takaa huudella. Jos tarkottaisit voisit Ton jollain sosiaalisen kunnon media alustalla julkaista. Ig,fb
Kun tuli mainos ja siinä oli bäkkärien biisi olin ihan innoissani... Sitten kun Vihikoiran biisi oli alkamassa ja ekat nuotit tuli niin olin ihan iiik, ja kiljumisefekti tulee heti ton ihana biisin ekat nuotit kuulleessa. Ääni oli niin hiton tuttu ja se fiilis argh et tiedät mut et tiedä.. (eli mietin montaa kuten Axel Miliamilla samanlainen ääni mut kuten täällä moni veikkasi super BSB fania niin kuulostaa myös Esko Eerikäiseltä). Aikaisemmin olen tiennyt useamman heti äänen perustella eli Sami Uotilan, Maija-Liisa Peuhun ja Jarkko Tammisen. Sen takia mm..huvitti et Kataja sanoi perusteluksi kun veikkasi jotain mieshahmoa Hanna Pakariseksi et Tammista ei kukaan kans arvannut et oli hämäys.. Mut musta ei voinut olla kukaan muu eli kuulosti vain Tammiselta.
Vihikoiran biisin alussa ääni kuulostaa ihan Esko Eerikäiseltä. Se on totta.
Supersankari näytti ihan Nylon Beatin Jonnalta. Ja ääni. Ihan varma.
Tämä on eka kausi, kun en varmaksi uskalla äänen perusteella sanoa, että keitä maskin takana on. Toki noi kaksi ekaa (Räsänen ja Kukkohovi) oli tosi helppoja arvata, mutta muilla kausilla äänet on ollut paljon tutumpia. Bilepanda ja Corppi on tällä hetkellä mun suosikit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kausi 3, 5/13. Vauhti kiihtyy. Kuusi hahmoa saa tänään esiintymisvuoron ja käynnistää kunnon bileet. Maria lupaa syödä kaalihattunsa ja Christoffer yllättää itsensäkin omalla nokkeluudellaan ' vai onko moka sittenkin lahja?"
Se miten itse lasken ketkä esiintyisi lauantaina, niin lasken sen siten, että ketkä on esiintynyt aiemmin eli keiden esityksistä on enemmän aikaa. Joten siksi sanon edelleen, että lauantaina esiintyisi Bilepanda, Leppäkerttu, Hattara, Murkku, Corppi ja Yksisarvinen.Helppo sieltä nimimerkin takaa huudella. Jos tarkottaisit voisit Ton jollain sosiaalisen kunnon media alustalla julkaista. Ig,fb
Öö..mitäköhän täällä olen nytkin huudellut. Kirjoittanut vaan tuon mitä olen Telkku.com:sta lukenut.
Tuo teksti on siis Telkku.com:sta kopioitu.
Joten edelleenkin voin sanoa, että lauantaina esiintyisi Bilepanda, Leppäkerttu, Hattara, Murkku, Corppi ja Yksisarvinen. Syy miksi epäilen noiden esiintyvän lauantaina, niin johtuu ihan vain siitä, että heidän esityksistä on kauiten aikaa kuin mitä Dinon, Feeniksen, Pedon, Supersankarin, Pusun ja Vihikoiran esityksistä.
Vihikoira kuulostaa Eskolta ja tuo baari touhu ja tanssi voi viitata hunks touhuun. Mut vihikoira käsivarret ei vaikuta paksuilta. No ihan sama olkoot tää on vaa viihdettä
Mitä täälä on veikattu yksisarvikses. En tiiä kuka se on. Mitäs ootte veikkailu
Emmäämitääntierä kirjoitti:
Kike Elomaa tai Pippa Laukka. Tosin veikkaukseni sai paljon alapeukkuja, joten muut ovat eri mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vihikoira kuulostaa Eskolta ja tuo baari touhu ja tanssi voi viitata hunks touhuun. Mut vihikoira käsivarret ei vaikuta paksuilta. No ihan sama olkoot tää on vaa viihdettä
Alas on taso vajonnut, jos samaan kauteen saadaan mahdutettua Esko, Martina ja Sofia B. Bilepanda on sitten varmaan Stefu.
Vierailija kirjoitti:
Kike Elomaa tai Pippa Laukka. Tosin veikkaukseni sai paljon alapeukkuja, joten muut ovat eri mieltä.
Hyviä arvauksia. Ja mitäs niistä peukuista välittää tässä veikata ketä vaa, näille alapeukuttajille eli tosikoille tää on työ
Vihikoira on joku, jolla on iso ego tai sitten hän luulee itsestään liikoja. Tämä kun lisätään vihjeisiin, niin kyseessä täytyy olla Valavaara, Palander tai Sahamies.
Mä näin unta, että Toni Nieminen oli yksi hahmoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alas on taso vajonnut, jos samaan kauteen saadaan mahdutettua Esko, Martina ja Sofia B. Bilepanda on sitten varmaan Stefu.
Mikäs Hannu Pikkarainen on. Corppi
Itse oon miettinyt Yksisarvista Kristiina Wheeleriksi. Mut nyt kun olen useamman kerran kuunnellut youtubesta esityksiä, niin Yksisarvinen voisi kyllä olla myös Irina (artisti).
Supersankari satavarma Aitolehti. Hyh.
KatjaElina kirjoitti:
Itse oon miettinyt Yksisarvista Kristiina Wheeleriksi. Mut nyt kun olen useamman kerran kuunnellut youtubesta esityksiä, niin Yksisarvinen voisi kyllä olla myös Irina (artisti).
Se on Irina. Äänen tunnistaa, liikehdinnän myös.
Supersankari = Martina Aitolehti
Yksisarvinen = Irina
Pusu = Miisa Rotola-Pukkila/mmiisas
Bilepanda = Mikko Penttilä
Peto = Ali Jahangiri
Leppäkerttu = Helena Ahti-Hallberg
Hattara = Sara Parikka
Muita en tunnista, en edes sen vertaa että voisi puolivillaisen arvauksen heittää.
Se miten itse lasken ketkä esiintyisi lauantaina, niin lasken sen siten, että ketkä on esiintynyt aiemmin eli keiden esityksistä on enemmän aikaa. Joten siksi sanon edelleen, että lauantaina esiintyisi Bilepanda, Leppäkerttu, Hattara, Murkku, Corppi ja Yksisarvinen.