Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masked Singer 3 OFFICIAL

Vierailija
28.08.2021 |

Tänään taas alkaa Masked Singer. Jutellaan ohjelmasta täällä, en ainakaan löytänyt toista keskustelua uudesta kaudesta. Saapa nähdä ketä ovat saaneet ohjelmaan mukaan.

Kommentit (7590)

Vierailija
1241/7590 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

dino = mervi kallio

ainaki suhahtava S löytyy

Mervi Kallion nimi ei sano suurimmalle osalle ihmisistä mitään, joten tuskin on otettu mukaan. Samaa sarjaa Koutaniemen kanssa.

mitä hemmettiä tää saa jo koomisia piirteitä

tulosruudun ankkuri ja aamtv juontaja on varmasti erittäin tuttu suurelle osalle ihmisistä

Vierailija
1242/7590 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

dino = mervi kallio

Mervi Kallion nimi ei sano suurimmalle osalle ihmisistä mitään, joten tuskin on otettu mukaan. Samaa sarjaa Koutaniemen kanssa.

tulosruudun ankkuri ja aamtv juontaja on varmasti erittäin tuttu suurelle osalle ihmisistä

Ei kaikki katso telkkarista tulosruutua. Myös minulle Mervi Kallio on tuntematon tapaus. Muut täällä ketjussa mainitut nimet taas on tuttuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1243/7590 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siili kirjoitti:

Ja lisäyksenä, että Japani-teema voisi viitata Michaelin musiikkiuraan Japanissa..

Tää oli muuten myös hyvä pointti. Se laulanta oli niin epäselvää, että ajattelin kyseessä olevan jonkun notkean koomikon.:D Michaelia on veikattu joka kaudella joksikin hahmoksi, jos nyt tärppäisi.

Vierailija
1244/7590 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten kiinnostus ohjelmaan loppui, koska Mikko Leppilampi on jo käytetty kortti.

Ja miesten, koska Pakkanen ei ollutkaan Tony Iommi eikä Alice Cooper.

Älä pilkkaa Alice Cooperia ja Tony Iommia. Pakkasen hahmo ei osannut edes auttavasti matkia heavy tai rock laulajaa.

Ok, mutta laittakaas linkki Tonyn laulannasta niin voin verrata.

Vaan kyllä sitä Pakkastakin enimmäkseen kehuttiin silloin tuoreeltaan, ja vähän myöhemminkin hössötettiin että "Ei voi olla Leppilampi kun Pretenderin noin lauloi..."

Ilmiön on pakko liittyä siihen, että osa porukasta halusi niin kovasti Pakkasen olevan joku maailmantähti.

Vierailija
1245/7590 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

dino = mervi kallio

Ei kaikki katso telkkarista tulosruutua. Myös minulle Mervi Kallio on tuntematon tapaus. Muut täällä ketjussa mainitut nimet taas on tuttuja.

kiven allako elät? en mäkään tulosruutua kato mutta silti tiedän kuka se on

Vierailija
1246/7590 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siili kirjoitti:

Ja lisäyksenä, että Japani-teema voisi viitata Michaelin musiikkiuraan Japanissa..

Tää oli muuten myös hyvä pointti. Se laulanta oli niin epäselvää, että ajattelin kyseessä olevan jonkun notkean koomikon.:D Michaelia on veikattu joka kaudella joksikin hahmoksi, jos nyt tärppäisi.

jos michael monroe kuulostaa tolta niin syön hattuni

Vierailija
1247/7590 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siili kirjoitti:

jos michael monroe kuulostaa tolta niin syön hattuni

No niinkuin kirjoitin, niin kyseessä on varmaan joku notkea koomikko. En silti poissulje sitä, etteikö Michael olisi lähtenyt hassuttelemaan tähän ohjelmaan.

Vierailija
1248/7590 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua häiritsee, kun en vaan saa yhdistettyä oikeaa henkilöä Dinoon. Kuulostaa hämmästyttävän paljon Kätkän sisaruksilta, mutta jokin ei silti täsmää.

Joku ehdotti täällä Meeri Koutaniemeä. Eilen uusintaa katsoessani totesin, että kuulostaa kyllä häneltä. Ei missään nimessä ole ammattilaulaja. Sen verran heikko ääni. Ammattilaulajankin on vaikea feikata laulua, jossa menee vain aivan vähän ohi nuotin niin kuin Dinolla.

uskokaa jo että ei ole

valokuvaus on semmonen ala joka ei nauti kauheaa valokeilaa julkisuudessa. Hänen nimi ei ole tuttu suurelle osalle suomalaisista.

Viime vuonna mulle jankattiin "uskokaa jo, ei ole Leppilampi" ja nyt "uskokaa jo, ei ole Meeri Koutaniemi". Meeri on ollut paljon esillä ja oli TTK:ssakin. En väitä, että varmasti edes on Meeri. Kunhan totesin, että kuulostaa häneltä. Häiritsee aina tuollainen ylhäältä päin sanottu "uskokaa jo, minä tiedän, miten asia on".

