Masked Singer 3 OFFICIAL
Tänään taas alkaa Masked Singer. Jutellaan ohjelmasta täällä, en ainakaan löytänyt toista keskustelua uudesta kaudesta. Saapa nähdä ketä ovat saaneet ohjelmaan mukaan.
Kommentit (7590)
Tietääkö kukaan missä masked singer Suomi ohjelma on kuvattu ja miten pääsee yleisöön vai onko alueelliselle kouluille ja päiväkodeille
Emmäämitääntierä kirjoitti:
Tietääkö kukaan tääl kuka on corppi, mitä ootte veikkaillu.
Mm. Kapellimestari Hannu Lintua. Ääni täsmää hyvin. On täällä veikattu myös mm. Tony Wirtasta, Tuomas Holopaista, Lordia ja Esko Valtaojaa.
Vierailija kirjoitti:
Oma veikkaukseni on pilepanda on Dennis Nylund. Break dance mestari ja kaikki vihjeet sopivat häneen. Toki maskin takana ohjelmassa oli bilepanda jolla ei ollut silmiä jossa oli blondit hiukset silmien kohdalla mut tuskin oli maikki
Mun veikkaus on myös Dennis Nylund. Vihjeet tosiaan täsmää, samoin ääni ja moovit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma veikkaukseni on pilepanda on Dennis Nylund. Break dance mestari ja kaikki vihjeet sopivat häneen. Toki maskin takana ohjelmassa oli bilepanda jolla ei ollut silmiä jossa oli blondit hiukset silmien kohdalla mut tuskin oli maikki
Mun veikkaus on myös Dennis Nylund. Vihjeet tosiaan täsmää, samoin ääni ja moovit.
No siinähän olis paljastus, kun kaikki miettii, et kuka hän on? Kyllähän maskin takana pitää olla henkilö, joka on yleisesti tunnettu.
Corppi osuu M. Monroeen. Ja muutoksena aikaisempaan, Dino ei ole Susanne, vaan Kiira Korpi.
Esim. Strandberg tuntee työihmisenä täysin Nylundin, ku tehnyt sen kans Putousta. Mervi Kalliota ja kaikkii muitakin Maikkarin työntekijöitä on kyselty varmasti näittenkin hahmojen alla. Lisäks tuntuu että Veitola kohdannut näistäkin jokaisen ilman että kahlannut niitten kans missään yökylässä. Sievistä ei arvannut kukaan.
M. Monroe vain täsmäis siihen mitä näkyi siinä maskin takana-ohjelmassa. Vaaleat hiukset näkyi olevan olkapäille asti ja sormus sormessa. Katsokaa se kohta..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siinähän olis paljastus, kun kaikki miettii, et kuka hän on? Kyllähän maskin takana pitää olla henkilö, joka on yleisesti tunnettu.
Jep, maikkari pyytää tähän ohjelmaan mukaan vain presidenttejä ja kuninkaallisia. Ei näin tärkeään ja korkea-arvoisen ohjelmaan ikinä pyydettäisi mukaan mitään Putous, Salkkarit tai TTK:ssa esiintyneitä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö kukaan missä masked singer Suomi ohjelma on kuvattu ja miten pääsee yleisöön vai onko alueelliselle kouluille ja päiväkodeille
Masked singer suomi on kuvattu kaapelitehtaalla
Dino voisi hyvinkin olla Kauppi ja Murkku Sipe Santapukki. Jotkin hahmot on Toni ja vaimonsa. Varma tieto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin siis sinä mietit, mutta muut tunnistaa hänet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli bilepandasta ekana mieleen myös Dennis, mutta mitä jos kuitenkin on kyseessä Jukka Hilden?!
Janne Kataja oli ennen mun inhokki tuomari, mutta nykyään hän taitaa olla paras noista. Stradberg ja Kokander ovat aina suut ammollaan, kun joku hahmo alkaa laulamaan.
Vierailija kirjoitti:
Janne Kataja oli ennen mun inhokki tuomari, mutta nykyään hän taitaa olla paras noista. Stradberg ja Kokander ovat aina suut ammollaan, kun joku hahmo alkaa laulamaan.
Sama. Ja joku hahmo oli tällä kaudella laulaa, en kuullut sen lauluesityksestä yhtään mitään ku kokander, Veitola, Strandberg laulo päälle, ihan oikeesti. Kataja musta hauska nauran tätä nykyään jokaiselle hänen heitolleen. Kokander ei tiedä ketään, viime jaksokin odotti miks et miks on ees täs mukana. Veitola ärsyttävä ylipappi joka luulee tietävänsä kaiken kuten bilepanda on Danny ja ärsyttävää ku politisoi tätä ohjelmaa. Strandberg on ärsyttävä ku on suu auki ettei tiedä kuka oo ja ei edes kuuntele laulu esityksiin ku höpöttää liikaa, ja sit pelkkien vihjeiden perusteella heittää joita aivan turhaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. Ja joku hahmo oli tällä kaudella laulaa, en kuullut sen lauluesityksestä yhtään mitään ku kokander, Veitola, Strandberg laulo päälle, ihan oikeesti. Kataja musta hauska nauran tätä nykyään jokaiselle hänen heitolleen. Kokander ei tiedä ketään, viime jaksokin odotti miks et miks on ees täs mukana. Veitola ärsyttävä ylipappi joka luulee tietävänsä kaiken kuten bilepanda on Danny ja ärsyttävää ku politisoi tätä ohjelmaa. Strandberg on ärsyttävä ku on suu auki ettei tiedä kuka oo ja ei edes kuuntele laulu esityksiin ku höpöttää liikaa, ja sit pelkkien vihjeiden perusteella heittää joita aivan turhaa.
Nykytekniikalla saadaan kyllä taustahälyt pois joten kuuluu ihan ohjelmaformaattiin tää taustalla höpötys ym. En kiellä, etteikö olis ärsyttävää, mutta näin on ohjelma toteutettu. Laulukin tulee nauhalta, niin todellakin vois muut äänet poistaa jos niin haluttaisiin.
Veitolan vakiorepliikki on, että hän tunnistaa laulajan, koska on ollut tämän luona yökylässä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin siis sinä mietit, mutta muut tunnistaa hänet.
jos ei seuraa putousta, niin mistä dennis nylund pitäisi tietää?
Mulle on ihan sama kuka on bilepanda hauska hahmo. Erittäin energinen esitys ja esityksen jälkeenkin oli vauhdikkaalla tuulella. Erittäin hyvä hahmo oisko joku urheilija tai sellainen en tiiä. Mut hyvin veti kielillä. Mut ei oo Maikki Monroe ei kuulostanut sille