Vierailija
1249/7590 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

dino = mervi kallio

Ei tarvitse elää kiven alla. Moni katsoo uutiset esim. Ylestä tai lukee verkkolehdet jne. En ole tuo jolle kommentoit, mutta kyseinen nimi ei sano minullekaan mitään. Ylen urheiluselostajat taas osaisin luetella. Tuo teidän juupas eipäs väittely siitä, onko joku tunnettu vai ei, alkaa olemaan jo ärsyttävää. Masked singer on viihdeohjelma, joten relatkaa jo.

Vierailija
1250/7590 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

dino = mervi kallio

Ja koska sinä tiedät jonkun nimen, niin muidenkin pitäisi tietää ja päinvastoin. Et ole oikea henkilö päättämään siitä, onko joku tarpeeksi tunnettu vai ei.

Vierailija
1251/7590 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua häiritsee, kun en vaan saa yhdistettyä oikeaa henkilöä Dinoon. Kuulostaa hämmästyttävän paljon Kätkän sisaruksilta, mutta jokin ei silti täsmää.

Joku ehdotti täällä Meeri Koutaniemeä. Eilen uusintaa katsoessani totesin, että kuulostaa kyllä häneltä. Ei missään nimessä ole ammattilaulaja. Sen verran heikko ääni. Ammattilaulajankin on vaikea feikata laulua, jossa menee vain aivan vähän ohi nuotin niin kuin Dinolla.

uskokaa jo että ei ole

valokuvaus on semmonen ala joka ei nauti kauheaa valokeilaa julkisuudessa. Hänen nimi ei ole tuttu suurelle osalle suomalaisista.

Viime vuonna mulle jankattiin "uskokaa jo, ei ole Leppilampi" ja nyt "uskokaa jo, ei ole Meeri Koutaniemi". Meeri on ollut paljon esillä ja oli TTK:ssakin. En väitä, että varmasti edes on Meeri. Kunhan totesin, että kuulostaa häneltä. Häiritsee aina tuollainen ylhäältä päin sanottu "uskokaa jo, minä tiedän, miten asia on".

Juuri näin. Antaisivat muiden veikata rauhassa. Itsekin olin oikeassa mm. Leppilammen ja Hedbergin suhteen. En käsitä miksi osa kommentoijista väitti niin raivokkaasti vastaan. Joku haistattelikin ketjussa ja nimitteli muita. Miten yksi viihdeohjelma voi saada tunteet pintaan joillakin ihmisillä.:D

Vierailija
1252/7590 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

uskokaa jo että ei ole

joo olin yksi niistä joille jankattiin että Pakkanen ei ole Leppilampi, se ei liity mitenkään tähän.

Masked Singerin koko idea pohjautuu siihen että maskin alla on kaikille tuttuja henkilöitä. 

Kerro minulle mistä minun pitäisi meeri koutaniemi tietää?  jos on niin  julkkis niin miten kuulen siitä ensimmäistä kertaa ikinä tässä ketjussa? 

olen 101% varma että hän ei ole mukana koska hän ei ole julkisuuden henkilö. Hänet tietää vain ne joita kiinnostaa se mitä hän tekee, koska ketään muuta ei kiinnosta. 

Vierailija
1253/7590 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

dino = mervi kallio

Ja koska sinä tiedät jonkun nimen, niin muidenkin pitäisi tietää ja päinvastoin. Et ole oikea henkilö päättämään siitä, onko joku tarpeeksi tunnettu vai ei.

olen ainoa joka osaa olla objektiivinen ja tietää mikä on julkkis

>lue vuosia primetimessä urheilu-uutisia ja juonna mtv3 aamuohjelmaa

julkkis

>valokuvaaja/journalisti öööh?

ei julkkis

sori vaan

Vierailija
1254/7590 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murkku on näyttelijä Vatanen.

Vierailija
1255/7590 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dino on Minna Kauppi. Julkisuushakuisuus ja s-kirjaimen ääntäminen paljastavat. Alleviivaa, kuinka saapuu luoksenne aiemmalta elämänsä kaudelta (eli markkinoi viimevuotista elämäkertaa), kaudelta, jolla saavutettiin unelmat (eli maailmanmestaruudet).

Vierailija
1256/7590 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä lisäyksenä, on järjestänyt joitakin dinosaurussuunnistustapahtumia tms. oikeassa elämässä.

Vierailija
1257/7590 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

dino = mervi kallio

Riippuu varmaan vähän siitäkin mitä kanavaa katsoo. Itse en katso tulosruutua, mutta tiedän kyllä, että Mervi on siinä. Siitä ei ole hajuakaan kuka Ylellä ne hommat hoitaa.

Vierailija
1258/7590 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Minna Kauppi ole pitempi kuin Dino-puvun sisällä olija?

Vierailija
1259/7590 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö kukaan tääl kuka on corppi, mitä ootte veikkaillu.

Vierailija
1260/7590 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma veikkaukseni on pilepanda on Dennis Nylund. Break dance mestari ja kaikki vihjeet sopivat häneen. Toki maskin takana ohjelmassa oli bilepanda jolla ei ollut silmiä jossa oli blondit hiukset silmien kohdalla mut tuskin oli maikki

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän